Strona 1 z 1

[PLAY] Awaria TelePlay

Post:09 wrz 2011, 18:50
autor: Kamil_K
Choć usługa jest już płatna i nie ma znacznika "beta", działanie wciąż jest takie jak i całej sieci Play.

Dziś próbowałem o różnych porach dnia dodzwonić się na różne numery i tylko 2 z licznych prób zakończyły się powodzeniem. Albo było od razu "Połączenie zakończone", albo "Łączenie..." w nieskończoność. Przy dwóch udanych próbach mimo szybkiego łącza nie dało się zrozumieć rozmówcy, który przebywał w pełnym zasięgu i miał telefon w Plusie. Do użytkowników T-Mobile w ogóle nie da się zestawić połączenia.

Czy ktoś jest w stanie zweryfikować, czy u niego są te same problemy?

Post:12 wrz 2011, 01:23
autor: grzegi
Potwierdzam. Jestem w tej chwili w Szwecji i często korzystam (właściwie codziennie), podczas rozmów do Polski. Od dwóch tygodni straszna jakość rozmów (piski, trzaski, pogłosy, echa). Play nie może zwalić na szybkość mojego łącza (w Szwecji mam 100 MBit), ani na zasięg osoby do której dzwonię, bo ona ma pełen zasięg z plusa.

Z zestawianiem połączeń też są problemy, chociaż dzisiaj było wszystko dobrze.

Proszę playforyou o interwencję, albo chociaż o komentarz.

Post:13 wrz 2011, 21:01
autor: MK_
Ja też wczoraj i dziś próbowałem dzwonić z Turcji (warunki internetowe bardzo dobre, kilka Megabitów luzu więc Play mi nie wciśnie idiotyzmu że internet za wolny). Albo rozmowa trwa 10 sekund, albo nie ma głosu, albo w ogóle nie łączy. Czyli jak zwykle w Play wizja dobra, wykonanie katastrofalne. Od ciebie wymagają płacenia o czasie, regulaminów i słuchania nudnych konsultantów, a sami odwalają fuszerkę jak 150. Ale nie mogę powiedzieć że totalnie do kitu, przez jakieś 10 dni działało bez zarzutów. Tylko ile się potem człowiek musiał nadenerwować...