DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 7 z 11
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 11
 #1064549  autor: jarekt
 06 lut 2019, 10:02
To z kim podpisuje się umowę? Do kogo składa się reklamację? Kto za wszystko jest odpowiedzialny?
Do salonu kogo udajesz się aby coś załatwić w tym banku?
Umowę podpisujesz z T-Mobile UBDPAB. Reklamację składasz do T-Mobile UBDPAB. Odpowiedzialny jest T-Mobile UBDPAB.
Udajesz się do salonu T-Mobile (tego od fonów). I tak dalej. Można by jeszcze z 20 kwestii wymienić i za wszystko odpowiedzialny jest T-Mobile czy bank T-Mobile (choć do banku mu daleko, jak ze wszystkim w T-Mobile).

T-Mobile sprzedaje net na światłowodzie (jeszcze nie sprzedaje), to z kim umowę podpisujesz? Z Orange? Czyja to jest oferta? Orange? Do kogo składasz reklamacje? Do Orange? Do salonu kogo się udajesz aby coś w tej kwestii załatwić? Do Orange?
Nie do Orange? Ale jak to nie do Orange jak swiatłowód jest Orange?

Więc powtórzę: bank T-Mobile, posiadający nawet specjalne mechanizmy i bonusy dla doładowujących numer w sieci T-Mobile, nie potrafi tego doładowania od tygodnia zrobić, o czym informuje na swojej stronie, stronie banku T-Mobile UBDPAB.

Koniec tematu.
 #1064556  autor: Mixiorek
 06 lut 2019, 10:42
No Panie. Niemiecka jakość :-)

To ja dodam jeszcze jedno. Na Annopolu w kurniku trzymali wiele krytycznych systemów. Natomiast jeden system mają chyba dla bezpieczeństwa w 30 lokalizacjach na terenie naszego kraju, Europy i świata - system do fakturowania :lol: Dziś otrzymałem faktury za styczeń, na czas, bez opóźnień. Oni są niemożliwi :lol:

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #1064560  autor: Remington
 06 lut 2019, 11:10
@jarekt
nie koniec, bo dezinformację siejesz... Umowę zawiera się z Alior Bank i wszystko z nim załatwiasz (to, że jest osobna infolinia nie znaczy, że to inny podmiot), z operatorem nic a nic nie mając wspólnego. Strona należy do Alior Banku, regulaminy też: https://www.t-mobilebankowe.pl/pad . A gdy dojdzie do rozwodu, będzie jak z bankiem Orange Finanse, tj. zniknie logo operatora pozostanie bank. Analogia do światłowodu jest nietrafiona.

Faktycznie, kiedyś mieli stanowiska w salonach TM, ale zagadnięta pani wyparła się by miała coś wspólnego z TM. Nie chciała jednak odpowiedzieć czy pracuje dla banku czy jakiegoś pośrednika.

Doładowania nie działają, bo pewnie kupują je bezpośrednio w TM.
 #1064561  autor: 3G
 06 lut 2019, 11:26
Haha, dobre :)
W kwestii mojego "zmarłego" numeru - otrzymałem właśnie sms, że zgłoszenie wymaga dodatkowej weryfikacji i postarają się odpowiedzieć do 12.02. Hmm...
Może zaczęli grzebać w nie do końca działającym systemie i teraz to już umarł w butach :?

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #1064566  autor: piotrzet
 06 lut 2019, 11:56
Remington
Dokładnie pełna zgoda z tym co piszesz. System na którym to działa jest również Aliora, a nie T-Mobile
jarekt
Nie masz pojęcia o czym piszesz, a się wypowiadasz. Przyjmij do wiadomości żadnego związku nie ma to że jest to T-Mobile Usługi Bankowe. Systemy są Aliora i wszystko inne też jedyne co jest T-Mobile to nazwa reszta nic wspólnego. Zresztą nawet na stronie jest TMUB dostarczane przez Alior Bank. Dokładnie jest to dawny Alior Sync.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1064568  autor: jarekt
 06 lut 2019, 12:06
"Bank" T-Mobile jest o wiele bardziej "odległy" od Alior Banku niż np. takie Inteligo od PKO BP.
Idąc do PKO BP załatwisz prawie wszystko lub absolutnie wszytsko związane z Inteligo. Nie ma też czegoś takiego jak oddziały czy placówki "Inteligo".
Idąc do Alior Banku NIE ZAŁATWISZ PRAWIE NIC - "Nie obsługujemy klientów banku T-Mobile, proszę się udać do salonu T-Mobile z telefonami, specjalnej palcówki T-Mobile Usługi Bankowe lub zadzwonić na infolinię T-Mobile UB".

