Strona 1 z 1

[WT19i] Nie działa Facebook oraz Sklep Play

Post:16 kwie 2012, 13:00
autor: gorek321
Witam !
Od kilku dni mam telefon SE WT19i, na początku wszystko było ok, gdy włączyłem wifi działało wszystko co powinno , problem pojawił się gdy usiłowałem odpalić internet z normalnej sieci komórkowej. Wertowałem trochę w ustawieniach ostatecznie dostałem ustawienia z Play i poszło. Później okazało się ,że jak włączę wifi a wyłączę normalną sieć to nie działa mi Sklep Play oraz facebook - pokazuje mi się , błąd połączenia. Gdy wejdę w google i coś poszukam to wszystko działa jak powinno.

Mam jeszcze drugie pytanie, SE jest moim drugim telefonem z androidem i co mnie bardzo dziwi to to ,że telefony zawsze działają w roamingu, tak samo przesył danych. Jestem na terenie Polski a coś takiego się dzieje.


Proszę o pomoc, pozdrawiam

Post:16 kwie 2012, 18:00
autor: Xy
Co do roamingu to może to roaming wewnętrzny skoro masz Play? Czyli telefon działa w Play ale korzysta z nadajników Orange, Plusa i T-Mobile...
W sprawie Sklep Play (dawny Android Market) i Facebook to sprawdź czy masz włączone dane w tle. W zasadzie nie powinno mieć to znaczenia ale sprawdzić nie zaszkodzi. Ale prawdę mówiąc nie wiem dlaczego te dwie aplikacje działają po Wi-Fi, a nie po sieci komórkowej.

Re: [WT19i] Nie działa Facebook oraz Sklep Play

Post:16 kwie 2012, 21:16
autor: play4you1
gorek321 pisze:Witam !
Od kilku dni mam telefon SE WT19i, na początku wszystko było ok, gdy włączyłem wifi działało wszystko co powinno , problem pojawił się gdy usiłowałem odpalić internet z normalnej sieci komórkowej. Wertowałem trochę w ustawieniach ostatecznie dostałem ustawienia z Play i poszło. Później okazało się ,że jak włączę wifi a wyłączę normalną sieć to nie działa mi Sklep Play oraz facebook - pokazuje mi się , błąd połączenia. Gdy wejdę w google i coś poszukam to wszystko działa jak powinno.

Mam jeszcze drugie pytanie, SE jest moim drugim telefonem z androidem i co mnie bardzo dziwi to to ,że telefony zawsze działają w roamingu, tak samo przesył danych. Jestem na terenie Polski a coś takiego się dzieje.


Proszę o pomoc, pozdrawiam
@gorek321, sprawdź w ustawieniach sieci czy masz włączony przesył danych a następnie wyłącz i włącz telefon. Będą w zasięgu Play nie powinieneś mieć problemów z transmisją danych. Odezwij się jeśli dalej będzie coś nie tak:)