[PLAY] Awaria PLAY24 po zmianie graficznej z dnia 26-01-2011
Post:31 sty 2011, 10:11
Witam.
W dniu 26-01-2011 Play wprowadził modyfikacje graficzną do strony PLAY 24.
Nie wiem jak u was ale od tej zmiany zaczyna się mój horror. Mam ponad 10 numerów w PLAY wszystkie PRE-PAID i raz na jakiś czas zarządzam dla mojej rodzinki usługami. Niestety od 26 nie jest to możliwe przy jednym zalogowaniu.
Zakładka usługi nie odświeża się przy zmianie numeru do zarządzania. Wybierając na starcie jeden numer , ciągle wyświetlają się informacje z tego właśnie numeru. Absurdem jest , że wybierając do zarządzania konto VOICE i zmieniając na konto DATA ciągle mamy usługi związane typowo z usługami głosowymi. np. pakiety minut.
Drugą sprawą to uruchamiania usług. Usługa w trakcie uruchamianai pali mi się już od ponad 48 godzin. Na jednym koncie znika i usługa wcale się nie uruchamia.
Jak myślicie co mówią na HOT-LINE ..... oczywiście nie widzą problemu.
A ja od 3 dni nie mogę zadzwonić za 5 groszy na stacjonarne bo pakiet nie chce się uruchomić. Straciłem całą kasę bo będąc na 100 % pewnym ,że mam pakiet internet oglądałem streaming video. Pakiet zawsze uruchamiam sobie dzień wcześniej.. Zawsze się uruchamiał około północy sumując resztę z nowym pakietem.
Dajcie znać czy macie ten sam problem, przy kontach PLAY 24 z kilkoma numerami do zarządzania.
W dniu 26-01-2011 Play wprowadził modyfikacje graficzną do strony PLAY 24.
Nie wiem jak u was ale od tej zmiany zaczyna się mój horror. Mam ponad 10 numerów w PLAY wszystkie PRE-PAID i raz na jakiś czas zarządzam dla mojej rodzinki usługami. Niestety od 26 nie jest to możliwe przy jednym zalogowaniu.
Zakładka usługi nie odświeża się przy zmianie numeru do zarządzania. Wybierając na starcie jeden numer , ciągle wyświetlają się informacje z tego właśnie numeru. Absurdem jest , że wybierając do zarządzania konto VOICE i zmieniając na konto DATA ciągle mamy usługi związane typowo z usługami głosowymi. np. pakiety minut.
Drugą sprawą to uruchamiania usług. Usługa w trakcie uruchamianai pali mi się już od ponad 48 godzin. Na jednym koncie znika i usługa wcale się nie uruchamia.
Jak myślicie co mówią na HOT-LINE ..... oczywiście nie widzą problemu.
A ja od 3 dni nie mogę zadzwonić za 5 groszy na stacjonarne bo pakiet nie chce się uruchomić. Straciłem całą kasę bo będąc na 100 % pewnym ,że mam pakiet internet oglądałem streaming video. Pakiet zawsze uruchamiam sobie dzień wcześniej.. Zawsze się uruchamiał około północy sumując resztę z nowym pakietem.
Dajcie znać czy macie ten sam problem, przy kontach PLAY 24 z kilkoma numerami do zarządzania.