Strona 1 z 1

[T-Mobile] Awaria BlueConnect Starter...

Post:24 wrz 2011, 17:52
autor: zito
Do klientów przebywających na terenie RP, nie na terenach przygranicznych sieć wysyła informację jak poniżej:

,,Tak Tak: Korzystanie z transmisji danych w roamingu zostalo przerwane - wykorzystano caly ustawiony limit. Skontaktuj sie z BOU, aby przywrocic Internet."

- po czym transmisja jest zrywana. Problem pojawił się już parę dni temu...!!! (min. 18.IX). Lokalizacja (bez znaczenia?): Bydgoszcz, Darłowo.

Powyższe rzutuje oczywiście na błędy w taryfikacji!!!

Uwaga1: Podniesienie limitu transferu danych w roamingu nie pomaga we wszystkich przypadkach.

Uwaga2: Opłaty za ruch pobierane są błędnie, wyłącznie z salda złotówkowego!

Uwaga3: Możliwe powstawanie ujemnych sald złotówkowych (~ -100PLN !).

Pozdr.

Post:26 wrz 2011, 23:23
autor: aquick
Nie pozostaje nic innego, jak napisać reklamacje do BOK T-MOBILE i żądać zwrotu kasy.

Post:29 paź 2011, 08:24
autor: zito
Rozwiązanie problemu zajęło PTC.... miesiąc!?!
W tym okresie przez tydzień z transmisji danych nie można było korzystać w ogóle, potem natomiast sieć niepoprawnie taryfikowała wygenerowany ruch z konta złotówkowego a nie z subkonta danych.

Po miesiącu natomiast otrzymałem od T-Mobile SMS'a: Zgłoszoną sytuację przeanalizowano, nie znajdując problemów po stronie sieci - sugerujemy sprawdzenie konfiguracji modemu.

Żenujące! Egoiści z dział technicznego po prostu nie solidaryzują się jak widzę z tymi biednymi ludźmi z działu obsługi abonenta, którzy potem muszą wysłuchiwać - w tym kontekście - uzasadnionych przecież uwag klientów!

Tego bowiem jeszcze chyba nie widziano aby przez konfigurację modemu wymusić/zmienić taryfikację oraz wymusić pracę w roamingu :)

No chyba że w taki... ,,dosłowny" sposób realizuje się w PCT idea połączenia infrastruktury z Orange ? :) NetWorks jak widać już działa! Działa poprzez roaming wewnętrzny :)))

Żenujące!

Pozdrawiam.