DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #1126550  autor: admundo
 08 sty 2022, 09:51
rudymax pisze:
08 sty 2022, 00:09
Dwoje znajomych, korzystających z tego pakietu zaobserwowało te same problemy już w połowie grudnia. Różny sprzęt i różna lokalizacja. Stało się to tak uciążliwe, że zrezygnowali z internetu z Play. Sam korzystałem z Plusa, ale po świętach przetestowałem Play. Sprawdziłem na kartach play, rbm i fakt. Za każdym razem to samo. Jakiś czas jest w miarę dobrze, a później te problemy o których piszesz. Wymuszanie pasma nic nie zmienia. Nie wiem w czym problem, za bardzo się na tym nie znam. Napisałem żebyś nie szukał przyczyny w sprzęcie, bo nie jesteś jedyny z tym problemem. Wcześniej internet z Play działał bez zastrzeżeń.
Dlatego mówię że to nie jest problem z kompem. I niech konsultanci Play którzy tutaj czytają posty o tym wiedzą bo ich obowiązkiem jest zgłaszanie wyżej zauważonych problemów :) Tutaj należałoby ustalić czy te problemy występują tylko przy promocji 100GB czy nie. Musiałbym wykupić jakiś pakiet i sprawdzić.
 #1126598  autor: macqmacq
 08 sty 2022, 18:18
Może admin wyodrębniłby tematy techniczne z tego wątku - do jakichś problemów z tym związanych. Ostatnie posty są całkowicie nie na temat pakietów! 8)
 #1126606  autor: Remington
 08 sty 2022, 21:55
Zrobione.

@admundo
Do VPN musiałbyś mieć jakieś konto z aktywną usługą VPN płatną lub darmową.

Dyskusja z innych wątkach natchnęła mnie do dwóch propozycji:
1. w czasie gdy problem występuje, sprawdź tę samą stronę korzystając z Firefoxa
2. zainstaluj przeglądarkę Brave i otwórz okno w trybie prywatnym z Tor i zobacz ja działa