Strona 1 z 2
[LG P760] Czy to uszkodzony wyświetlacz czy coś innego? L9
Post:27 mar 2013, 13:36
autor: housenka
Cześć, mam do was dość pilną prośbę o radę.
Kilka dni temu wyciągając telefon z kieszeni zauważyłem, że coś się stało z wyświetlaczem.
Powiedzcie mi, czy to tylko pęknięty ekran, czy wymienić trzeba więcej części, kompletnie się na tym nie znam:
ZDJĘCIE:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4b9 ... b3cad.html
(Przepraszam za jakość, nie miałem jak zrobić lepszego)
-Zewnętrzna szybka nie pęknięta,
-Dotyk CAŁKOWICIE działa, tak samo dokładnie jak przez uszkodzeniem, nawet w górnym prawym rogu gdzie wyświetlacz jest pęknięty
-Wyświetlacz działa, ale jak widać na zdjęciu jest uszkodzony.
Wystarczy wymiana samego wyświetlacza? Chcę się tylko upewnić jaką część mam kupić.
Jeśli to wyświetlacz, doradźcie mi:
http://allegro.pl/lg-l9-p760-wyswietlac ... 15932.html
http://allegro.pl/oryginalny-wyswietlac ... 47303.html
http://allegro.pl/wyswietlacz-lg-p760-s ... 23864.html
Czy one czymś się różnią, czy nieważne który kupię będzie działał i funkcjonował tak samo?
Dzięki za pomoc!
Post:27 mar 2013, 13:40
autor: razin
Witam,
Wrzuć poprawnie fotki z widocznym uszkodzeniem bo te co są dodane nie działają.
Post:27 mar 2013, 13:41
autor: housenka
Już wrzucone, niestety na lepsze nie ma szans..
Post:27 mar 2013, 13:45
autor: razin
LG Swift L9 P760 ma wyświetlacz pokryty szkłem hartowanym. Co do wymiany jeżeli owe szkło nie jest pęknięte i nie jest wyczuwalne paluszkiem bądź paznokciem to winę ma sam wyświetlacz. Przywróć ustawienia telefonu do fabrycznych bo może to nie wina wyświetlacza a oprogramowania. Aby to zrobić wyłącz telefon, naciśnij jednocześnie klawisz zasilania / blokowania, klawisz zmniejszenia głośności i klawisz ekranu głównego przez około 10 sekund. Telefon włączy się i wykona operację twardego resetu.
Post:27 mar 2013, 13:49
autor: housenka
Dzięki za odpowiedź! Obawiam się jednak, ze to uszkodzenie mechaniczne: W górnym prawym rogu widoczna jest rysa na wyświetlaczu. Pod nią jest szeroki na szerkokość tej rysy czarny pas do samego dołu ekranu, nad nią natomiast przy samym zegarku obraz jest wyświetlany. Czyżby po prostu pękniety wyświetlacz?
Możesz mi coś doradzić co do tego, jaki ewentualnie ekran mam kupić? Wszystkie z linków podanych w poście będą pasować i działać jak ten fabryczny?
Post:27 mar 2013, 13:50
autor: razin
A w trybie awaryjnym też jest to widoczne. Podczas uruchamiania telefonu gdy jest animacja startowa wciśnij i przytrzymaj klawisz zmniejszania głośności. A czy na szkle wyczuwalne jest pęknięcie? mowa o szkle hartowanym które jest nad wyświetlaczem.
Post:27 mar 2013, 13:53
autor: housenka
Nie, nic nie ruszone. Przed chwilą ściągnąłem folię ochronną z wyświetlacza i nie ma nanim ani jednej ryski:)
Post:27 mar 2013, 13:55
autor: razin
W takim razie to wyświetlacz. Ten
link wydaje się ok jak i pozostałe patrz na komentarze i oczywiście cenę. Ps. czy posiadasz aktualną gwarancję skoro nie ma oznak uszkodzenia szkła to czy warto wydawać ponad 200 zł?
Post:27 mar 2013, 13:58
autor: housenka
Oczywiście posiadam gwarancję z T-MOBILE. Rozumiem, że jest szansa nieodpłatnej naprawy telefnu na gwarancji? Myślałem, ze w takim przypadku to niemożliwe.
Post:27 mar 2013, 14:12
autor: razin
Jeżeli karta gwarancyjna jest podbita / podpisana przez sprzedawcę + dowód zakupu paragon / faktura to czemu nie?
Post:27 mar 2013, 14:12
autor: housenka
W takim razie BARDZO dziękuję za pomoc, będę próbował, chociaż wspomnienia z nimi mam niezbyt dobre:)
Post:27 mar 2013, 14:31
autor: mn9
housenka pisze:W takim razie BARDZO dziękuję za pomoc, będę próbował, chociaż wspomnienia z nimi mam niezbyt dobre:)
Akurat T-Mobile dużo do gadania nie ma tutaj, wyświetlacz został zepsuty nie z twojej winy więc przyjąć i wysłać do serwisu to ich obowiązek

