Re: [NetWorkS!] Rozbudowa i konfiguracja sieci Orange i T-Mobile
Post:09 lut 2019, 12:46
Serio. Nic się nie dało zrobić - brak dostępu. Znajomi mi to opowiadali.
Telekomunikacja jak na dłoni
https://www.telepolis.pl/forum/
Pożar kurnika pokazał jak wygląda "Niemiecka solidność i jakość".bo jakościowo nie ma lepszego opa od tmobile,
A nie przesadzasz trochę? Sami tego ognia nie podłożyli, wypadki się zdarzają. Nie bronię ich absolutnie, tylko nie do końca rozumiem Twoje podejście do całej sytuacji, która dla madżentowych też łatwa pewnie nie była.Kryniczanin pisze: ↑09 mar 2019, 06:48Pożar kurnika pokazał jak wygląda "Niemiecka solidność i jakość".bo jakościowo nie ma lepszego opa od tmobile,
Tego faktu nie da się zakrzyczeć bajkami o jakości i testami w których wygrywa T na zlecenie T.
darekka,darekka pisze: ↑04 mar 2019, 11:05Dostał ktoś(w szczególności klient prepaid) jakąś sensowną rekompensate za te cuda, bo dziś na wysłane wczoraj 2 reklamacje z 3ech dostałem odpowiedź, że to miało charakter siły wyższej i w związku z tym dają łaskawie po 10zł. na numer?
Moim zdaniem to ta "siła wyższa" to delikatnie mówiąc pic na wode, bo kto przez ponad tydzień nie potrafi przepiąc systemów na awaryjne obwody, a tak newralgiczne systemy trzyma w "kurniku".
dlatego dnia 27.11.2019 o godzinie 18:41 zadzwoniłem do konsultanta dlaczego pomimo około miesiąca problemu nie rozwiązano. i dlaczego ostatni SMS w sprawie brzmi, że poroblem zostanie rozwiązany kilka dni temu i brak jest kolejnej informacji. Konsultant naradził się z kierownikiem i poinformowano mnie, że do mnie oddzwonią i oczywiście do dziś (01.12.2019) to nie miało miejsca.T-Mobile: Uprzejmie informujemy, że zgłoszenie o numerze CRID00002615131 wymaga dodatkowej weryfikacji. Postaramy się odpowiedzieć na zgłoszenie do dnia: 24-11-2019. Przepraszamy za niedogodności.