Strona 1 z 1

[Live With Walkman] Problem z internetem.

Post:16 sie 2012, 15:46
autor: Opisuk
Witam,

Dziś przyszedł mi telefon Sony Ericsson Live With Walkman kupiłem go na allegro jako 'używany' wszystko działa poprawnie lecz jest jeden problem mianowicie internet nie działa gdy wchodzę w niego wyskakuje mi " Strona internetowa jest nie dostępna" i na dole "Oto kilka sugestii:" Te sugestie są następujące:
- Upewnij się, że w urządzeniu jest sygnał i połączenie transmisji danych.
- Ponownie załaduj tę stronę internetową później.
- Wyświetl kopię zapasową strony internetowej z serwisu Google. ( nie wiem o co chodzi).

Wykupiłem nawet pakiet internetowy bez ograniczeń (sieć plus)

Proszę o szybką odpowiedź, z góry dziękuje.

Post:16 sie 2012, 16:07
autor: Realista
Skonfiguruj ustawienia sieci - zakładka ustaw swój telefon na stronie operatora

Post:16 sie 2012, 16:44
autor: orson_dzi
Albo z innej strony, może trzeba postawić ptaszka przy czymś takim jak "Transmisja danych po sieci".

Post:16 sie 2012, 18:56
autor: Opisuk
Mam włączone przesyłanie danych i mam sieć, proszę o pomoc.
Mam do wyboru trzy tryby sieci które wybrać?
-Tylko WCDMA,
-Tylko GSM,
-Tylko WCDMA (preferow.)/GSM ( mam to wybrane)

Post:16 sie 2012, 19:12
autor: Xy
Masz na górnej belce po lewej stronie od ikony zasięgu ikonkę "E" lub "H" ze strzałkami? Jeśli masz na 100% włączony przesył danych i nie ma ikonki, a strony się nie otwierają to zwyczajnie wyłącz i włącz telefon. W mojej Xperii czasem dzieją się takie jaja i restart urządzenia pomaga.
Z podanych trybów masz dobry wybrany.

Post:16 sie 2012, 20:29
autor: Opisuk
Nie, nie mam literki "E" Ani "H" mam tak jak by tak satelitę. Ponowne zresetowanie telefonu nie rozwiązało problemu ;/

[ Dodano: 2012-08-16, 23:56 ]
Jak wchodzę w "Operatorzy sieci" to wyszukuje mi sieć i wybieram 3GPlus a nie powinno być samo Plus? Słyszałem, że 3GPlus działa tylko w dużych miastach ja mieszkam w mieście do 8tyś ludzi. Proszę o pomoc.

Post:17 sie 2012, 08:06
autor: NokiaUser
Masz 3 opcje do wyboru:
1. Skorzystać z tej strony: www.plus.pl/indywidualna/Pomoc/KonfigurujTelefon/
2. Wysłać SMS pod nie wiem czy płatny numer 9988 o treści selive apn.
3. Skorzystać z tego poradnika:
1. Sprawdź w ustawieniach swojego telefonu czy
opcja transmisji danych pakietowych jest włączona. 2. Będąc na ekranie głównym Menu -> Ustawienia - > Sieci zwykłe i bezprzewodowe 3. Wybierz Sieci komórkowe -> Punkty dostępowe 4. Wybierz Menu -> Nowa nazwa APN, a następnie w zależności od konfigurowanej usługi: Internet Nazwa: Plus APN: plus Typ uwierzytelniania: PAP Typ APN: default lub internet Przycisk wstecz i wybrierz nowy APN zieloną kropką