,mnie ciekawi jedno ,skoro wyświetlacz nie jest pęknięty to co się stało?, rozumiem też że od nowości było ok?
Post:27 mar 2013, 15:54
autor: razin
mn9 pisze:rozumiem też że od nowości było ok?
housenka pisze:Kilka dni temu wyciągając telefon z kieszeni zauważyłem, że coś się stało z wyświetlaczem.
Post:27 mar 2013, 18:02
autor: housenka
Szczerze mówiąc wydaje mi się, że to albo z powodu zimna ( całą noc prawie łaziłem ze znajomymi po Wrocławiu), albo w coś uderzyłem, szkło na zewnątrz nie pękło, ale wyświetlacz w środku tak, o ile oczywiście to możliwe.
W każdym razie dzięki chłopaki za pomoc, bo myślałem, że będę 300 zł w plecy, a tak może uda mi się to naprawić za darmo.
Myślę, że to jednak z mojej winy, jakiegoś uderzenia, czy coś, ale jeśli szybka nie jest uszkodzona w ogóle, może uda mi się ich jakoś zbajerować i to naprawią na gwarancji.
Post:27 mar 2013, 18:28
autor: mn9
Szczerze mówiąc wydaje mi się, że to albo z powodu zimna ( całą noc prawie łaziłem ze znajomymi po Wrocławiu), albo w coś uderzyłem, szkło na zewnątrz nie pękło, ale wyświetlacz w środku tak, o ile oczywiście to możliwe.
Myślę że od zimna to mało prawdopodobne, po prostu wyświetlacz był wadliwy

Post:27 mar 2013, 20:10
autor: kowcio
Spróbować zawsze mozesz - najwyżej anulują gwarancję, co też nastąpiłoby z momentem wymienienia wyświetlacza na własną rękę.
LG serwis ma bardzo dobry, czasami starają się zrobić wszystko, by klient był zadowolony. Więc warto spróbować

z tego co wiem, to nie odsyłają każdego klienta z kwitkiem, jak to mają w zwyczaju niektóre serwisy :/
Najlepiej zamów kuriera poprzez kontakt na infolinii LG
http://www.lg.com/pl/wsparcie i w Mławie ich prawdziwy serwis zajmie się telefonem.
To ważne, bo jakieś T-Mobile może wysłać telefon do jakiegoś regionalnego partnera, który nie będzie rwał się do naprawy. A tu masz prawdziwy serwis LG. Nie wiem, czy to nie jedyny producent, który posiada tak rozwiązane naprawy gwarancyjne. Wiekszość marek ma umowy z zewnętrznymi serwisami i też pokrywają koszty transportu, ale naprawia telefon nie wiadomo kto

Post:27 mar 2013, 20:50
autor: best
kowcio pisze:
LG serwis ma bardzo dobry, czasami starają się zrobić wszystko, by klient był zadowolony.
Mi gniazda słuchawkowego w P500 nie chcieli wymienić, twierdząc, że jest wszystko dobrze

Co nie zmienia faktu, że trzeba spróbować.
Post:28 mar 2013, 10:26
autor: kowcio
best pisze:
kowcio napisał/a:
LG serwis ma bardzo dobry, czasami starają się zrobić wszystko, by klient był zadowolony.
Mi gniazda słuchawkowego w P500 nie chcieli wymienić, twierdząc, że jest wszystko dobrze
To do skutku trzeba

a wysyłałeś telefon do Mławy czy do jakiegoś partnera?
Post:28 mar 2013, 13:19
autor: best
kowcio pisze:
To do skutku trzeba

a wysyłałeś telefon do Mławy czy do jakiegoś partnera?
Do Mławy

Normalnie pewnie bym wysyłał do skutku, ale kolejny raz bym został bez normalnego telefonu (500 była w naprawie 4 razy, a jak znowu dostałem LG, to też go wysłałem do naprawy). Ogólnie to dało się żyć z tym gniazdem, ale poruszenie wtyczką skutkowało odłączeniem słuchawek

Post:29 mar 2013, 11:22
autor: housenka
Niestety miły Pan z serwisu w Mławie powiedział mi, że na 90% nie naprawią mi tego na gwarancji, więc trochę słabiutko. Zobaczymy jak rozwinie się sprawa.