DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 9 z 11
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
 #1064756  autor: Mixiorek
 08 lut 2019, 08:12
W punkt:
https://www.telko.in/zadziwiajaca-katas ... a-annopolu

Jako, że w prasie papierowej nie ma już fachowców stricte telco to ciężko będzie pewnie o rzetelny artykuł punktujący karygodne zaniedbania i błędy TMobile. Jak to ma np: miejsce w tym felietonie.
Brawo Telko.in

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #1064758  autor: ST
 08 lut 2019, 08:40
Powiem tak: nie śledzę polityki kadrowej T!, ale na pewno mogę stwierdzić, że wiele osób, które znałem dawniej lub przynajmniej kojarzyłem, i co do których nie mam wątpliwości, że są fachowcami z krwi i kości, już nie pracuje u tego operatora. Wiem również, że fachowcy sygnalizowali menedżerom, i to nie wczoraj lub przedwczoraj, że sytuacja jak na załączonym obrazku jest proszeniem się o duży problem. Wnioski może każdy wyciągnąć sam...

PS: Swoją szosą, odejścia ludzi z wiedzą i doświadczeniem to nie tylko problem T!
 #1064760  autor: piotrzet
 08 lut 2019, 08:56
Szkoda, ze przy okazji nie poruszyli kwestii innych sieci. Przynajmniej byłoby wiadomo czy w przypadku którejś może się taka sytuacja powtórzyć czy to tylko w T-Mobile.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1064763  autor: piotrzet
 08 lut 2019, 09:14
A skąd wiesz T-M też chwalił się niby DT jakie to ma świetne, a o tym nic żadnych informacji na forum ani nigdzie więc pewnie wiedzieli tylko ci co tam pracują i są z Warszawy i interesują się tematem, a reszta nie.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1064765  autor: Mixiorek
 08 lut 2019, 09:17
ST pisze:
08 lut 2019, 08:40
PS: Swoją szosą, odejścia ludzi z wiedzą i doświadczeniem to nie tylko problem T!

Huawei rekrutuje cały czas i płaci ponoć srogo :-) a rynek specjalistów baaardzo się zawęża i to w wielu dziedzinach. Młode pokolenia mają inne podejście. Nie ma czasu na wejście w wiedzę przez lata. Oczekiwania, podejście obu stron (pracownik-pracodawca) są z miejsca wysokie i często odrealnione.
piotrzet pisze:Szkoda, ze przy okazji nie poruszyli kwestii innych sieci. Przynajmniej byłoby wiadomo czy w przypadku którejś może się taka sytuacja powtórzyć czy to tylko w T-Mobile.

:lol: LOL
Czego oczekujesz? Śledztwa dziennikarskiego, gdzie dziennikarze dowiedzą się gdzie operatorzy mają DC, pojeżdżą po kraju lub sprawdzą redundancję czy procedury, back up'y? .
Zresztą prawdziwe dziennikarstwo w naszym kraju na wielu poziomach umarło już jakiś czas temu.
A może oczekujesz tego, że konkurencja wyda komunikat - "u nas nie jest lepiej niż w kurniku TMobile na Annopolu"?

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #1064767  autor: piotrzet
 08 lut 2019, 09:18
A no właśnie o tym piszę. Tak z ciekawości i szczerze kto wiedział że tam T-Mobile ma DT? Bo ja nie. Ani informacji w necie, a nawet jak tamtędy jechałem to trudno żebym szukał jak nie jestem stamtąd i że mam gdzieś szukać DT T-M w tej okolicy.
Mixiorek
No skoro wszyscy operatorzy tak się chwalą że są numer 1 to niech to pokażą a nie tylko marketingowy bełkot :lol:
A to, że nie ma rzetelnego dziennikarstwa już dawno to nie musisz mówić bo doskoalne o tym wiem ;)

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1064769  autor: Mixiorek
 08 lut 2019, 09:31
Tobie ta wiedza nie jest potrzebna. Zakładasz, że firma (taka fajna, niemiecka) mająca mld zł przychodu nie ma biznesu spiętego na sznurek na wielu poziomach. Robisz słuszne założenie. Niestety jak się okazało bardzo się myliliśmy. Ja z tego na pewno wyciągnąłem i wyciągnę wnioski.

