DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #530468  autor: phone
 24 sty 2012, 22:15
fghfg
Ostatnio zmieniony 04 lut 2012, 14:44 przez phone, łącznie zmieniany 1 raz.
 #530474  autor: Andrzej24
 24 sty 2012, 22:41
Nie denerwuj się na początku. Wiem, że wygląda to jakbyś zrobił wielki błąd lecz Play wie o tym problemie i na pewno to naprawi. Wierz mi, że ja mam już 2 lata numer w Play i nigdy takiego i innego problemu nie miałem. Jedyny jaki miałem to z logowaniem do Plusa lecz i to naprawili po dokonaniu zgłoszenia. Ja też prawie po 10 latach odszedłem z Orange bo tak fatalnie skonfigurowanej sieci jeszcze nie widziałem. Nie dało się rozmawiać mimo full zasięgu. SMS to ja dostawałem nagminnie ale z Orange o próbie połączenia. Sieć szalała i rzucała mnie po różnych przekaźnikach zamiast trzymać się jednego co w końcu musiało doprowadzić do zerwania połączenia albo ucinania słów i na dodatek ciągle była zajęta a o UMTS mogłem tylko pomarzyć. Teraz mam Play i nawet jak bym chciał to mogę przejść na UMTS Play choć wolę 2G bo bateria dłużej działa.

 #530535  autor: play4you2
 25 sty 2012, 11:19
Podaj numer zgłoszenia. Sprawdzimy co się stało.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #530585  autor: phone
 25 sty 2012, 15:49
trhtrhtr
Ostatnio zmieniony 04 lut 2012, 14:44 przez phone, łącznie zmieniany 1 raz.

 #530767  autor: lalas
 26 sty 2012, 12:09
Od jakiegoś czasu to norma, co kilka dni zdarza mi się, że z Play dostaję podwójne, potrójne sms-y (jestem w T-Mobile) dlatego też cieszę się, ze nie przeniosłem numeru bo miałem zamiar ;-)
Budowałem tą sieć przez 3 lata, od strony technicznej to jest mega tragedia, a mam porównanie, bo budowałem jeszcze starą Erę i Orange ;-)

 #530788  autor: mariusz9a
 26 sty 2012, 13:41
phone pisze:W świetle powyższych ustaleń opis błędu wskazuje na usterkę aparatu telefonicznego. Proponuję zatem oddać go do naprawy w najbliższym Salonie Play lub bezpośrednio w autoryzowanym serwisie producenta.
Cały Play - to Pana telefon jest zepsuty :-D Róbcie tak dalej :-] Jest to jedyna sieć na rynku która postępuje w myśl zasady "co złego to nie my". Poza tym co to za analiza na podstawie bilingu i raportów doręczeń? :lol: Może by tak sprawdzić co się dzieje troszkę dalej, niż tylko to co się rejestruje w systemie bilingowym :-]

 #530796  autor: play4you2
 26 sty 2012, 14:14
Na razie nie mam podstaw, żeby nie zgadzać się z odpowiedzią na zgłoszenie naszego pracownika. Jeśli sytuacja by się powtórzyła z awarią sms proszę o utworzenie zgłoszenia najlepiej przez Play24 z podaniem przykładów zwielokrotnienia wysyłania wiadomości sms.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #530838  autor: phone
 26 sty 2012, 17:06
grhrt
Ostatnio zmieniony 04 lut 2012, 14:44 przez phone, łącznie zmieniany 1 raz.

 #530939  autor: play4you2
 27 sty 2012, 10:46
Rozumiem. Prześle informację do Działu Technicznego z prośbą o wyjaśnienie. Wygląda na to, że problem nadal występuje. Jak coś ustalę dam znać.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.