DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #378847  autor: pumba
 05 sty 2010, 21:15
Wczoraj otrzymałem od orange sms z informacją o wystawieniu faktury, więc wszedłem na orange on-line żeby pobrać jej elektroniczną wersję, po czym okazało się że zadresowana jest na inną osobę a nie na mnie, chociaż na fakturze jest mój indywidualny numer konta na który zawsze opłacam rachunki oraz wszytskie informacje takie jak zestawienie dla konta itp. dotyczą mojego telefonu i teraz zastanawiam się jak będzie zaadresowana papierowa wersja tej faktury czy bedzie już poprawnie czy dalej błędnie na inną osobę i co będzie gdy osoba na którą jest błędnie zaadresowana ta faktura nie zwróci uwagi na numer konta na jaki trzeba dokonać płatności i jakiego numeru telefonu i opłaci rachunek za mój telefon a swój będzie miała nieopłacony i co wtedy czy orange naliczy jej karne odsetki? W moim przypadku jako dane adresata są dane mojego brata który mieszka w tym samym mieście co ja. Muszę jeszcze sprawdzić jak jest to w przypadku mojego brata czy on ma poprawnie zaadresowaną fakturę a może jest na mnie? Dla ścisłości zarówno ja i brat mamy taki sam okres rozliczeniowy od 1-ego każdego miesiąca więc możę problem wynikł z tego powodu że mamy te same nazwiska i system to pomieszał właśnie przez nazwiska albo może problem będzie na szerszą skalę tak jak to było jakiś czas temu w tp ale wtedy dostawaliśmy fakturę innej osoby dotyczącej jej telefonu/lini ale koperta była zaadresowana na nas. Jeśli jest toproblem na szerszą skalę to niezłe może być teraz zamieszanie a zwłaszcza że orange niedawno wprowadziło karne odsetki. A jeszcze dodam że jakie może być ździwienie jak ludzie będą dostawać faktury o wiele wyższe od swoich bo np. mój brat ma fakturę na kwotę 55zł a ja na około 115zł więc telefony do bok mogą być gorące ;)

[ Dodano: 2010-01-05, 21:45 ]
Udało mi się sprawdzić u brata jak jest to na jego elektronicznej fakturze i u niego wszystko jest poprawnie więc teraz pozostaje tylko czekać do kogo przyjdzie moja papierowa faktura czy może to tylko chwilowy jakiś problem? ;)

 #379066  autor: orson_dzi
 06 sty 2010, 22:17
A sprawdzałeś jeszcze raz po upływie jakiegoś czasu? Może to był tylko jakiś chwilowy błąd?
Podobny przypadek znam z Allegro, kiedy to często mieszają się dane przy wystawianiu aukcji, mimo dwa razy poprawnego ich wprowadzania.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)

 #379075  autor: pumba
 06 sty 2010, 22:38
Po ponownym pobraniu faktury dalej jest tak samo

 #379294  autor: Grakaj
 08 sty 2010, 09:42
Od kiedy taka sytuacja ma miejsce, Pumba?
Czy poprzednie faktury były wystawiane na prawidłowe dane?
Kontaktowałeś się z *100? Może mają w systemie do Twojego konta przypisane dane Twojego brata i wystarczy zadzwonić aby zmienić? (może być potrzebny kod abonencki dla konta)

 #379307  autor: pumba
 08 sty 2010, 11:33
W tym miesiącu ta sytuacja miała miejsce po raz pierwszy, wcześniej było wszystko ok.
Z kontaktem do BOA czekam aż przyjdzie faktura papierowa czy przyjdzie na mój adres czy adres brata bo wtedy będzie można stwierdzić czy to problem z orange on-line czy wogóle z systemem wystawiającym faktury. A jeśli do mojego konta miały by być przypisane dane mojego brata to trochę dziwne bo samo od siebie raczej by się tak nie stało no chyba że przy roku 2010 zadziałała pluskwa milenijna jak miało to mieć miejsce przy roku 2000 ;)

 #379308  autor: osachorzow
 08 sty 2010, 11:41
pumba pisze:no chyba że przy roku 2010 zadziałała pluskwa milenijna jak miało to mieć miejsce przy roku 2000
całkiem możliwe ;) kilka milionów niemieckich kart płatniczych przestało działać od 1.01.2010 właśnie z powodu błędu w interpretacji roku 2010 przez ich mikroprocesory :D

 #379364  autor: pumba
 08 sty 2010, 17:52
Sprawa się już wyjaśniła. Problem tkwi w tym że pod koniec grudnia ubiegłego roku jeden numer oferty na kartę który wcześniej był zarejestrowany na mnie został przepisany na mojego brata, ale ktoś zamiast przepisać tylko ten jeden numer przepisał całe konto na mojego brata, teraz mają sprawę odkręcić w ciągu 30 dni.