Strona 1 z 1

[U700] Niewłaściwa karta SIM

Post:18 lut 2009, 23:03
autor: msikorski
Witam!

Jestem posiadaczem nowego Samsunga u700. Dostałem go dzisiaj od Play. Niestety okazało się że nie dochodzą smsy. Sprawdziłem soft i okazało się, że play obdarował mnie najstarszym jaki mają w posiadaniu. No to postanowiłem go uaktualnić. Zrobiłem wszystko tak zgodnie z instrukcjami znalezionymi w necie. Po ponownym włączeniu telefonu wyświetla mi się komunikat : "Niewłaściwa karta SIM", pod tym taki rysunek kłótki i pod tym rysunkiem napis: "Blokada sieci". Tak się dzieje niezależnie od tego jaką kartę włożę. Próbowałem na 2 starterach Play i na 1 ery. Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu!

Post:20 lut 2009, 19:26
autor: kowcio
msikorski, udaj się do Play, pokaż im to i oni wymienią Tobie kartę SIM na nową.
msikorski pisze:No to postanowiłem go uaktualnić.
No to chyba sobie skasowałeś gwarancję, ponieważ Samsung zabrania jakąkolwiek integrację w oprogramowanie telefonu... Mogłeś od razu iść do Play i powiedzieć że SMSy nie przychodzą, oni zajęliby się tym.

Post:21 lut 2009, 21:21
autor: Bos
Aktualizacja to nie ingerowanie w soft. Np. SE oferuje aktualizacje softu bez utraty gwarancji. Jeżeli nie grzebałeś w sofie, to masz dalej gwarancję. ;) Tak nawiasem.

Tak, idz do PLAY'a, bo to wina operatora, może wymienią ci kartę bez zmiany numer. A próbowałeś z innymi kartami SIM?

Jeżeli sam wgrywałeś soft... to uwaliłeś telefon. Albo wgraj jeszcze raz soft, albo oddaj do serwisu, bo gwarancję wtedy napewno straciłeś.

Post:25 lut 2009, 20:00
autor: kowcio
Bos pisze:Aktualizacja to nie ingerowanie w soft. Np. SE oferuje aktualizacje softu bez utraty gwarancji. Jeżeli nie grzebałeś w sofie, to masz dalej gwarancję. ;) Tak nawiasem.
?? Samsung wydał oficjalną aplikację do aktualizowania oprogramowania w telefonie? Jak nie, to nie ma w ogóle o czym dyskutować.