Ja cie nie bede uczyl jak sie uzywa przegladrki np google .Jak sie nie znasz na temacie to nie odpowiadaj na niego,bo twoja odpowiedz nic nie wnosi.Uwierz ze takie odpowiedzi w stylu,bo ja nie zauwazylem tego albo zrob to,gdy wiadomo ze jest to wada telefonu jest bez sensu
[ Dodano: 2013-08-18, 20:30 ]
Wpisuje w google petcycje.pl lg l9 i jest.Jakim trzeba byc leniem zeby nie sprawdzic i psiac nic nie znalazlem.O to tekst:
Do:
LG Electronics Polska Sp. z o.o.
Prezes Zarządu oraz Biuro Prasowe LG Electronics
LG Electronics Polska Sp. z o. o.
Ul.Wołoska 22
02-675 Warszawa
[email protected],
[email protected]
Szanowne LG
My niżej podpisani użytkownicy telefonu LG Swift L9 (a także L7) zwracamy się z prośbą do firmy LG o całkowite i
ostateczne rozwiązanie problemu technicznego nękającego w/w modele, polegającego na zawieszaniu się telefonu i
niemożności wykonania ani odebrania połączenia głosowego lub wysłania wiadomości SMS. Problem ten dotyka przede
wszystkim użytkowników sieci Play i pojawia się gdy telefon znajduje się w miejscu o słabym zasięgu nadajnika natywnej
sieci i zaczyna poszukiwać mocniejszego sygnału. Po przełączeniu na alternatywnego operatora (np. Orange lub Plus)
telefon pokazuje na skali siłę sygnału (częstokroć na wysokim poziomie), ale pomimo tego wskazania łączności brak. Po
zrestartowaniu urządzenia, telefon prawidłowo loguje się w wykrytej uprzednio sieci o najmocniejszym sygnale i można
wykonywać połączenia. Wraz z kolejną zmianą nadajnika problem pojawia się ponownie, skutecznie uniemożliwiając
zadzwonienie lub odebranie połączenia, wysłanie/odebranie wiadomości SMS. Tym samym telefon nie spełnia swojej
podstawowej funkcji!
Istotnym jest, iż problem dotyczy także całkiem nowych aparatów z najnowszą wersją oprogramowania udostępnianą przez
sieć Play.
Prosimy o jak najszybsze oficjalne ustosunkowanie się do sprawy i rozwiązanie naszego wspólnego problemu. Równocześnie
zwracamy uwagę, że dotychczasowe działania serwisowe są dalekie od oczekiwań użytkowników. Serwis twierdzi, że to wina
sieci Play, sieć, że wina LG. Poszkodowanym tak czy inaczej jest użytkownik, który wybrał państwa produkt, uwierzył
reklamie i zapewnieniom o najwyższej jakości Państwa produktu. Niestety w trudnym momencie kiedy trzeba przyjąć
odpowiedzialność za produkt, klient jest zostawiony sam sobie. Jak w tym kontekście brzmią zapewnienia o szacunku dla
klientów wyrażone w polityce Jeong-do Management? Jaki wizerunek marki powstaje w świadomości klientów? Warto
równocześnie zauważyć, że opisany problem nie pojawia się w urządzeniach konkurencyjnych firm opartych o podobne
rozwiązania techniczne: sprzętowe i programowe.
Dlatego też, my użytkownicy Państwa produktów mamy nadzieję, że nasz głos zostanie wysłuchany przez firmę LG i razem z
firmą P4 właścicielem sieci Play znajdziecie Państwo rozwiązanie problemu umożliwiając nam swobodne korzystanie z
urządzeń które nabyliśmy. Chcemy wierzyć, że firma LG to producent dla którego klient jest ważny nie tylko przed zakupem
produktu i że możemy liczyć na Wasze wsparcie poprzez udostępnianie aktualizacji oprogramowania i kompetentne zachowanie
serwisu.