DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #1127048  autor: darekka
 19 sty 2022, 07:48
Zrobiłem test sprawdzający podawane tu problemy:
-pobierany plik 4,6GB (4 992 270 336bajtów)
-przeglądarka Mozilla Firefox nightly 98.0a1 64bit
-start pobierania 18.01.2022 g.‎ ‏‎23:44:41- koniec pobierania 19.01.2022 g. ‏‎01:04:40.
-prędkość pobierania zmienna od 4Mb do 25Mb- "biedastacja" z samym LTE800 w odległości ok 200m(wieś)
-taryfa OFnK z aktywnym cyklicznym tygodniowym nolimitem bez SMS(starter aktywowany kilka miesięcy temu pochodzący ze specjalnej "białej" edycji z preaktywowanym na start starym nolimitem na 30dni+1GB więcej co odnowienie, zmieniona wersja na cykliczny nolimit 7-dniowy z przybywającym co odnowienie +1GB) z dodatkowymi GB z doładowań
-karta w telefonie HUAWEI P40Pro służącym jako hotspot w 5GHz dla HP8570w z kartą WiFi AC7260

EFEKT testu: plik pobrany bez problemu i zamrożeń bez potrzeby robienia czegokolwiek. GB zostały rozliczone z bonusu za doładowanie, telefon również pokazał zużycie 4,6GB. Jakiś czas wcześniej robiłem też takie testy(wpis jest gdzieś wcześniej w temacie) na 3 kartach ze specjalnej białej edycji z nolimitem cyklicznym 7 dniowym bez SMS+1GB, z pakietami GB z doładowań, aktywowanych kilka miesięcy temu oraz w różnych lokalizacjach(lubelska wieś, wieś pod Koluszkami w łódzkim i Brzeziny w woj.łódzkim) i również ZERO PROBLEMÓW z plikami powyżej 4GB! 1 karta miesięcznie zużywa ponad 200GB(240GB bywało)-jest w routerze, druga standard to 80GB(ok 100GB bywało)-ta siedzi w P20Pro i służy jako hotspot w domu i mobilnie jako karta telefoniczna, jedynie moja siedząc w telefonie się nudzi(światłowód T-mobile 300/300 w domu). Wszystkie działają na LTE i nie sprawiają problemów z plikami powyżej 4GB(pobierały po kilkadziesiąt GB jednorazowo).

WNIOSKI: jeśli ktoś ma te zamrożenia to:
-potestować częstotliwość wifi z hotspota(bywa, że coś się gryzie)
-zweryfikować ustawienia czasu aktywności hotspota(z automatu rozłącza po pewnym czasie)
-użyć innego telefonu/kompa
-sprawdzić w innym miejscu domu/lub w innej lokalizacji

Jak po swojej stronie sprawdzi się wszystko i bez rezultatu to:
-poprosić konsula o "odświeżenie/reset/wyzerowanie lokalizacji itd" karty w ich systemie
-wymienić kartę SIM(może jaka stara seria z problemami od początku,wada fabryczna, problem w systemie bilingowym dla pewnej puli starych SIM)
-pisać reklamacje jak wymiana nie pomoże!

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1127868  autor: Karlos20
 06 lut 2022, 22:27
uikol: jak szybko ogarnęli ten problem?

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1129200  autor: pisk
 13 mar 2022, 08:03
Ja dostałem oficjalna odpowiedź, że potwierdzają na razie nieusuwalny problem w ofertach na kartę.
W ofercie abonamentowej trzeba zmienić APN na VPN.

Przewidywany termin rozwiązania problemu to ok 2 miesiące.

Pod koniec grudnia nie miałem problemów z pobieraniem dużych plików. A w lutym zaczął się problem
 #1129204  autor: pisk
 13 mar 2022, 16:08
Sprawdziliśmy zgłoszenie techniczne nr xxxxxx. Potwierdzamy, że problem ze ściąganiem pliku powyżej 4 GB jest po naszej stronie. Szacujemy, że rozwiązanie będzie za około 2 miesiące. W przypadku oferty na abonament można przydzielić APN vpn, co rozwiązuje problem. Jednak w ofertach na kartę, nie ma tej usługi. Przepraszamy za niedogodności. Pozdrawiamy, Orange
 #1130329  autor: admundo
 13 kwie 2022, 11:35
Żywmy nadzieję, że to rozwiązanie które przyjdzie za dwa miesiące zostanie zastosowane globalnie, co by nie trzeba było każdej karty z osobna zgłaszać i znowu czekać. Tymczasem nadal jest ten problem, co np. u mnie widać również przy pobieraniu dużego pliku (np. 5GB) programem JDownloader. Przy 3,99GB transfer się zatrzymuje na minutę. Przy pobieraniu przeglądarką oczywiście wywala i trzeba pobierać od nowa.
 #1135940  autor: marcin19883
 10 wrz 2022, 13:50
Orange Free na kartę. U mnie problemu nie ma. Nie raz pobierałem Windowsa 10/11 z oficjalnej strony na telefon przez aplikację ADM. Plik ponad 5GB. Innym razem jak pobrałem plik z dysku Google, to stanęło mi na 3.99GB. Nie wiem o co chodzi. Firefox też limituje do 3.99. Może to nie wina operatora a konkretnej aplikacji? Może mają limit?
 #1139937  autor: luck-d
 16 gru 2022, 21:05
U mnie w orange free na kartę od ponad miesiąca występuje mrożenie internetu. Występuje to nieregularnie, np. mogę ściągnąć naraz ponad 5GB a czasem po 2gb mam brak internetu. Czasowo to też różnie bywa, czasem co godzinę a innym razem kilka godzin. Na czacie orange twierdzą że u nich wszystko ok. Jak rozwiązaliście problemy u siebie? Myślicie że wymiana karty sim pomoże?
 #1140074  autor: Karlos20
 19 gru 2022, 23:57
Czy używacie APN "internet"? U mnie od kilku miesięcy brak problemów, a w tym czasie gdy pobieram plik leci tv online.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1140076  autor: luck-d
 20 gru 2022, 07:36
U mnie apn internet. A może to kwestia taryfy, ja mam ten stary nolimit 7 dniowy z kumulacją +1GB i uzbierane ponad 2TB, może chcą zmusić użytkowników do przejścia na nową ofertę?

Zauważyłem też że często mrozi mi połączenie przy wykonywaniu internet speed testa. Prędkość pobierania mam bardzo dobrą (lte800+2600=100-130Mbps).