[Play] Brak usługi BIS
Post:02 sty 2012, 13:10
Wczoraj wykupiłem abonament Play Email Blackberry, dzisiaj ok 6 rano czar prysł. Poza tym dziwnie zachowuje się sieć w roamingu wewnętrznym, na Plusie jest tylko 2G, na Orange tylko GSM...
Telekomunikacja jak na dłoni
https://www.telepolis.pl/forum/
Sprawdź, czy masz poprawnie ustawiony APN (blackberry.net),yassig pisze:Play Fresh, ten stary
Tak, ubyło mi z konta 10 PLN. Poza tym w kwestii sprawdzenia kodem - muszę przełożyć kartę do starej 8310, ponieważ dotykowy 9500 nie chce obsługiwać kodu zaczynającego się na *111* HGW dlaczego.Karlos20 pisze:A przy włączeniu usługi ubyło Ci z konta te 10 PLN?
Sprawdź dodatkowo kodem *111*224*3# czy rzeczywiście usługa jest aktywna. Być może po doładowaniu konta system billingowy dostał "czkawki" i nie widział jeszcze kwoty powyżej 10 zł na włączenie usługi.
Aha, uwaga: jest jeszcze dobry kwiatek z tą usługą - jeśli na koncie nie posiada się odpowiedniej ilości kasy na koncie, usługa która była już aktywna w poprzednim miesiącu, zostaje dezaktywowana. A wtedy trzeba ją uruchomić ponownie (jeśli klient będzie miał od 10 zł na koncie i więcej).
yassig pisze:Tak, ubyło mi z konta 10 PLN. Poza tym w kwestii sprawdzenia kodem - muszę przełożyć kartę do starej 8310, ponieważ dotykowy 9500 nie chce obsługiwać kodu zaczynającego się na *111* HGW dlaczego.
Składaj reklamacjęyassig pisze:Kurcze, ale ja miałem uruchomioną usługę, wszystko chodziło! Zawsze co miesiąc robiłem tak samo, doładowywałem konto i odpalałem usługę. A tu nagle została wyłączona