Reputację profi budujesz latami. Tracisz to wszystko w jedno czwartkowe przedpołudnie. Na długie lata.
Do tego moim zdaniem póki co PRowo pokazują muł i wodorosty. Nie zarządzają tym kryzysem. To kryzys zarządza nimi. Nie wiem czy oni są cały czas na feriach, czy są w szoku w jakiej firmie pracują, czy mają to wszystko w dupie.

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #1064779  autor: Dodo84
 08 lut 2019, 11:09
Coś dziś chyba T-Mobile testuje. Od niedzieli mam numer w Orange a oni do mnie już drugi raz dzisiaj przysłali smsa, że usługa nielimitowane rozmowy i smsy oraz 10 GB internetu została zawieszona. Karta od T-Mobile z moim numerem nadal działa :lol:

https://www.speedtest.net/result/a/9816264223.png
 #1064817  autor: 3G
 08 lut 2019, 21:24
Zostanę obrońcą T-bombaj, a co tam :lol: Jedna rzecz mi się z tego tekstu na telko.in nie zgadza: w rodzinie jest 5 numerów w Heyah (nie jakichś tam leżaków jak moje tylko normalnie używanych jako "pierwszy" numer) i w zasadzie wszystkie jakoś tam działały - z tego co wiem były duże problemy z sms-ami wychodzącymi tego pierwszego dnia, a przychodzące sms-y były te same po kilka razy, plus oczywiście brak obsługi USSD przez kilka dni. No ale nie wiemy jak to (nie)działało innym użytkownikom w innych częściach kraju.

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #1064828  autor: klaudia123
 09 lut 2019, 00:05
ST pisze:
08 lut 2019, 09:11
Nie poruszyli, bo takiego drutexu jak w T! nie ma nigdzie.

- platforma pre-paid.. łatanie starocia z czasów tik toka... dolepione LTE, wszystko jako pakiety do Hot, problemy z 1zł/dzień... Pracownicy "live" podczas połączenia tel. sprostują Ci stan konta. Wręcz nie rusza ich że coś w tej ofercie się sypie...
- platforma pre-paid, ogarnia to siec chyba tylko dlatego iż w CRM policzysz FV jak chcesz...

ZALETA T, odpalają dużo Lte2600/800, ale z takim core... Pożar w lesie. Systemy były w Annopolu, nawet WWW Heyah padła całkowicie... O systemach dla biznesu nie pisząc... np. telefony KNF głuche...
 #1064835  autor: Kryniczanin
 09 lut 2019, 05:40
Atmosfera wśród sprzedawców też jest grobowa. Przez długi okres czasu nic nie sprzedali, ludzie widząc co się dzieje (nic się nie da) szli do konkurencji i podpisywali umowy...
 #1064837  autor: biala1991
 09 lut 2019, 07:24
Menu *100# pokazuje: numer nie został rozpoznany, nie można korzystać z serwisu,
czyli.. wszystko wróciło do normy :) A już zaczynałam wierzyć, że TM wykorzysta niepowtarzalną okazję i zrewolucjonizuje swój system dając możliwość obsługi kartom Blueconnect :)


Na Mój TM przez www (numer abo) pomimo używania wyświetla się nienaruszony pakiet internetu. Pewnie to chwilowe
 #1064854  autor: zwariowany.kurczak
 09 lut 2019, 12:19
Kryniczanin pisze:
09 lut 2019, 05:40
Atmosfera wśród sprzedawców też jest grobowa. Przez długi okres czasu nic nie sprzedali, ludzie widząc co się dzieje (nic się nie da) szli do konkurencji i podpisywali umowy...
serio czy tak tylko piszesz, sprzedaż, rejestracja kart.. wszystko i padło? a w salonach tylko pogadać sobie można było przez kilka dni?

DSC Orange "schował" się, mamy konfiguracje jak w Plusie, po nawiązaniu połączenia w 900, zaczyna się podróż... widoczny w eterze DCS T i PLay, południowa WLKP., sam koniec...
  • Strona 9 z 11
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11