Strona 1 z 1

[S5230] AVILA- KRÓTKI CZAS PRACY BATERII

Post:08 wrz 2010, 10:10
autor: Darunia
Witam, od grudnia posiadam telefon samsung avila, jest wiec jeszcze na gwarancji, oprócz tego ma ubezpieczenie. Ostatnio niechcący go kopnęłam i spadł z łóżka na panele od tego czasu bateria nie trzyma już 5 dni a zaledwie ok 10 godz. Czy to wina upadku? Wystarczy wymienić baterie? Raczej nie oddam telefonu do serwisu, gdyż wątpie, że uznają mi ją, wymiana baterii w jakimś gsm serwisie będzie chyba szybsza i mniej problemowa, ale nie wiem czy dobrze myślę, zależy mi też na czasie gdyż za 5 dni wylatuję za granice. proszę o pomoc.

Post:08 wrz 2010, 10:28
autor: knopers
Hmm... Może coś się poluzowało, jakieś styki... Ale w to wątpię.

A jak intensywnie korzystasz z telefonu pomiędzy ładowaniami? Tzn: ile rozmów, smsów, internetu, gier, muzyki, itp.

Post:08 wrz 2010, 11:33
autor: Darunia
Rozmów w przeciągu dnia prowadzę 1-2 czas ok 3 min. smsów może z 10 myślę, że to maksymalna liczba. Muzyki raczej nie słucham, z internetu w ogole nie korzystam w telefonie.

Wcześniej bateria mi trzymała przy takim samym korzystaniu spokojnie 5-7 dni. Wiem bo byłam w sierpniu na festiwalu i tam nie ładowałam telefonu a spokojnie wytrzymał i jeszcze przez 2 dni po powrocie "pracował".

Może ta bateria się jakoś rozregulowała od wstrząsu? Nie wiem czy to możliwe. bo się nie znam, ale nie wiem co mam teraz zrobić.

Post:08 wrz 2010, 15:24
autor: kerim36
skoro jest gwarancja to czas z niej skorzystac

Post:08 wrz 2010, 19:11
autor: knopers
Najlepiej byłoby oddać na gwarancję. Innej opcji nie widzę. Jeśli byłaby to usterka z Twojej winy to najwyżej byś zapłaciła. Ale skoro wyjeżdżasz to może pomogliby w jakimś serwisie w Twoim mieście, ale czy coś zrobią to nie mam pojęcia...

Post:08 wrz 2010, 19:17
autor: Darunia
No nic, może rzeczywiście gwarancja to jedyne wyjście, albo może coś zrobią skoro telefon posiada ubezpieczenie. Ale mam im powiedzieć, że telefon upadł, czy lepiej ominąć ten "szczegół"?

Dziękuję za pomoc:)

Post:08 wrz 2010, 19:21
autor: knopers
Nie, nie mów o tym. Jeszcze Ci napiszą, że zalany bo im się nie będzie chciało naprawiać i po gwarancji będziesz miała...
Powiedz, że się wyładował i jak naładowałaś to zamiast 5-7 dni trzymał nawet nie 1 dzień i że nie trzymała tak krótko raz ale kilka razy.

Przypuszczam, że coś ze stykami może być. Wątpię, że jakieś zwarcie, ale może coś się poluzowało. Jeśli możesz to napisz po odbiorze z serwisu co było usterką, bo sam jestem ciekaw.

Post:08 wrz 2010, 20:27
autor: Darunia
Ok dzięki za rady:) Jutro pojadę do punktu. Po odbiorze dam znać.