[Samsung S Advance i Ace II] Zanikanie sygnału
Post:29 lip 2013, 08:37
Zacznę może od tego, że w sumie nie wiedziałem w jakim dziale umieścić ten temat, bo do końca nie wiem jakiego problemu on dotyczy, ale do rzeczy:
mam na co dzień kontakt z dwoma modelami Samsunga:
1) S Advance - wzięty z Orange, działający w Orange
2) Ace II - kupiony w wolnej sprzedażny, niebrandowany, działający w Orange
Telefon 1) użytkuje znajomy, a 2) moja żona. Czasem zdarza im się, że rano okazuje się, że na telefonie nie ma zasięgu. Zamiast znaczka zasięgu (kreski) jest takie przekreślone kółeczko. Jedyna rada na taką sytuację to włączyć i wyłączyć telefon.
Telefony raczej nie logują się do tych samych nadajników, gdyż mieszkamy w linii prostej od siebie jakieś 6km.
Dodam, że na moim P500 problem ten nie występuje (a w nocy leży sobie w tym samym pokoju co telefon żony).
Gdzie zacząć szukać rozwiązania? W sofcie? W telefonie (sprzęcie)? U operatora?
mam na co dzień kontakt z dwoma modelami Samsunga:
1) S Advance - wzięty z Orange, działający w Orange
2) Ace II - kupiony w wolnej sprzedażny, niebrandowany, działający w Orange
Telefon 1) użytkuje znajomy, a 2) moja żona. Czasem zdarza im się, że rano okazuje się, że na telefonie nie ma zasięgu. Zamiast znaczka zasięgu (kreski) jest takie przekreślone kółeczko. Jedyna rada na taką sytuację to włączyć i wyłączyć telefon.
Telefony raczej nie logują się do tych samych nadajników, gdyż mieszkamy w linii prostej od siebie jakieś 6km.
Dodam, że na moim P500 problem ten nie występuje (a w nocy leży sobie w tym samym pokoju co telefon żony).
Gdzie zacząć szukać rozwiązania? W sofcie? W telefonie (sprzęcie)? U operatora?