Hej,od kilku dni nie mogę korzystać z tej aplikacji.Ściągam aplikację,wpisuję kod sms do zalogowania,akceptuję regulamin,a następnie gdy przechodzę dalej to wyskakuje komunikat: wystąpił błąd.Próbowałem resetować i usuwałem aplikację,ale nie pomaga.Czy ktoś miał podobnie?
- Wszystko, co związane z Androidem
Moderator: Moderatorzy
Zgłaszałeś problem do BOA?
https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
Mógłbyś podać jakiegokolwiek konkrety?
1. Nazwa aplikacji
2. System operacyjny
3. Taryfa
4. Treść komunikatu
1. Nazwa aplikacji
2. System operacyjny
3. Taryfa
4. Treść komunikatu
Piotrzet- t-mobile nie rozwiazalo problemu.
Remington-aplikacja mój t-mobile
system operacyjny -android starsza wersja
taryfa-abonament
tresc komunikatu-wystapil blad
Wczesniej korzystalem z tej aplikacji na tym smartfonie,i nie bylo problemu.
Remington-aplikacja mój t-mobile
system operacyjny -android starsza wersja
taryfa-abonament
tresc komunikatu-wystapil blad
Wczesniej korzystalem z tej aplikacji na tym smartfonie,i nie bylo problemu.
Stawiam niestety na zbyt starego Androida, nie wspieranego przez aktualną wersję aplikacji.
"system operacyjny -android starsza wersja"? Tzn? Która?
https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
Kilka dni temu instalowałem aplikację "Mój T-Mobile" na smartfonie z Androidem 4.4 Kit Kat. O ile w sklepie Play jest informacja, że aplikacja wymaga Androida 5.0, to starsza wersja aplikacji 3.12.1 (zainstalowana z pliku APK, który ktoś kiedyś ściągnął ze Sklepu Play) wciąż działa. Wadą jej może być jedynie to, że nie da się za jej pomocą aktywować pakietu z Happy Friday.
@kotlecik
Podaj konkretną wersję Androida.
@kotlecik
Podaj konkretną wersję Androida.
Ale to, że zainstalujesz wcześniejszą wersję aplikacji nie znaczy, że będzie działać poprawnie. To samo jest jak masz starszą wersję androida niż 5.0. Po prostu na wcześniejszych wersjach może ona nie działać prawidłowo. Żeby obwiniać za brak działania aplikacji operatora czy coś innego trzeba najpierw spełnić minimalne wymagania aplikacji jak i posiadać najnowszą wersję dostępną dla urządzenia.
https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
Działanie na wersji starszej niż 5.0 można uznać niestety tylko jako anomalię. Dobrze jeśli działa, ale nie można mieć pretensji jeśli tak nie jest. Blokada może się odbywać zarówno po stronie sklepu (pobieranie) jak i na serwerze (przy próbie logowania).
Nie twierdzę, że jest to rozwiązanie bez wad.
Wiadomo, że starsze wersje aplikacji w każdej chwili mogą przestać działać (przynajmniej te komunikujące się z siecią). Ale jeśli się da, jest potrzeba i nie jest to aplikacja krytyczna z punktu widzenia bezpieczeństwa, to czemu by nie skorzystać i dlatego o tym piszę.
Wiadomo, że starsze wersje aplikacji w każdej chwili mogą przestać działać (przynajmniej te komunikujące się z siecią). Ale jeśli się da, jest potrzeba i nie jest to aplikacja krytyczna z punktu widzenia bezpieczeństwa, to czemu by nie skorzystać i dlatego o tym piszę.
Przepraszam,ze nie podalem wersji androida,jest to android 5.1.
Smartfon zaktualizowany,inne aplikacje działają np bankowa czy kfc.
Chyba nic z tego nie będzie,pobierałem aplikacje już z 10 razy i zawsze ten sam probem po zaakceptowaniu regulaminu.
Smartfon zaktualizowany,inne aplikacje działają np bankowa czy kfc.
Chyba nic z tego nie będzie,pobierałem aplikacje już z 10 razy i zawsze ten sam probem po zaakceptowaniu regulaminu.
Zgłoś im do [email protected], wyślij zrzuty ekranu albo nagranie wideo, wersję Androida i dokładny model telefonu. Może naprawią.
Jakbyś miał możliwość zalogować się na inny numer, np. prepaid to spróbuj wtedy będzie wiadomo czy problem leży w telefonie (jeśli też się nie zaloguje) czy w numerze po stronie serwera (jeśli jednak się zaloguje).
Jakbyś miał możliwość zalogować się na inny numer, np. prepaid to spróbuj wtedy będzie wiadomo czy problem leży w telefonie (jeśli też się nie zaloguje) czy w numerze po stronie serwera (jeśli jednak się zaloguje).