DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #1084888  autor: aregmax
 04 gru 2019, 15:27
Witam

Mamy duży problem z jakością połączeń w sieci T-Mobile na nowych Iphonach 11 Pro (wiele sztuk). Osoba dzwoniąca z tego telefonu słyszy dobrze rozmówcę natomiast nie jest poprawnie słyszana w odwrotnym kierunku. Występują duże zniekształcenia głosu i rozmowa jest niezrozumiała. Na razie temat miota się w Tmobile z różnymi odpowiedziami (problemy w sieci, updaty iOS). Brak rozwiązania !
Potwierdzone u wielu osób w firmie na wielu egzemplarzach 11pro.

Czy ktoś już ma podobne problemy?

Witecek.
 #1084955  autor: iphoneski
 05 gru 2019, 12:54
Faktycznie coś jest na rzeczy, chociaż rozmawiam z posiadaczami 11 i Pro telefonicznie i ich modele są ok bo słyszę ich głośno i wyraźnie także chyba wyszła jakaś wadliwa seria tych urządzeń, na które (na szczęście) te osoby nie trafiły.
 #1087428  autor: gpluta547745
 07 sty 2020, 13:40
Witam, jest problem posiadam iPhone 11 Pro max w T-Mobile aparat kupiony w Cortland. Zrobić reset ustawień sieciowych. Konsultant T-Mobile powiedział mi w sekcji technicznej że jest problem. Pracują nad tym, pomaga włączenie trybu samolotowego i ponowne wyłączenie, ale ja zresetowałem ustawienia sieciowe, i teraz nie mam problemów. Telefon był przywracana z backup iPhone X S Max . Mogą się różnić moduły GSM stąd błąd w iOS 13. Jak narazie nic się nie dzieje złego, VOLTE też mam wyłączone.