Strona 1 z 1

Sieć T-Mobile i Iphone 11 - duży problem z jakością połączeń

Post:04 gru 2019, 15:27
autor: aregmax
Witam

Mamy duży problem z jakością połączeń w sieci T-Mobile na nowych Iphonach 11 Pro (wiele sztuk). Osoba dzwoniąca z tego telefonu słyszy dobrze rozmówcę natomiast nie jest poprawnie słyszana w odwrotnym kierunku. Występują duże zniekształcenia głosu i rozmowa jest niezrozumiała. Na razie temat miota się w Tmobile z różnymi odpowiedziami (problemy w sieci, updaty iOS). Brak rozwiązania !
Potwierdzone u wielu osób w firmie na wielu egzemplarzach 11pro.

Czy ktoś już ma podobne problemy?

Witecek.

Re: Sieć T-Mobile i Iphone 11 - duży problem z jakością połączeń

Post:04 gru 2019, 17:32
autor: iphoneski
Może wyłączcie (na początek na kilku sztukach) VOLTE?

Re: Sieć T-Mobile i Iphone 11 - duży problem z jakością połączeń

Post:04 gru 2019, 18:05
autor: piotrzet
Dokładnie najpierw wyłączyć usługi VoLTE i VoWiFi

Re: Sieć T-Mobile i Iphone 11 - duży problem z jakością połączeń

Post:04 gru 2019, 20:20
autor: marcin19883
Nie padło najważniejsze pytanie. Jaki masz zasięg w trakcie rozmowy a jaki mają zasięg rozmówcy.

Re: Sieć T-Mobile i Iphone 11 - duży problem z jakością połączeń

Post:05 gru 2019, 11:02
autor: aregmax
W międzyczasie jednak znalazłem temat pod tym linkiem:

https://myapple.pl/forums/topic/341531- ... max/page-2

Temat jest znacznie grubszy. Nie jest to zabawa kilku parametrów czy ostatniej aktualizacji.

Do momentu rozwiązania nie polecam Iphone 11 pro.

Pozdr.

Re: Sieć T-Mobile i Iphone 11 - duży problem z jakością połączeń

Post:05 gru 2019, 12:54
autor: iphoneski
Faktycznie coś jest na rzeczy, chociaż rozmawiam z posiadaczami 11 i Pro telefonicznie i ich modele są ok bo słyszę ich głośno i wyraźnie także chyba wyszła jakaś wadliwa seria tych urządzeń, na które (na szczęście) te osoby nie trafiły.

Re: Sieć T-Mobile i Iphone 11 - duży problem z jakością połączeń

Post:07 sty 2020, 13:40
autor: gpluta547745
Witam, jest problem posiadam iPhone 11 Pro max w T-Mobile aparat kupiony w Cortland. Zrobić reset ustawień sieciowych. Konsultant T-Mobile powiedział mi w sekcji technicznej że jest problem. Pracują nad tym, pomaga włączenie trybu samolotowego i ponowne wyłączenie, ale ja zresetowałem ustawienia sieciowe, i teraz nie mam problemów. Telefon był przywracana z backup iPhone X S Max . Mogą się różnić moduły GSM stąd błąd w iOS 13. Jak narazie nic się nie dzieje złego, VOLTE też mam wyłączone.