Strona 1 z 1

[Play] Brak usługi BIS

Post:02 sty 2012, 13:10
autor: yassig
Wczoraj wykupiłem abonament Play Email Blackberry, dzisiaj ok 6 rano czar prysł. Poza tym dziwnie zachowuje się sieć w roamingu wewnętrznym, na Plusie jest tylko 2G, na Orange tylko GSM...

Post:02 sty 2012, 13:13
autor: KC-KARLOS
yassig, a na zasięgu macierzystym ta usługa działa Tobie też niepoprawnie lub wcale?

Post:02 sty 2012, 13:28
autor: yassig
Nie działa w ogóle :cry:

[ Dodano: 2012-01-02, 13:30 ]
Aha, jeszcze jedno - na stronie Play24 na moim koncie Play Email BB mam wyłączone :smt011 chociaż wczoraj wykupiłem abonament. Coś tu brzydko pachnie...

Post:02 sty 2012, 13:46
autor: KC-KARLOS
yassig, jaką masz taryfę w Play?

Post:02 sty 2012, 14:03
autor: yassig
Play Fresh, ten stary - Darmowe smsy do wszystkich sieci

Post:02 sty 2012, 14:06
autor: KC-KARLOS
yassig pisze:Play Fresh, ten stary
Sprawdź, czy masz poprawnie ustawiony APN (blackberry.net),
oraz obligatoryjnie czy masz jakiś dodatkowy pakiet netowy poza ten APN BB lub środki na koncie głównym.
Ewentualnie wyłącz i ponownie włącz swoje urządzenie.

Post:02 sty 2012, 14:20
autor: yassig
Tam wszystko OK z ustawieniem urządzenia, sprawdzałem na innym modelu - 8310 i też nic. Chyba "coś" wyłączyło usługę, bo na moim koncie w play24 widnieje jako wyłączona, chociaż wczoraj doładowywałem konto i włączałem osobiście usługę. Ki diabeł?

Post:02 sty 2012, 14:24
autor: KC-KARLOS
A przy włączeniu usługi ubyło Ci z konta te 10 PLN?
Sprawdź dodatkowo kodem *111*224*3# czy rzeczywiście usługa jest aktywna. Być może po doładowaniu konta system billingowy dostał "czkawki" i nie widział jeszcze kwoty powyżej 10 zł na włączenie usługi.

Aha, uwaga: jest jeszcze dobry kwiatek z tą usługą - jeśli na koncie nie posiada się odpowiedniej ilości kasy na koncie, usługa która była już aktywna w poprzednim miesiącu, zostaje dezaktywowana. A wtedy trzeba ją uruchomić ponownie (jeśli klient będzie miał od 10 zł na koncie i więcej).

Post:02 sty 2012, 16:34
autor: yassig
Kurcze, ale ja miałem uruchomioną usługę, wszystko chodziło! Zawsze co miesiąc robiłem tak samo, doładowywałem konto i odpalałem usługę. A tu nagle została wyłączona :smt010

[ Dodano: 2012-01-02, 16:43 ]
Karlos20 pisze:A przy włączeniu usługi ubyło Ci z konta te 10 PLN?
Sprawdź dodatkowo kodem *111*224*3# czy rzeczywiście usługa jest aktywna. Być może po doładowaniu konta system billingowy dostał "czkawki" i nie widział jeszcze kwoty powyżej 10 zł na włączenie usługi.

Aha, uwaga: jest jeszcze dobry kwiatek z tą usługą - jeśli na koncie nie posiada się odpowiedniej ilości kasy na koncie, usługa która była już aktywna w poprzednim miesiącu, zostaje dezaktywowana. A wtedy trzeba ją uruchomić ponownie (jeśli klient będzie miał od 10 zł na koncie i więcej).
Tak, ubyło mi z konta 10 PLN. Poza tym w kwestii sprawdzenia kodem - muszę przełożyć kartę do starej 8310, ponieważ dotykowy 9500 nie chce obsługiwać kodu zaczynającego się na *111* HGW dlaczego.
Pozdrawiam Kolego :mrgreen:

[ Dodano: 2012-01-02, 16:46 ]
*111*224*3# rezultat= usługa wyłączona
krfa

Post:02 sty 2012, 21:04
autor: KC-KARLOS
yassig pisze:Tak, ubyło mi z konta 10 PLN. Poza tym w kwestii sprawdzenia kodem - muszę przełożyć kartę do starej 8310, ponieważ dotykowy 9500 nie chce obsługiwać kodu zaczynającego się na *111* HGW dlaczego.
yassig pisze:Kurcze, ale ja miałem uruchomioną usługę, wszystko chodziło! Zawsze co miesiąc robiłem tak samo, doładowywałem konto i odpalałem usługę. A tu nagle została wyłączona
Składaj reklamację :) Straciłeś kasę, a usługa jest nieaktywna. To jest niedopuszczalne! Powodzenia!