Strona 1 z 1

[UKE] - nie działa PLI CBD

Post:19 lis 2021, 21:14
autor: babciagienia1p
Po wpisaniu numeru do systemu Platforma Lokalizacyjno-Informacyjna z Centralną Bazą Danych (https://bip.uke.gov.pl/numeracja/dostawca-uslug) nie wraca informacja o przypisaniu numeru do operatora. W zamian pojawia się komunikat:
"Nie znaleziono Operatora dla numeru xxx xxx xxx".
Tylko u mnie, ze względu np. na sprzęt lub oprogramowanie, czy tez awaria ogólna?

Re: [UKE] - nie działa PLI CBD

Post:19 lis 2021, 21:32
autor: Remington
Zlituj się, nie można oczekiwać poprawnego działania wszelakich systemów między piątkiem wieczór a sobotnim przedpołudniem. To przedział czasowy najczęściej wykorzystywany do wdrożeń i prac konserwacyjnych, jedynie nieliczne branże mają inne.

Re: [UKE] - nie działa PLI CBD

Post:19 lis 2021, 21:43
autor: iphoneski
Witek informował wczoraj na Twitter, że w weekend będą prace i usługi UKE nie będą poprawnie działać.

Re: [UKE] - nie działa PLI CBD

Post:20 lis 2021, 05:27
autor: babciagienia1p
@Remington
Wyszukiwarka nie działała już w piątek około południa. Wcześniej nie sprawdzałam. Na stronie nie było żadnej informacji o pracach serwisowych. Zamieszczenie takowej nie jest chyba zbyt trudne, ale rozumiem, ze UKE to firma państwowa, więc biurokracja jest w niej kosmiczna i nikt nie wpadł na taki pomysł.

@iphoneski
Bardzo dziękuję za pomoc.

--------------Edycja------------------
Jest informacja o pracach serwisowych, jednak w takim miejscu, że ciężko na nią trafić. Jeśli wchodzi się bezpośrednio do wyszukiwarki, nie widać jej.
https://www.uke.gov.pl/akt/prace-serwisowe,402.html