[PLAY] Awaria TelePlay
Post:09 wrz 2011, 18:50
Choć usługa jest już płatna i nie ma znacznika "beta", działanie wciąż jest takie jak i całej sieci Play.
Dziś próbowałem o różnych porach dnia dodzwonić się na różne numery i tylko 2 z licznych prób zakończyły się powodzeniem. Albo było od razu "Połączenie zakończone", albo "Łączenie..." w nieskończoność. Przy dwóch udanych próbach mimo szybkiego łącza nie dało się zrozumieć rozmówcy, który przebywał w pełnym zasięgu i miał telefon w Plusie. Do użytkowników T-Mobile w ogóle nie da się zestawić połączenia.
Czy ktoś jest w stanie zweryfikować, czy u niego są te same problemy?
Dziś próbowałem o różnych porach dnia dodzwonić się na różne numery i tylko 2 z licznych prób zakończyły się powodzeniem. Albo było od razu "Połączenie zakończone", albo "Łączenie..." w nieskończoność. Przy dwóch udanych próbach mimo szybkiego łącza nie dało się zrozumieć rozmówcy, który przebywał w pełnym zasięgu i miał telefon w Plusie. Do użytkowników T-Mobile w ogóle nie da się zestawić połączenia.
Czy ktoś jest w stanie zweryfikować, czy u niego są te same problemy?