DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #1127236  autor: neotele
 24 sty 2022, 09:10
Mam dwa pytania:
1. Czy obecnie (co najmniej od wczorajszego, niedzielnego wieczoru) ma miejsce jakaś awaria w obsłudze aplikacji Orane Flex?
(Nie mogę się zalogować - komunikat: "Niestety, aplikacja Orange Flex została zatrzymana."
Czyszczenie pamięci podręcznej aplikacji, jej danych, a także reinstalacja aplikacji nie pomaga. Ciągle ten sam komunikat. )

2. Nie mogę także skontaktować się poprzez czat na stronie https://flex.orange.pl/pomoc . Komunikat: "Ups. Hasło lub login są niepoprawne!"
Jak w takim razie skontaktować się z Orange Flex?
 #1127240  autor: Karlos20
 24 sty 2022, 10:52
neotele: logowałeś się poprzez np. FB? Co jakiś czas apka wyloguje się z automatu i trzeba zalogować się ponownie (Orange w poprzedni weekend miało comiesięczną aktualizacje systemów). Jeśli to nie pomoże, poproś kogoś innego, kto ma w pobliżu Orange Flex, aby napisał na czacie, pomogą.
przemo_one: tylko pierwszy numer na Twoje dane może skorzystać z promocji. Następne z pełną opłatą za plan. Pisaliśmy o tym wielokrotnie.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1127242  autor: neotele
 24 sty 2022, 11:52
@Karlos20
Nigdy nie używam żadnych FB. W aplikacji byłem zalogowany przez email i hasło.
Aplikacja działała jeszcze kilka/naście dni temu. Jednak nie działa obecnie.

Komunikaty błędu przy próbie uruchomienia aplikacji czy czatu na stronie www bez zmian.
Choć korzystam obecnie z internetu z tego konta Flex (karta w modemie).

Czy jest jakiś sposób, aby się z nim samemu skontaktować? Jakiś telefon czy email?

Czy są tu jakieś kody USSD do odczytania stanu GB i ważności konta?
 #1127246  autor: Karlos20
 24 sty 2022, 12:40
neotele: Jaki masz model telefonu i wersje systemu operacyjnego? Sprawdź też aplikacje na innym telefonie.
U mnie wszystko działa, zarówno apka na Androidzie, apka w Huawei P20 Pro (via sklep AppGallery) jak i w iOS (wersja 15.2.1)

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1127261  autor: neotele
 24 sty 2022, 18:23
Skontaktowałem się z Flex za pomocą chatu z innego (wirtualnego) urządzenia. Straciłem trochę czasu i w zasadzie nie otrzymałem żadnej konkretnej wskazówki.
Poniżej to, co się dowiedziałem (może się komuś przydać).
1. Kontakt z Flex możliwy tylko za pomocą czatu (a jeśli nie działa czat przez www ani aplikacja, to niech się klient martwi).
2. Nie mają żadnych kodów USSD (co, wg mnie, czyni ofertę Flex mało konkurencyjną).
3. Aplikacja Flex wymaga najnowszych wersji WebView i Chrome (jeśli tego nie ma, bo jest np. starawy Android, to mogą być problemy).
4. Proponowanym rozwiązaniem na problem z zalogowaniem się do czatu przez www, miała być próba zmiany hasła (choć hasło jest na 100% poprawne, co potwierdza logowanie za jego pomocą do aplikacji).

Więc póki usługi działają odpuszczę sobie ich aplikację (może za kilka dni odpalę z ciekawości i sprawdzę, czy coś się poprawi).
 #1127278  autor: neotele
 24 sty 2022, 22:29
@Remington - szukasz dziury w całym ;) Ale wyjaśnię..
Problemy z uruchomieniem aplikacji Flex mam od kilku dni na fizycznym telefonie, a problemy z zalogowaniem do czatu w różnych przeglądarkach internetowych na PC.
Natomiast, jak napisałem w ostatnim poście, (w późniejszym czasie) zalogowałem się do chatu z wirtualnego urządzenia (a konkretnie z wirtualnego Google Nexus, symulowanego na PC w sofcie Genymotion pod Linuksem), gdzie w celu uruchomienia aplikacji Flex użyłem ten sam email i hasło, którym nie mogę zalogować się poprzez przeglądarkę www (co potwierdza, że użyty zestaw: email i hasło jest poprawny).
 #1127279  autor: Remington
 24 sty 2022, 23:17
Wobec tego przydałoby się, abyś podzielił się jeszcze z nami dwiema informacjami:

Pierwsza:
Karlos20 pisze:
24 sty 2022, 12:40
neotele: Jaki masz model telefonu i wersje systemu operacyjnego?

Druga: nieudane logowania przez stronę na jakiej przeglądarce i systemie próbujesz wykonać?

Początkowo zrozumiałem, że aplikacja nie działa na telefonie, a przeglądarka na komputerze, lecz teraz mam wątpliwości czy nie chodzi o to samo urządzenie.
 #1127280  autor: neotele
 25 sty 2022, 00:15
W sumie to już nieistotne. Już się tym nie będę zajmował. Szkoda czasu. Ale z przyzwoitości jeszcze odpowiem.

Telefon, dosyć stary z Androidem 5.1 (i tu obecnie nie startuje aplikacja).
Aplikacja Flex, zgodnie z opisem powinna działać od Androida 5.0 i jeszcze kilka dni temu działała.
Widzę teraz, że najnowsza wersja jest z 12 stycznia 2022. Być może coś tu się zmieniło.

Czat próbowałem (bezskutecznie) uruchomić w przeglądarce Chromium, Brave i Firefox na PC pod Linuksem.
 #1127283  autor: Remington
 25 sty 2022, 09:44
A już myślałem, że to jedno urządzenie i ta sama przyczyna. Problemy z apką raczej nie dziwią, ale czat przez przeglądarkę powinien był działać. Warto sprawdzić np. na Firefoxie.
 #1127291  autor: Karlos20
 25 sty 2022, 12:43
neotele: Z każdą aktualizacją apki Flex podnoszone są warunki korzystania z niej. Zalecam obecnie korzystać z apki w wersji Android od minimum 6.0.
Sam się upewniałem, czy i u mnie wszystko działa. I tak jest:
> Apka z AppGallery (P20 Pro - Android 10) - działa
> iPhone 11 Pro (iOS 15.2.1) - działa
> Realme 7 5G (Android 11) - również działa
> nawet działa na wysłużonym już Galaxy S7 z Androidem 6.0.
> przeglądarka EDGE czy Chrome - działa - zarówno przy logowaniu email jak i poprzez FB.
Flexa obsługujesz tylko w apce. To było wiadome od początku tej oferty.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1127299  autor: iphoneski
 25 sty 2022, 14:41
Android 5? I serio dziwisz się, że na siedmioletnim systemie jakaś aplikacja nie chce działać? No ciekawe czemu...