Strona 1 z 1

[Play] Fresh - błędne wyświetlanie daty ważności konta

Post:09 sty 2010, 14:16
autor: DanielR
Kilka dni temu znów chyba "grzebali" w Play 24 Menu...
Gdy chcę sprawdzić stan konta, w miejscu daty ważności kont - głównego i promocyjnego - zamiast daty ważności jest wyświetlana kwota.
Ja zauważyłem ten błąd dwa dni temu.

Pzostalo Ci 21,94 zl do wykorzystania do 21,94. Dodatkowo w ramach srodkow promocyjnych masz 21,94 zl do wykorzystania do 21,94

Post:09 sty 2010, 15:01
autor: kerim36
bardzo tresciwe :)

tez tak mam

Post:09 sty 2010, 15:15
autor: DanielR
kerim36 pisze:bardzo tresciwe :)
To znaczy co masz na myśli? Co miałem jeszcze napisać? Miałem opisywać całą "procedurę" potrzebną do sprawdzenia stanu konta? Przecież tutaj każdy wie jak to zrobić. :)
Przeszedłem więc od razu do problemu, który jest treścią założonego tematu.

Mogę jedynie dodać że błąd występuje na obydwu przeniesionych przeze mnie numerach.
Napisałem, że "grzebali", bo wydaje mi się, że oprócz tego feleru dodali opcję: 0 Wyjście. Wcześniej można było tylko "powrócić przez 9".

Post:09 sty 2010, 15:39
autor: osachorzow
jojo, bardzo treściwie odnosi się pewnie do play, który 4x podaje tą samą kwotę ;) Pewnie żeby wbić ją do głowy użytkownikowi :D

Post:09 sty 2010, 15:55
autor: DanielR
jojo, bardzo treściwie odnosi się pewnie do play, który 4x podaje tą samą kwotę ;) Pewnie żeby wbić ją do głowy użytkownikowi :D
Jeżeli źle zrozumiałem, to przeprasiam. :mrgreen:

Post:09 sty 2010, 17:22
autor: kerim36
nie szkodzi

a chodzilo mi o play oczywiscie :)

Post:09 sty 2010, 23:48
autor: kowcio
U mnie wyświetla normalnie :)

Post:10 sty 2010, 00:06
autor: DanielR
A u mnie niestety wciąż "nienormalnie". :evil:

Post:13 sty 2010, 21:22
autor: Artur051
U mnie problem też występował, ale na dzień dzisiejszy widzę że już jest normalnie ;)

Post:13 sty 2010, 23:21
autor: ezaq
U mnie nadal błędnie wyświetla:

Obrazek

A przy okazji wspomnę o czymś czego mi brakuje w menu Playa dostępnym pod *111#, a jest w Twoim Menu w Orange. Mianowicie, dla przykładu, aby sprawdzić stan konta można bezpośrednio wybrać *100*1*1#, zamiast po kolei *100*# następnie 1 i ponownie 1. W Play to nie działa. Trzeba przebijać się przez każdy poziom menu za każdym razem.

Post:13 sty 2010, 23:43
autor: osachorzow
ezaq pisze:A przy okazji wspomnę o czymś czego mi brakuje w menu Playa dostępnym pod *111#, a jest w Twoim Menu w Orange. Mianowicie, dla przykładu, aby sprawdzić stan konta można bezpośrednio wybrać *100*1*1#, zamiast po kolei *100*# następnie 1 i ponownie 1. W Play to nie działa. Trzeba przebijać się przez każdy poziom menu za każdym razem.
w abo Ery pod *100# też nie działa to uproszczenie i też się trzeba przebijać przez kolejne pozycje menu :/ podzielam opinię.. to jest wkurzające :/

Post:13 sty 2010, 23:55
autor: DanielR
W PTC (Era, Heyah - pre-paid, nie wiem jak abonament), pod USSD *100# jeszcze inna nazwijmy to "funkcjonalność" jest dość uciążliwa.
Gdy np. "wchodzisz" głębiej w kolejne podmenu danego menu, to chcąc powrócić o poziom "wyżej" nie jest to możliwe, bo zostajesz cofnięty od razu do menu głównego. Mnie to nie za bardzo pasowało.
Dobrze, że chociaż P4 w Play podszedł do tego tematu normalnie.
Tu na szczęście nie ma takich problemów.

A co do głównego wątku...
U mnie też wciąż problem występuje. :?

Post:14 sty 2010, 00:06
autor: osachorzow
jojo pisze:Gdy np. "wchodzisz" głębiej w kolejne podmenu danego menu, to chcąc powrócić o poziom "wyżej" nie jest to możliwe, bo zostajesz cofnięty od razu do menu głównego.
w abonantowym *100# Era pozwala cofnąć się o jeden poziom (wybierając 8 ) .

Post:23 sty 2010, 22:09
autor: Artur051
Na świeżo przeniesionym numerze z TakTaka do pf widzę znów ten błąd w Play24 menu zamiast daty jest powtórzenie ile mam na koncie, natomiast na *101# wszystko działa jak należy.

Post:24 sty 2010, 00:01
autor: DanielR
Artur051 pisze:Na świeżo przeniesionym numerze z TakTaka do pf widzę znów ten błąd w Play24 menu zamiast daty jest powtórzenie ile mam na koncie, natomiast na *101# wszystko działa jak należy.
Mnie się już czekanie znudziło.
Właśnie wczoraj wysłałem im w tej spawie zgłoszenie przez Play24, dziś kolejne (na wniosek Pani, która jest konsultantką back office ds. obsługi klienta) o uzupełnienie danych potrzebnych do przesłania do "odpowiedniego" działu.
Zobaczymy co odpowiedzą... :|

U mnie wszystko wróciło już do normy.
:)

Post:28 sty 2010, 18:57
autor: Artur051
No do mnie wczoraj już dzwonił gość z Playa (za sprawą Play4u2) i powiedział, że awaria jest ogólna i że prawdopodobnie w ciągu tygodnia to naprawią (a przynajmniej takie info dostał z działu technicznego).

Post:28 sty 2010, 21:32
autor: ezaq
Wygląda na to, że problem został rozwiązany, ponieważ u mnie już się wyświetla poprawnie.

Post:29 sty 2010, 08:23
autor: Artur051
ezaq pisze:Wygląda na to, że problem został rozwiązany, ponieważ u mnie już się wyświetla poprawnie.
U mnie już też ;)

Post:14 lut 2010, 18:29
autor: brajd_htc
To był chyba chwilowy błąd, ale nie wiem, czemu wy tak mieliście. Ja cały czas miałem wszystko normalnie, patrząc od nowego roku