DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #177914  autor: kojot67
 27 kwie 2007, 11:15
Przy próbie wysłania mmsa lub smsa pojawia się komunikat: błąd wysyłania wiadomości Nadmienie że dwukrotnie przekładałem kartę do innego telefonu aby uzyskać nową konfigurację i nic to nie dało. Czy ktoś wie co z tym fantem zrobić? :smt006
PS.
Telefon zktórego dzwonię, z testów playa, a karta sim otrzymana w promocji dla testerów

 #177956  autor: dechomenon
 27 kwie 2007, 14:06
najpierw sprawdź centrum wiadomości w ustawieniach...na stronie play powinno być jaki tam jest numer..no albo w najgorszym przypadku duplikat karty, mogą się uszkodzić
 #177971  autor: kojot67
 27 kwie 2007, 14:48
dechomenon pisze:najpierw sprawdź centrum wiadomości w ustawieniach...na stronie play powinno być jaki tam jest numer..no albo w najgorszym przypadku duplikat karty, mogą się uszkodzić
Sprawdziłem ustawienia mam takie same jak kumpel z takim samym telefonem. Numer się też zgadza.
Sprawdzałem przed chwilą, że nie mogę też wysłać sms'a z ich strony po wejściu na swoje konto.

 #178027  autor: roxa
 27 kwie 2007, 17:45
zadzwoń pod *500 :P

[scroll]Seniorita Czikita[/scroll]

 #178088  autor: blom
 27 kwie 2007, 20:31
może wysyłałeś 2 sms i stwierdzili ze za dużo... ta siec ma mega problemy sama z sobą odcina ludzika telefony bo dużo dzwonią jednocześnie sama dawając kupę minut... no nic playsrej już o tym było max 2 lata i nich nie ma... jeszcze to przepadanie kasy...

 #178314  autor: D@rio
 28 kwie 2007, 19:27
a możę Ci zablokowali SMSy... ;-)

Obrazek

 #178406  autor: ganc2
 29 kwie 2007, 01:57
A czemu po prostu nie zadzwoniłeś pod *500 i po prostu się nie spytałeś :lol:

 #178441  autor: kojot67
 29 kwie 2007, 10:39
ganc2 pisze:A czemu po prostu nie zadzwoniłeś pod *500 i po prostu się nie spytałeś :lol:
:smt021 Z nimi to już gadałem a obsługa jest jak na Blu line w tpsie nikt nie ma pojęcia tylko klepie wyuczone formułki. :smt021 Kazali mi skonfigurować po raz kolejny telefon. :smt005

 #178518  autor: blom
 29 kwie 2007, 12:44
kojot67 pisze:Kazali mi skonfigurować po raz kolejny telefon. :smt005
może to była aluzja do zmiany sieci....

 #178575  autor: kojot67
 29 kwie 2007, 14:42
blom pisze:może to była aluzja do zmiany sieci....
Może i masz rację? :wink:

[ Dodano: 2007-05-01, 18:22 ]
Aktualnie toczy się wymiana wiadomości na stronie internetowej Play'a, między mną a ich pracownikami obsługi. Co raz to inny mi odpowiada i stosuje metodę spławiania klienta. Zaczyna mnie to bawić bo jak stwierdziłem nie jest to wina sieci ani telefonu tylko mają błąd w oprogramowaniu, związany z bezpłatnymi minutami. Spróbuję to obejść sam, bo da się to wykorzystać do bezpłatnych połączeń. Jak będę wiedział coś więcej napiszę.
 #1099663  autor: LuiN
 21 lip 2020, 11:51
Trwa kolejna awaria SMS-ów Play, za chwilę będziemy mieli więcej informacji na stronie głównej Telepolis.pl

Najważniejsze informacje o trwającej awarii (tekst jest aktualizowany):
https://www.telepolis.pl/wiadomosci/tar ... awaria-sms