Strona 13 z 15

Re: [NetWorkS!] Rozbudowa i konfiguracja sieci Orange i T-Mobile

Post:09 lut 2019, 12:46
autor: Kryniczanin
Serio. Nic się nie dało zrobić - brak dostępu. Znajomi mi to opowiadali.

Re: [T-Mobile] Pożar/zalanie/wyłączenie Data Center - duże utrudnienia w sieci T-Mobile

Post:10 lut 2019, 14:43
autor: Dodo84
Po tygodniu od przeniesienia nr z T-Mobile do Orange dziś wyłączyli mój numer na karcie T-Mobile.

Re: [T-Mobile] Pożar/zalanie/wyłączenie Data Center - duże utrudnienia w sieci T-Mobile

Post:10 lut 2019, 18:03
autor: zwariowany.kurczak
Orange PL zarządza siecią Orange w kilku krajach.. Wiec domniemanie, zapas/backup/system zapasowy musi być rozbudowany.

Re: [T-Mobile] Pożar/zalanie/wyłączenie Data Center - duże utrudnienia w sieci T-Mobile

Post:11 lut 2019, 13:00
autor: Marens
Dodo84 pisze:
10 lut 2019, 14:43
Po tygodniu od przeniesienia nr z T-Mobile do Orange dziś wyłączyli mój numer na karcie T-Mobile.
Mój wyłączyli w piątek

Re: [T-Mobile] Pożar/zalanie/wyłączenie Data Center - duże utrudnienia w sieci T-Mobile

Post:11 lut 2019, 14:14
autor: piotrzet
https://www.telko.in/telefonica-nie-wyk ... ata-center
Może T-Mobile sobie coś wybierze? Z pewnością się przyda :lol:

Re: [T-Mobile] Pożar/zalanie/wyłączenie Data Center - duże utrudnienia w sieci T-Mobile

Post:04 mar 2019, 11:05
autor: darekka
Dostał ktoś(w szczególności klient prepaid) jakąś sensowną rekompensate za te cuda, bo dziś na wysłane wczoraj 2 reklamacje z 3ech dostałem odpowiedź, że to miało charakter siły wyższej i w związku z tym dają łaskawie po 10zł. na numer?
Moim zdaniem to ta "siła wyższa" to delikatnie mówiąc pic na wode, bo kto przez ponad tydzień nie potrafi przepiąc systemów na awaryjne obwody, a tak newralgiczne systemy trzyma w "kurniku".

Re: [T-Mobile] Pożar/zalanie/wyłączenie Data Center - duże utrudnienia w sieci T-Mobile

Post:04 mar 2019, 11:43
autor: VIP-Card
I tak dobre i to bo w Polskim prawie można odmówić zapłaty nawet milionów powołując się na działanie siły wyższej

Re: [T-Mobile] Pożar/zalanie/wyłączenie Data Center - duże utrudnienia w sieci T-Mobile

Post:04 mar 2019, 11:53
autor: darekka
To, że powinni zwolnić tę "siłę wyższą" co zadecydowała o lokalizacji tego centrum to chyba wiedzą ale żenujące "rekompensaty" świadczą o żenadzie firmy-zwłaszcza, że poprosiłem o dodanie RWK. Co do powoływania się na "siły wyższe" są skutecznym sposobem na zwalenie winy na wszystko tylko nie na własne zaniedbania to ja wiem ale pijarowo po tych jajach RWK powinni dać automatycznie wraz z przeprosinami każdemu klientowi-byłby wilk syty i owca cała(żaden koszt).

Czekam jeszcze na 3-cią odpowiedź, a za kilka dni idzie reklamacja na następne numery.

