DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 3 z 15
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 15
 #1063973  autor: p2225
 01 lut 2019, 09:11
p2225 pisze:
31 sty 2019, 10:50
Dzwoniąc na 602 900 000 słyszy się "osoba, do której dzwonisz ma wyłączony telefon bądź jest niedostępna...". To ich jedyne call center w Polsce?
Teraz jest gadka "nie ma takiego numeru".

B7+B1+B3+QAM256:
https://www.speedtest.net/android/5276103240.png
 #1063977  autor: piotrzet
 01 lut 2019, 09:22
To u mnie jest że "W związku z pożarem... może być wydłużony czas połączenia z konsultantem" Ale z tego co czytam to i tak nawet jak się dodzwonisz to konsultanci nie mają dostępu do kont i nie mogą nic robić. Więc siedzą tylko żeby siedzieć.
Co do internetu działa jak ich strona czyli czasem strony się otwierają czasem nie.
VoLTE działa, VoWiFi nie. SMS działają, MMS nie sprawdzałem.
Ostatnio zmieniony 01 lut 2019, 09:47 przez piotrzet, łącznie zmieniany 1 raz.

https://www.speedtest.net/result/a/5504746145.png
 #1063978  autor: p2225
 01 lut 2019, 09:33
Może to kwestia tego, że ja dzwonię z karty Orange? T-Mobile wewnątrz sieci mogło się szybciej przełączyć.

B7+B1+B3+QAM256:
https://www.speedtest.net/android/5276103240.png
 #1063979  autor: kozien70
 01 lut 2019, 09:39
Tak, to dlatego. Z Karty Orange "nie ma takiego numeru", z karty Tm komunikat o wydłużonym czasie oczekiwania na połączenie z obsługą.
Ze stacjonarnych Orange podobnie: nie ma takiego numeru.
 #1063983  autor: p2225
 01 lut 2019, 10:04
A po co mieliby dzwonić klienci innych sieci do BOA T-mobile jeśli nie mieliby usług T-mobile? Ja mam u nich internet, a chciałbym zadzwonić z numeru w Orange. Nie jestem ich klientem? Raczej chodzi o kwestie techniczne, że między sieciami "nie widać" jeszcze tego numeru.

PS. i właśnie coś się dzieje w tej kwestii, bo teraz dzwoniąc z Orange mam sygnał łączenia, ale i tak kończy się "przepraszamy nie ma takiego numeru".

B7+B1+B3+QAM256:
https://www.speedtest.net/android/5276103240.png
 #1063984  autor: jarekt
 01 lut 2019, 10:05
Wczorajszy duży pożar w Warszawie (https://www.telepolis.pl/wiadomosci/wyd ... re-systemy) spowodował duże problemy w sieci T-Mobile w całej Polsce (nie działają lub działają niepoprawnie różne systemy operatora).

Tak naprawdę, to wciąż brak konkretnych informacji co tak naprawdę (i w jaki sposób) uległo awarii: czy sprzęt (i jaki) uległ spaleniu, czy może tylko zalaniu, czy może prewencyjnie go tylko wyłączono.

Przydałoby się info od jakiegoś pracownika T-Mobile, albo osoby dobrze zorientowanej (ale raczej to oznacza pracownika lub współpracownika opa).
 #1063986  autor: Dodo84
 01 lut 2019, 10:11
Dzwoniąc z T-Mobile na kartę do BOA słychać komunikat przytoczony przez @piotrzet. Natomiast z Playa są 3 sygnały a potem informacja, ze wybrany telefon nie odpowiada.
 #1063995  autor: 3G
 01 lut 2019, 10:42
Ja zawsze dzwonię do ich BOA z innej sieci, bo jest mi tak wygodniej i zwyczajnie taniej :) Przynajmniej kiedyś tak było, nie wiem, może już nie zdzierają w granicach 1zł/min w Heyah.
W tej chwili też mam jedynie trzy sygnały.

http://www.speedtest.net/android/4992503276.png
 #1064002  autor: p2225
 01 lut 2019, 11:13
Aktualizacja: https://www.telepolis.pl/wiadomosci/wyd ... re-systemy
T-Mobile podaje w swoim komunikacie, że w ciągu niespełna 12 godzin udało się przywrócić pełną sprawność usług, które w wyniku pożaru były niedostępne lub działały w ograniczonym zakresie. Należą do nich połączenia głosowe, wiadomości SMS oraz transmisja danych. Nadal mogą występować trudności w przesyłaniu wiadomości MMS oraz doładowywaniu part prepaid. Działają za to bez problemów doładowania za pośrednictwem strony www.doladowania.t-mobile.pl. Niedostępne są również niektóre usługi dla biznesu, ale operator pracuje, by je jak najszybciej przywrócić.
Zapomnieli wspomnieć o niedziałającym MiBOA i Mój T-mobile.

B7+B1+B3+QAM256:
https://www.speedtest.net/android/5276103240.png
 #1064003  autor: piotrzet
 01 lut 2019, 11:15
I braku dostępności usługi VoWiFi.
Tutaj pełne info: https://firma.t-mobile.pl/pl/dla-mediow ... 8a2c881e35

Edit:
Jak komuś coś nie działa poprawnie albo wcale polecam restart urządzenia. Być może pomoże. Po restarcie routera strony już otwierają się normalnie.

https://www.speedtest.net/result/a/5504746145.png
 #1064008  autor: kozien70
 01 lut 2019, 11:56
umcusumc pisze:
01 lut 2019, 09:53
Z Play również numer nie istnieje. Czyli prawidłowo, priorytet mają klienci sieci.
No nie wiem czy tak prawidłowo. Przykład: jestem klientem T-mobile, mam problem techniczny typu "nie mogę dzwonić ze swojej karty, jestem za granicą, nie działa mi roaming itp". Jeżeli nie dorwę kogoś również z telefonem T-mobile to d... blada, nie dodzwonię się do BOA swojego operatora, nie załatwię nic.
Nie jest to efekt celowych priorytetów tylko "na szybko" odpalili protezę call center, która nie ma jeszcze połączeń do innych sieci.
  • Strona 3 z 15
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 15
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 15