DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #1072895  autor: tomus261
 30 maja 2019, 22:23
Witam serdecznie.
Szukam kogoś, kto ma możliwość sprawdzenia o co chodzi z zasięgiem w moim miejscu zamieszkania.
Wprowadziłem się tutaj ok 3 lata temu i zasięg był lepszy niż obecnie. Ok 2-3 miesięcy temu zaczęły się jednak problemy tak dokuczliwe że mam już dość. Żeby normalnie pogadać muszę wyjść z domu i "szukać pola" :mrgreen:
Mamy 3 numery własne + służbowy. Na wszystkich to samo . Cały czas przełącza miedzy technologiami i lipa.

Jak dzwonię to albo obiecują rozbudowę sieci albo jakieś farmazony opowiadają.
Zgłosiłem teraz reklamację i dostałem odpowiedź z rodzaju żenady. Kazali mi uruchomić Wi-Fi calling, tylko mój telefon nie obsługuję tego cudu techniki.
Rok temu przedłużyłem umowę wierząc w opowiadania na infolinii jeśli chodzi o poprawę zasięgu..
Gdyby ktoś miał podgląd to chodzi o Bukowiec gm. Brójce woj. Łódzkie.
PS: Jakie szanse na zerwanie umowy z przyczyn operatora? Bo nie uśmiecha mi się płacić kary :-D

B
 #1073137  autor: kozien70
 04 cze 2019, 09:11
Słaby zasięg lub nawet jego brak nie jest podstawą do zerwania umowy z winy operatora. Standardowy zapis w regulaminach sieci mobilnej.
Zasięg w miejscach gdzie przebywamy najczęściej (dom, praca) trzeba weryfikować przed wiązaniem się cyrografem na kilka lat.
 #1073141  autor: pakierhakierxd
 04 cze 2019, 10:21
Postrasz Uke ;)
u mnie z T-Mobile internet domowy pomogło obniżyli abo do 1zł i wziąłem kabel w Orange ;)
też mam problemy z zasięgiem każdego opa dlatego mam abo w Orange i obok karta Play (wifi calling).
Play w karcie możesz mieć za darmo rozmowy i smsy do całej sieci Play praktycznie bez doładowań :P

Pozdrawiam :)
 #1073142  autor: pakierhakierxd
 04 cze 2019, 10:21
jest póki co aplikacja wifi calling Orange choć juz z niej rezygnują.
Najlepiej zmienić na telefon z wifi calling natywnym u mnie ma także vollte ale wspiera tylko Tm i Play. Temu sam zastanawiam się nad powrotem do Samsunga lub Appla kupić.

Pozdrawiam :)
 #1073143  autor: Remington
 04 cze 2019, 10:41
tomus261 pisze:
30 maja 2019, 22:23
Rok temu przedłużyłem umowę wierząc w opowiadania na infolinii jeśli chodzi o poprawę zasięgu..

To jest punkt zaczepienia. Jeśli przed przedłużeniem umowy przedstawiciel operatora zapewniał o czymś co później się nie wydarzyło, to jest to wprowadzenie w błąd, a od skutków błędu można się uchylić. Dlatego w reklamacji lub skardze musisz powołać się na tę rozmowę, niech ją odsłuchają.
 #1073145  autor: pakierhakierxd
 04 cze 2019, 10:48
Dlatego ja co raz bardziej rezygnuje z umów ;)
jedyna umowa w Orange zostanie ze względu na internet stacjonarny i tv ;) ,przy okazji dobrany plan mobilny temu zmienilem sieć i stacjonarny :P

Pozdrawiam :)
 #1074459  autor: tomus261
 20 cze 2019, 10:53
Dziękuję za zainteresowanie .
Sprawa wygląda tak, że od 3 lat zasięg sukcesywnie spada i nie mam pojęcia od czego.
Od ok pół roku to już jak pisałem żenada. Trzeba chodzić po działce bo w domu nie ma szans. Jak się tutaj wprowadziłem to było znośnie.
Nie będę kupował telefonu nowego żeby tylko korzystać z Wi-Fi do połączeń głosowych. Aplikacja Orange wyzionęła ducha :mrgreen:
Kupiłem 3 startery innych operatorów i chociaż zasięg nie powala to rozmawiać się da w miarę spokojnie. Nie ma ciągłego szatkowania i wajchlowania zasięgiem i zmiany technologii .
Byłem w salonie i muszę napisać pismo o rezygnacje i będą sprawdzać.

Obiecują teraz rozbudowę w lutym 2020 i w lutym pewnie znowu przełożą na sierpień.

B
 #1074504  autor: pakierhakierxd
 21 cze 2019, 07:20
To musisz zmienić opa ;)
ja mam Play Orange ,myslalem ze z Orange zaoszczedze ale musze dalej chyba utrzymywac Playa wlasnie przez ten zasieg w domu (wifi calling w Play się przydaje).
Za orange place 10-20
za Playa obecnie 55 abo ale zmieniam na prepaid 0-30 ;)

Pozdrawiam :)
 #1075367  autor: tomus261
 04 lip 2019, 10:46
No i lipa straszna.
Nic nie pomagają żadne reklamacje skargi. Zasięg jak się ulotnił to nie wraca :mrgreen:
Cały czas dostaję informację żeby włączył Wi-Fi Calling i czekał cierpliwie na rozbudowę sieci. Ma to nastąpić minimum w lutym marcu 2020 roku bądź czerwcu lipcu 2020 roku . Tutaj oczywiście wszystko zależy od kanału komunikacji. Ja naprawdę chciałbym korzystać z dobrodziejstwa w jakiej kolwiek postaci. Tylko operator nie daje mi możliwości w żadnej technologii. Chętnie bym włączył sobie to Wi-Fi ale oczywiście Orange ma w głębokim poważaniu klienta i nie dodaje mojego telefonu. Dziś dzwoniłem do Motorolii i potwierdzili, że jak operator doda dany model to będzie działać .
Macie jakieś pomysły? Osoba, którą znam z tego forum i zawsze była pomocna nieststy nie pracuje już w tym bajzlu.

B