[netia] Brak uslug,duza awaria
Post:26 sie 2011, 16:01
Witam,
Od blisko tygodnia nie dziala mi telefon stacjonarny i internet w netii -brak sygnalu. Zgloszenia do biura obslugi nic nie daja, tylko informacje ,ze trzeba czekac. Ale ja nie moge czekac, gdyz mieszkam w miejscowosci, w ktorej nie mam zasiegu telefonow komorkowych i tylko telefon stacjonarny pozwala mi na komunikacje , a teraz jestem odciety od swiata. Konsultanci netii twierdza ,ze "awaria na pewno zostanie usnieta w mozliwym czasie " blablabla caly czas mowia to samo i to juz nie pierwszy raz.
Moje pytanie; czy jesli nie mam swiadczonej uslugi od tygodnia i z tego co sie zanosi jeszcze dlugo miec nie bede (info od konsultanta ,ze awaria moze byc dlugotrwala) to czy moge zerwac umowe z netia z JEJ winy?
Pozdrawiam.
ps. chyba czas wrocic do drozszej Tp
Od blisko tygodnia nie dziala mi telefon stacjonarny i internet w netii -brak sygnalu. Zgloszenia do biura obslugi nic nie daja, tylko informacje ,ze trzeba czekac. Ale ja nie moge czekac, gdyz mieszkam w miejscowosci, w ktorej nie mam zasiegu telefonow komorkowych i tylko telefon stacjonarny pozwala mi na komunikacje , a teraz jestem odciety od swiata. Konsultanci netii twierdza ,ze "awaria na pewno zostanie usnieta w mozliwym czasie " blablabla caly czas mowia to samo i to juz nie pierwszy raz.
Moje pytanie; czy jesli nie mam swiadczonej uslugi od tygodnia i z tego co sie zanosi jeszcze dlugo miec nie bede (info od konsultanta ,ze awaria moze byc dlugotrwala) to czy moge zerwac umowe z netia z JEJ winy?
Pozdrawiam.
ps. chyba czas wrocic do drozszej Tp
