Strona 1 z 1

[Xperia Tipo] Oddanie do naprawy na gwarancji.

Post:01 sty 2014, 13:20
autor: Xy
Hej.
Pierwszy post w Nowym Roku ale jakoś trzeba zacząć ;-)
Żona moja posiada Xperię Tipo. Telefon ma coś w rodzaju bardzo jasnej plamy na wyświetlaczu (wyśrodkowana na dole ekranu). Jest to mocno uciążliwe. Druga rzecz to oprogramowanie telefonu. Android tak laguje, że już nie można napisać smsa, odebranie rozmowy lub wykonanie połączenia graniczy z cudem. O innych bardziej wymagających czynnościach jak Internet czy gry nie wspominam ;-)
No i do sedna. Czy te dwie rzeczy kwalifikują telefon do naprawy? Można liczyć na nowy telefon czy wymienią ekran i zaktualizują soft? ;-) Xperia używana w sieci T-Mobile.

Post:01 sty 2014, 15:14
autor: fortel
Pierwszą rzeczą jaką powinieneś zrobić na telefonie to kopia najważniejszych rzeczy np.kontakty i aplikacje. Następnie przywracamy Ustawienia Fabryczne. Można pokusić się o wgranie najnowszej wersji androida o ile jest takowy. Po wykonaniu w/w czynności wgrywamy ponownie kontakty i aplikacje...ale nie hurtem ale pojedynczo. Testujemy która obciąża nam telefon. Co do plamy - jak najbardziej kwalifikuje się do naprawy gwarancyjnej.