Wszystko (lub prawie wszystko) załatwiasz w normalnym salonie T-Mobile. I to nie jest na zasadzie jakiego pośrednictwa - salony T-Mobile to jednocześnie odziały "banku" T-Mobile Usługi Bankowe (ale nie oddziały Alior Banku!).

Umowę (o rachunek czy kartę) NIE podpisujesz z Alior Bankiem Oddział Warszawa tylko z "T-Mobile Usługi Bankowe Oddział Alior Bank". Podpisując umowę o rachunek czy kartę Inteligo, podpisujesz umowę z PKO BP, a nie z Inteligo Oddział PKO BP.

Wszystko albo prawie wszystko załatwiasz w T-Mobile (w salonie T-Mobile z fonami) lub w specjalnej placówce/oddziale T-Mobile Usługi Bankowe i nic (albo prawie nic) w Alior Banku.

Natomiast czy za całym przedsięwzięciem (od jednej albo wszystkich stron) stoi Bank Ameryka czy Bank Rezerw Federalnych, czy SKOK Wołomin, i kto z tego wyciąga więcej kasy czy korzyści (T-Mobile czy Alior), to nie ma dla mnie żadnego znaczenia (to znaczy ma być może w momencie wyboru "banku"). Dopiero w momencie zakończenia działalności czy jakiś problemów czy przekrętów w T-Mobile, będzie najprawdopodobniej "migracja" do Alior Banku.

Wiadomo, że są momenty że Alior Bank i T-Mobile UBDPAB są bardzo mocno związane (mając konto w Aliorze można być czasami wykluczonym z jakiejś promocji w T-Mobile banku i na odwrót) ale nie zmienia to faktu, że na bardzo wiele rzeczy w tym banku ma wpływ T-Mobile, a nie Alior.

---edit---
Jeszcze dodam, że np. prowizja od wpłaty/wypłaty gotówki w placówce banku czy inne usługi zlecane w placówce banku, mają pełną nazwę "w placówce T-Mobile Usługi Bankowe", a nie "w placówce Alior Banku" czy "w placówce Banku" (w domyśle Alior Banku) - bo taka prowizja jest pobierana w palcówkach T-Mobile Usługi Bankowe, a nie w placówkach Alior Banku.
No i oczywiście placówka Alior Banku, to nie placówka T-Mobile "banku", w przeciwieństwie do np. PKO BP i Inteligo (PKO BP to placówka Inteligo).
Ostatnio zmieniony 06 lut 2019, 12:30 przez jarekt, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1064569  autor: patrix-83
 06 lut 2019, 12:14
BOK T-Mobile odzyskał w pełni działającego lektora przed połączeniem z konsultantem natomiast nadal nie działa e-mailowy BOK i niektóre krótkie kody a także usługi. Konsultantka powiedziała mi dziś że jeszcze nie może ode mnie przyjąć zgłoszenia gdyż nie działa jej formularz zgłoszeniowy ale wszystko do piątku powinno działać podobno normalnie włącznie z e-mailowym BOK.
Zobaczymy!
 #1064574  autor: Remington
 06 lut 2019, 13:31
@jarekt
wszystko jest tam Alior Banku: systemy, serwery, usługi, karty, pracownicy, cenniki, umowy, dane osobowe, zgody marketingowe, BFG, BIK itd. Że obsługiwać konto można w punktach TM to jedyna zauważalna różnica względem Orange Finanse, ale z pewnością nie robi tego pracownik TM, bo TM nie ma w KRS działalności finansowej. Ze względu na tajemnicę bankową to na pewno jest ktoś albo zatrudniony w banku, albo w jakiejś firmie trzeciej pracującej na rzecz banku.

Nazywają to zamiennie w regulaminach: Alior Bank S.A. Oddział T-Mobile Usługi Bankowe albo T-Mobile Usługi Bankowe, Oddział Alior Bank S.A. Czyli oddział banku. Tak jak BGŻ Optima jest oddziałem BGŻ-BNP Paribas (też bez obsługi w oddziałach), Orange Finanse jest (jeszcze) oddziałem mBanku (i też nigdy nie był obsługiwany w oddziałach mBanku), a kiedyś mBank czy Multibank były oddziałami BRE (też bez wzajemnej obsługi) itd.

Podział Alior i TMobile Usługi Bankowe jest na zasadzie Orange vs. nju dlatego w oddziałach Alior Bank nic nie załatwisz, tak jak w salonie Orange nie obsłużą klienta nju. Za to PKO i Inteligo są jak Plus i Plush, TM i Heyah czy Play i RBM, czyli różne brandy obsługiwane razem.

