DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonów komórkowych marki Samsung oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonów komórkowych marki Samsung oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.

Moderator: Moderatorzy

 #376218  autor: dawid810909
 22 gru 2009, 19:22
WITAM WSZYSTKICH. MAM PROBLEM Z MOIM U800. NIE MOGĘ SIĘ Z NIKIM POŁĄCZYĆ (NIBY WYKONUJE POŁĄCZENIE ALE NIE MA SYGNAŁU I PO CHWILI KOŃCZY ŁĄCZENIE) ANI TEŻ NIKT NIE MOŻE SIĘ POŁĄCZYĆ ZE MNĄ, Z SMS-AMI TAK SAMO A WSZYSTKO POZA TYM DZIAŁA, GŁOŚNIK TEŻ BO MUZYKI MOGĘ SŁUCHAĆ I KONTO TEŻ JEST ZAŁADOWANE. POMOCY MOŻE KTOŚ MIAŁ TAKI PROBLEM?

 #376221  autor: kowcio
 22 gru 2009, 19:35
Proszę nie pisać WIELKIMI literami.

Jaka sieć? Tak nagle się to zrobiło? Spróbuj przełożyć kartę SIM do innego telefonu i zobacz, czy też występuje taki problem?

 #376222  autor: dawid810909
 22 gru 2009, 19:41
mam mixplusa. po południu mogłem dzwonić a wieczorem już nie. przełożyłem kartę z innego telefonu i też jest ten sam problem. moja karta jest wporzo bo na innym telefonie działa to musi być coś z telefonem ale nie wiem co. na ekranie jest że sieć wykrywa i kreski na fula.

 #376330  autor: kowcio
 23 gru 2009, 10:32
To być może jest winne oprogramowanie telefonu i tutaj radziłbym oddac telefon do serwisu (najlepiej bezpośrednio, to zaraz dostaniesz telefon, a jak przez Plusa to 2 tygodnie będziesz czekał).
Chyba, że wpiszesz kod *2767*3855# w czasie czuwania, ale tym kodem usuniesz całą pamięć telefonu, więc zrób sobie kopię kontaktów, SMSów, dzwonków itd- telefon będzie w takim stanie, jakbyś go dopiero odebrał z salonu. Po zmianie oprogramowania tez tak będzie, więc kopię i tak musisz zrobić ;)