Strona 1 z 2

[Orange] Orange On-line też pada

Post:05 sty 2010, 18:52
autor: TomekO
Jeżeli chodzi o awarie to na Orange można liczyć chyba zawsze. Od kiedy pamiętam, przy sprawdzaniu informacji na Orange On-line coś się zawsze sypie. Jak nie 15000 zł. wydane w prepaidzie to brak dostępu do informacji.

Obrazek

Post:05 sty 2010, 19:37
autor: Jedrker
TomekO,
też pokazuje mi się takie info, jednak po 5 sekundach strona się sama odświeża i zawsze pokazuje mi aktualne informacje dotyczące mojego abonamentu ;)

Post:05 sty 2010, 19:53
autor: Pijo
Jedrker pisze:TomekO,
też pokazuje mi się takie info, jednak po 5 sekundach strona się sama odświeża i zawsze pokazuje mi aktualne informacje dotyczące mojego abonamentu ;)
Niestety w prepaid odświeżanie , przelogowywanie nic nie daje. Jak jest ten komunikat, który pokazał TomekO, to nie da sie sprawdzić stanu pakietów, konta . Trzeba się "wstrzelić" w działanie OO :-) .

Post:05 sty 2010, 20:06
autor: kowcio
U mnie o dziwo działa. Mam NOG. Za pierwszym razem wyświetliło tylko środki z głównego konta, dałem na klawiaturze F5 i wyświetla wszystko ładnie... To predzej można się doczepić do bilingu, który nie zawsze działa tak jak powinien. Z resztą u mnie od dawna nie było żadnych problemów.

Obrazek

Post:05 sty 2010, 20:44
autor: KamaZ
U mnie dzisiaj ładnie śmiga w tym nawet billing. Czasami zdarzają się takie zawiechy, ale po odświeżeniu wraca do normy. Gorzej jest z billingiem w niektórych momentach, chociażby rozliczanie za minuty do wszystkich sieci z promocji według billingu koszt wynosi 1zł/1s :D Ale nie ma co aż tak na niego narzekać. Na pewno lepszy jest niż w Simplusie :wink:

Post:05 sty 2010, 21:12
autor: Kaczy
Ten biling ma cały czas problemy. Nie działa zarówno na pre-paid jak i abonament. W większości przypadków wystarczy F5, ale wiele razy musiałem robić to ponad pół godziny.

Post:05 sty 2010, 22:34
autor: aizo
Owszem, czasem jest info ,,Proszę spróbwać później,,ale wystarczy raz czy dwa odświerzyć www i jest (a jakieś pól godziny)

Mam pop,mixa i abonament jest ok. U mnie problemu nie ma

Post:06 sty 2010, 19:46
autor: TomekO
Od bardzo dawna korzystam z Orange On-line i zawsze miałem problemy. Raz jest lepiej raz gorzej. Może serwis im pada w określonych godzinach gdy mnóstwo klientów chce coś sprawdzić lub jest jakaś promocja etc. ?

Post:07 sty 2010, 00:08
autor: KamaZ
Dokładnie tak jest, że o niektórych porach widać, że mają przeciążenia. Ale kiedy większość narodu już śpi wszystko jest ok.

Post:08 sty 2010, 18:22
autor: kowcio
U mnie biling nadal nie działa. Ja nie mam takiej cierpliwości żeby pół godziny ciągle go odświeżać. Poza tym wkurza mnie, że jak kilka minut nic nie robię, to muszę ponownie wbijać hasło autoryzacji z SMSa (czasami kilka minut analizowałem połaczenia w formie wyświetlania 100 pozycji i miałem komunikat, że zbyt dlugo nie wykonywałem żadnej czynności i mam zacząć od nowa ;/).

Ten biling pamiętam, że w godzinach nocnych dobrze działał.

Post:09 sty 2010, 16:07
autor: blady_zl
Fakt z bilingiem jest bardzo ciężko.. zawsze sprawdzam w godzinach popołudniowych - zawsze działa , ale pod wieczór już nie zawsze :x
Dzisiaj pisałem maila z reklamacją i też ''zbyt długo nie wykonywałeś...'' echhh... a taką miałem wenę :lol:

Post:09 sty 2010, 23:29
autor: kowcio
Dzisiaj bardzo ładnie działa mi biling o 16:30. Bez problemu błyskawicznie wczytywała się historia połączeń z ostatnich 3 m-cy.

Post:09 sty 2010, 23:55
autor: DD7
Z Orange On-line od zawsze były jaja. Niedopracowane toto strasznie.

Post:10 sty 2010, 00:01
autor: kowcio
DD7 pisze:Z Orange On-line od zawsze były jaja. Niedopracowane toto strasznie.
A dokładniej? Na początku były wałki, ale w ciągu ostatniego półrocza nie miałem żadnych problemów z nim, a często korzystałem z tego. Tylko ten biling do szału doprowadzał mnie. Jak dzisiaj się uruchomił to myślałem, że oszaleję ze szczęścia ;-) Teraz czekam za długo zapowiadanym bilingiem w Plusie przez Pana Suchenka. Zobaczymy jak to tam będzie wyglądało i czy tez będzie to tak szczegółowe jak w Orange ;-) Oby działało to cały czas...

Mnie ciekawi czemu Orange ma takie problemy z tym bilingiem. Uporali się z serwisem, ale z bilingiem niestety niet.

Post:10 sty 2010, 00:10
autor: DD7
kowcio pisze:A dokładniej?
Tutaj źle pokazuje, tam nie da się usługi włączyć lub oferty zmienić, strony wygasają non-stop. Różne rzeczy się dzieją ;)

Post:10 sty 2010, 15:04
autor: Kaczy
Wadą tych bilingów jest to, że jak np. połączenie wykonywane jest z pakietu 120 minut (bądź innego) to pokazuje kwotę. I później mając abonament za 25 zł pokazuje, że wydzwoniło się za 200 zł :|

Post:10 sty 2010, 16:31
autor: Marens
W ramach Twój Numer (3) 22,16 zł
Usługa aktywowana raz, dzwoniłem do BOK i gość twierdzi, że jest ok.
Zobaczymy czy na fakturze nie policzy potrójnie.

Post:09 lut 2010, 20:16
autor: corner
Od kilku dni Orange On-Line nie pokazuje mi stanu pakietów. I odświeżanie nie pomaga. Na kilku numerach pre-paid. Czy u was jest podobnie?

Post:10 lut 2010, 03:57
autor: Jedrker
corner,
u mnie w ofercie abonamentowej również po wejściu do zakładki stan konta i pakietów nie pokazuje kompletnie nic :|

Post:10 lut 2010, 10:02
autor: ezaq
U mnie wyświetla stan konta i pakietów. Sprawdzone na 4 numerach. Nie pamiętam kiedy ostatnio miałem z tym problemy.