DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 8 z 11
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
 #1064619  autor: darekka
 06 lut 2019, 20:14
Aktualnie kod *103*22*8*11# już działa(aplikacja mobilna T i Heyah nadal nie), a przynajmniej zgodnie z prawdą informuje, że na testowym numerze (usługa wygasła wczoraj ale zaproszenia nie otrzymałem) obecnie mam "Brak paczek danych do wykorzystania"-na numerze z "Bez limitu za 1 zł.dziennie"(ten z 300MB neta) rówież kod działa(choć czasami zwraca "apilcation error"

BOA HEYAH 888002222 już działa normalnie-mają dostęp do wszystkiego.

Zgłoszenia techniczne i pełny dostęp do danych klientów działają już prawidłowo.

Aby nie było za ciekawie to nie działają nadal doładowania.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1064652  autor: patrix-83
 07 lut 2019, 09:18
Jeśli ktoś z Was ma ofertę internetową blueconnect na kartę w T tak jak ja to działa już kod *150*162*1# na sprawdzanie salda pozostałego internetu na koncie i jego ważności.
Działa też e-mailowy BOK T - moje zgłoszenie pisemne już poszło i otrzymałem potwierdzenie odczytania wiadomości przez boa Tmobile.
 #1064663  autor: Mixiorek
 07 lut 2019, 11:24
Chyba trzeba zadać pytanie - którego krytycznego systemu nie było na Annopolu....? Niech oni szybciutko dogadają się z profesjonalistami od data center a równolegle szukają działki jak chcą to sami coś wybudują. Choć biorąc pod uwagę całość to może lepiej nie?

https://gsmonline.pl/artykuly/przenosze ... bile-pozar

T-Mobile wznowił dziś proces przenoszenia numerów z i do swojej sieci.
Proces MNP nie działał od 31 stycznia zarówno w segmencie prepaid, jak i postpaid.

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #1064692  autor: spotify
 07 lut 2019, 15:40
Padło na TMobile ale jestem przekonany, że oszczędności są w każdej sieci i po takiej sytuacji cześć usług by się wysypała u każdego.
Nie mniej, TMobile dało ciała na maksa. Tydzień po wydarzeniu, a oni nadal jeszcze w krzakach. W dzisiejszych czasach przy takich możliwościach jest po prostu to nie do przyjęcia.
 #1064700  autor: Pawrzes
 07 lut 2019, 17:20
Przynajmniej inni nie ulokowali CD w starej hali magazynowej będącej częścią innych hal magazynowych i to się zemściło na "najlepszej sieci"... :P
Play ma CD w obiektach ATM S.A. (Atman / Thinx Poland)

Pozdrawiam
 #1064708  autor: Mixiorek
 07 lut 2019, 17:51
Cieszy wybór Play i mam nadzieję, że mają lepiej zaprojektowane systemy krytyczne. Do tego w więcej niż jednej, dwóch lokalizacjach.

Przypominam, że wybór przez T-Mobile kurnika (z punktu widzenia bezpieczeństwa systemów krytycznych) na Annopolu to grzech nr 1.
Grzech nr 2 to zaprojektowanie systemów bez zabezpieczeń i alternatywnych lokalizacji. Wstawanie systemów krytycznych w 7 dni a może jeszcze dłużej bo nie wiemy pewnie o sporej ilości rzeczy???

Sieć na sznurek a podstawa to wilgotny, cienki karton. Niech mi tylko ktoś przy okazji tej sieci wspomni o jakości. Ugryzę.

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #1064714  autor: Kryniczanin
 07 lut 2019, 18:31
Chyba trzeba zadać pytanie - którego krytycznego systemu nie było na Annopolu....?
Tego od wystawiania faktur :-)

Dzisiaj u mnie internet w LTE+ (2600+1800+800) 0,1 mb/s. Radio netowe zacinało na słuchawce...

Spektakularny pad od południa do około 18.
 #1064717  autor: klaudia123
 07 lut 2019, 18:43
Pawrzes pisze:
07 lut 2019, 17:20
Przynajmniej inni nie ulokowali CD w starej hali magazynowej będącej częścią innych hal magazynowych i to się zemściło na "najlepszej sieci"... :P
Play ma CD w obiektach ATM S.A. (Atman / Thinx Poland)
Pytanie czy mają redundancję DANYCH czy SYSTEMÓW. W T niby nic nie znikło z dysków, padł system pracujący na tych danych... Głos chyba uratowała stara szkoła GSM, VoLte poszło w las, 3G miało problemy...
Lipa Panie, Lipa... byle barak, byle tanio....
 #1064718  autor: piotrzet
 07 lut 2019, 18:46
Poszło w las ale nie u wszystkich. Niektórzy mają problemy do dzisiaj inni już w dzień pożaru nie mieli. Także widać że wszystkie dane tam nie były zapisane, bo tak to każdy problem by miał do dzisiaj.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1064730  autor: p2225
 07 lut 2019, 20:23
p2225 pisze:
07 lut 2019, 15:13
MiBOA ruszyło. Apka jeszcze wyświetla komunikat o pożarze.
Apka przy logowaniu zaczęła zwracać info: "Malformed request: unknown user".

5G3600+4CA+QAM256+MIMO4x4:
https://www.speedtest.net/pl/android/9862555658.png
 #1064734  autor: darekka
 07 lut 2019, 21:09
Aplikacja Moja HEYAH i MiBOA już działają! Aplikacja Mój T-mobile jeszcze nie dostarcza SMSem hasła do zalogowania. Dane są lekko nieaktualne ale jak widać ogarniają sukcesywnie.

Strona http://www.heyah.pl/ już działa.

Kody USSD np. *140*296# itp. działają!

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1064756  autor: Mixiorek
 08 lut 2019, 08:12
W punkt:
https://www.telko.in/zadziwiajaca-katas ... a-annopolu

Jako, że w prasie papierowej nie ma już fachowców stricte telco to ciężko będzie pewnie o rzetelny artykuł punktujący karygodne zaniedbania i błędy TMobile. Jak to ma np: miejsce w tym felietonie.
Brawo Telko.in

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #1064758  autor: ST
 08 lut 2019, 08:40
Powiem tak: nie śledzę polityki kadrowej T!, ale na pewno mogę stwierdzić, że wiele osób, które znałem dawniej lub przynajmniej kojarzyłem, i co do których nie mam wątpliwości, że są fachowcami z krwi i kości, już nie pracuje u tego operatora. Wiem również, że fachowcy sygnalizowali menedżerom, i to nie wczoraj lub przedwczoraj, że sytuacja jak na załączonym obrazku jest proszeniem się o duży problem. Wnioski może każdy wyciągnąć sam...

PS: Swoją szosą, odejścia ludzi z wiedzą i doświadczeniem to nie tylko problem T!
 #1064760  autor: piotrzet
 08 lut 2019, 08:56
Szkoda, ze przy okazji nie poruszyli kwestii innych sieci. Przynajmniej byłoby wiadomo czy w przypadku którejś może się taka sytuacja powtórzyć czy to tylko w T-Mobile.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1064763  autor: piotrzet
 08 lut 2019, 09:14
A skąd wiesz T-M też chwalił się niby DT jakie to ma świetne, a o tym nic żadnych informacji na forum ani nigdzie więc pewnie wiedzieli tylko ci co tam pracują i są z Warszawy i interesują się tematem, a reszta nie.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
  • Strona 8 z 11
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11