Dlatego nie ma co pisać, że bank T-Mobile coś tam, bo to tylko brand oddziału Alior Banku. Możemy tylko gdybać czy nie działa łącze między nimi czy wciąż TM nie uruchomiło jakiejś maszyny.
 #1064576  autor: jarekt
 06 lut 2019, 13:52
Remington pisze:
06 lut 2019, 13:31
Pomyliłeś też nazwę, bo nazywają to Alior Bank S.A. Oddział T-Mobile Usługi Bankowe.

No właśnie nie pomyliłem, bo podałem taką nazwę jaka jest w umowie i np. w TOiP:

Obrazek


oraz:
Obrazek


Ale OK, mogę napisać, że Alior Bank nie umożliwia doładowań kart T-Mobile i jest komunikat na ich stronie, tyle że to nie będzie prawda, bo na ich stronie nie ma takiego komunikatu.
Jest tylko na stronie para-banku T-Mobile (i w ich oddziale na zapleczu warzywniaka, na skrzynkach po bananach jest też taka informacja :)).
 #1064579  autor: jarekt
 06 lut 2019, 14:06
Przecież TMUBDPAB, to nie bank, to po co im zgoda KNF czy gwarancje jak u KAŻDEGO banku? Pogubiłeś się?
piotrzet pisze:
06 lut 2019, 07:56
Przecież to nie jest bank T-Mobile.
piotrzet pisze:
06 lut 2019, 14:00
TMUB mają jak każdy bank zgodę KNF i Gwarancję Depozytów.
 #1064586  autor: Remington
 06 lut 2019, 15:23
Zajrzałem do regulaminów i używają dwóch nazw zamiennie, więc odwołuję, że je pomyliłeś.
jarekt pisze:
06 lut 2019, 13:52
Ale OK, mogę napisać, że Alior Bank nie umożliwia doładowań kart T-Mobile i jest komunikat na ich stronie, tyle że to nie będzie prawda, bo na ich stronie nie ma takiego komunikatu.

Alior Bank nie umożliwia doładowań TM w oddziale/submarce T-Mobile Usługi Bankowe.
jarekt pisze:Przecież TMUBDPAB, to nie bank, to po co im zgoda KNF czy gwarancje jak u KAŻDEGO banku? Pogubiłeś się?

Bo to nie bank, tylko oddział Alior Banku i obejmują go gwarancje Alior Banku (i wspólny limit 100 tys EUR dla tych gwarancji).


Wracając do tematu wątku... Skarżą się klienci TM i Heyah, a nie ma tu nikogo z Tu Biedronką?
 #1064619  autor: darekka
 06 lut 2019, 20:14
Aktualnie kod *103*22*8*11# już działa(aplikacja mobilna T i Heyah nadal nie), a przynajmniej zgodnie z prawdą informuje, że na testowym numerze (usługa wygasła wczoraj ale zaproszenia nie otrzymałem) obecnie mam "Brak paczek danych do wykorzystania"-na numerze z "Bez limitu za 1 zł.dziennie"(ten z 300MB neta) rówież kod działa(choć czasami zwraca "apilcation error"

BOA HEYAH 888002222 już działa normalnie-mają dostęp do wszystkiego.

Zgłoszenia techniczne i pełny dostęp do danych klientów działają już prawidłowo.

Aby nie było za ciekawie to nie działają nadal doładowania.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1064652  autor: patrix-83
 07 lut 2019, 09:18
Jeśli ktoś z Was ma ofertę internetową blueconnect na kartę w T tak jak ja to działa już kod *150*162*1# na sprawdzanie salda pozostałego internetu na koncie i jego ważności.
Działa też e-mailowy BOK T - moje zgłoszenie pisemne już poszło i otrzymałem potwierdzenie odczytania wiadomości przez boa Tmobile.
 #1064663  autor: Mixiorek
 07 lut 2019, 11:24
Chyba trzeba zadać pytanie - którego krytycznego systemu nie było na Annopolu....? Niech oni szybciutko dogadają się z profesjonalistami od data center a równolegle szukają działki jak chcą to sami coś wybudują. Choć biorąc pod uwagę całość to może lepiej nie?

https://gsmonline.pl/artykuly/przenosze ... bile-pozar

T-Mobile wznowił dziś proces przenoszenia numerów z i do swojej sieci.
Proces MNP nie działał od 31 stycznia zarówno w segmencie prepaid, jak i postpaid.

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
  • Strona 7 z 11
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 11
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 11