Strona 1 z 1

[S8300] problem z siecią EDGE

Post:27 maja 2011, 18:16
autor: Kacezet
Witam, od niedawna jestem posiadaczem samsunga s8300. Miałem farta, bo go znalazłem ;) Miałem zamiar go sprzedać, jednak mi się spodobał i zostawiam go sobie. Tylko mam mały kłopot...
Co jakiś czas (Nieregularnie) na górze ekranu, pojawia się ikonka od sieci EDGE, a po chwili otrzymuję wiadomość od operatora, o braku środków na koncie. Nie chcę, żeby po doładowaniu konta, pieniądze przepadły nie wiadomo na co... Czytałem gdzieś, że rozwiązaniem może być wpisanie kodu administracyjnego i wyłączenie pewnej opcji (Power on attach (?)) Wpisałem ów kod i opcja ta była już wyłączona, no ale ok, spróbowałem włączyć i wyłączyć jeszcze raz, jednak dalej mam to samo, co jakiś czas dostaję wiadomości o braku środków na koncie... Wiecie może co z tym zrobić? Jaka inna aplikacja, może potrzebować dostępu do internetu?
Z góry dziękuję za pomoc, pozdrawiam, Paweł.

Post:31 maja 2011, 18:16
autor: kowcio
Widocznie klikasz na klawisz, który otwiera przeglądarkę telefonu. Jesli nie, to może masz uszkodzony soft i może pomóc przywrócenie ustawień fabryczych kodem: *2767*3855# wszystkie dane z pamieci telefonu- DELETE.
Uważaj, byś nie został oskarżony o paserstwo.

Post:01 cze 2011, 21:41
autor: Kacezet
Co prawda, sam wpadłem na to wcześniej i przywróciłem telefon do ustawień fabrycznych, jednakże dzięki wielkie za chęć pomocy ;) Po powrocie na ustawienia fabryczne problem zniknął, dzięki jeszcze raz.
Co do paserstwa, to raczej się nie boję. Telefon znalazłem w "pogo", więc prawdopodobne, że telefon nie był skradziony, tylko po prostu wypadł komuś z kieszeni, a że nikt nie przyznał się do tego telefonu, gdy spytałem "Czyj to telefon?"- wziąłem go sobie :)
Pozdrawiam, Paweł.