Re: [T-Mobile] Pożar/zalanie/wyłączenie Data Center - duże utrudnienia w sieci T-Mobile

Post:06 mar 2019, 07:37
autor: biala1991
Przecież ogłosili, że usługi zostały błyskawicznie przywrócone i nie ma podstaw do rekompensat :D W prepaid nie działały tylko doładowania, włączanie, wyłączanie i sprawdzanie pakietów i usług, reszta bez zarzutu :D A serio, u mnie akurat pakiet zdążył się odnowić przed awarią ale drugi numer wymagał doładowania i trochę stresu było czy naprawią zanim minie ostateczny termin.
Klienci kompletnie zdezorientowani, nie wiadomo kiedy wszystko wróci do normy, za dzień, tydzień czy miesiąc a TM wmawia, że czarne jest białe, choćby z tego powodu powinni przyznać jakiś bonus :)
A Ty co konkretnie reklamowałeś?

Re: [T-Mobile] Pożar/zalanie/wyłączenie Data Center - duże utrudnienia w sieci T-Mobile

Post:06 mar 2019, 10:38
autor: Remington
Z punktu widzenia prawnego, to podstaw do odszkodowań nie ma, bo przerwa w świadczeniu usługi telekomunikacyjnej nie trwała wystarczająco długo. Jednak wizerunkowo zaliczyli mega wtopę i zamiast dać jakieś bonusy by obłaskawić klientów, idą w zaparte i dają je tylko tym co się upomną.

Re: [T-Mobile] Pożar/zalanie/wyłączenie Data Center - duże utrudnienia w sieci T-Mobile

Post:06 mar 2019, 11:34
autor: biala1991
A podejrzewam, że upomina się niewielu, klienci TM to specyficzna kategoria, im wystarczy, że sieć się podniosła i mogą się komunikować, raczej nie myślą o odszkodowaniach :)
Taki armagedon a wszystko rozeszło się po kościach, TM nawet nie musiało się specjalnie wysilać :)

Re: [T-Mobile] Przedłużenie umowy cd.

Post:08 mar 2019, 05:30
autor: Kryniczanin
Problemem nie są 10pln w lewo czy prawo tylko dwa lata w najgorszym operatorze pod względem bezpieczeństwa jak w styczniu się przekonaliśmy.

Re: [T-Mobile] Pożar/zalanie/wyłączenie Data Center - duże utrudnienia w sieci T-Mobile

Post:08 mar 2019, 08:19
autor: darekka
Ja reklamowałem wszystko co nie działało lub jak chciało to działało, net(ping, utraty pakietów, niestabilność itp.), poł. głosowe, brak USSD, MiBOA, pad aplikacji, brak możliwości kontroli/włączenia/wyłączenia/doładowania/sprawdzenie stanu konta/internetu, a w sumie czegokolwiek-poprosiłem w zamian za te cuda o RWK ale widać darmowe RWK by zrujnowało T-mobile.
Gdyby nie fakt, że numery, które u nich mam to limitowane startery z "Masz złotówkę-masz no limit na wszystko i do wszystkich" to złamanego grosza by nie dostali po tych jajach, a numery w trymiga poleciałyby do konkurencji(dla zasady).

Re: [T-Mobile] Przedłużenie umowy cd.

Post:09 mar 2019, 06:48
autor: Kryniczanin
bo jakościowo nie ma lepszego opa od tmobile,
Pożar kurnika pokazał jak wygląda "Niemiecka solidność i jakość".

Tego faktu nie da się zakrzyczeć bajkami o jakości i testami w których wygrywa T na zlecenie T.

Re: [T-Mobile] Przedłużenie umowy cd.

Post:09 mar 2019, 13:15
autor: teps86
Kryniczanin pisze:
09 mar 2019, 06:48
bo jakościowo nie ma lepszego opa od tmobile,
Pożar kurnika pokazał jak wygląda "Niemiecka solidność i jakość".

Tego faktu nie da się zakrzyczeć bajkami o jakości i testami w których wygrywa T na zlecenie T.
A nie przesadzasz trochę? Sami tego ognia nie podłożyli, wypadki się zdarzają. Nie bronię ich absolutnie, tylko nie do końca rozumiem Twoje podejście do całej sytuacji, która dla madżentowych też łatwa pewnie nie była.