[PLAY] Brak możliwości odbierania połączeń z sieci PLUS
Post:29 cze 2011, 13:48
Witam,
mam taki problem, przy opisie posłużę się informacjami ze zgłoszenia.
KRÓTKI OPIS PROBLEMU:
Osoby z sieci PLUS nie mogą się do mnie dodzwonić, słyszą komunikat przytoczony wyżej, natomiast ja mogę dodzwonić się do każdej sieci. Tak jest od dnia aktywacji. Początek mojego numeru w PLAY to 534.
TROCHĘ SZCZEGÓŁÓW:
Data lub okres występowania problemu: problem zauważony 23.06.2011 ale występuje od dnia 08.06.2011, czyli chwili zakupu karty SIM
Czy problem dotyczy połączeń od jednej osoby czy od różnych osób?
**Od różnych osób z sieci PLUS, (testowałem też dla sieci PLAY, T-Mobile, HEYA - dla tych działa prawidłowo)
Częstotliwość problemu (rzadko / często / wszystkie połączenia)?
**Wszystkie połączenia
Miasto, w którym wystąpił problem: Wrocław ( i raczej wątpię żeby miejscowość miała tu jakiś wpływ)
Ulica, przy której wystąpił problem: Legnicka, Strzegomska (gdzie bym nie był)
Czy był zasięg u abonenta odbierającego (ile kresek, zasięg 2G czy 3G)?
**Zasięg był cały, testowane dla 2G i 3G - bez zmian, brak połączenia
Czy w innych lokalizacjach problem też występuje (jeśli tak, to gdzie)?
**Milicz
Model telefonu: Nokia E51
Jakie komunikaty słychać w słuchawce (u osoby inicjującej połączenie)?
**"Wybrany numer jest niedostępny"
Czy po przełożeniu karty SIM do innego aparatu problem występuje (tak / nie / brak próby)?
**Tak
Od kiedy do kiedy występował problem (dni w formacie dd-mm-rrrr): od aktywacji czyli 08.06.2011 do chwili obecnej
-----------
Czy wiadomo kiedy to zostanie naprawione i jaka rekompensata mi przysługuje za okres w którym osoby z sieci PLUS próbowały się ze mną skontaktować a nie mogły.
Pozdrawiam
mam taki problem, przy opisie posłużę się informacjami ze zgłoszenia.
KRÓTKI OPIS PROBLEMU:
Osoby z sieci PLUS nie mogą się do mnie dodzwonić, słyszą komunikat przytoczony wyżej, natomiast ja mogę dodzwonić się do każdej sieci. Tak jest od dnia aktywacji. Początek mojego numeru w PLAY to 534.
TROCHĘ SZCZEGÓŁÓW:


**Od różnych osób z sieci PLUS, (testowałem też dla sieci PLAY, T-Mobile, HEYA - dla tych działa prawidłowo)

**Wszystkie połączenia



**Zasięg był cały, testowane dla 2G i 3G - bez zmian, brak połączenia

**Milicz


**"Wybrany numer jest niedostępny"

**Tak

-----------
Czy wiadomo kiedy to zostanie naprawione i jaka rekompensata mi przysługuje za okres w którym osoby z sieci PLUS próbowały się ze mną skontaktować a nie mogły.
Pozdrawiam