• Wszystko, co związane z Androidem
Wszystko, co związane z Androidem
 #613062  autor: 3echo
 11 lut 2013, 17:58
Witam
Mam pewien problem...podczas gdy ktoś dzwoni do mnie, wyrażny i czysty dzwonek wydobywający się z głośnika telefonu po jakimś czasie ulega "zmuleniu"przez co zciszeniu i staje się przytłumiony.Nie zawsze tak się dzieje,ale bardzo często i nie wiem od czego to zależy.Druga sprawa...mam przypisanych parę różnych dzwonków do poszczególnych kontaktów.Często zdarza się tak,że jak ktoś do mnie dzwoni to zamiast przypisanego dzwonka oddzywa się dzwonek standardowy i zamiast nazwy kontaktu wyświetla tylko numer tel.Drugi raz np. jak zadzwoni ta sama osoba to jest OK.Telefon posiadam od miesiąca i może nie znam wszystkich funkcji,ale nie przypominam sobie abym coś ustawiał w tym przypadku.Czy ktoś zna problem?Nie wiem czy to wina telefonu czy oprogramowania?
Ostatnio zmieniony 12 lut 2013, 13:11 przez 3echo, łącznie zmieniany 1 raz.

 #613070  autor: Xy
 11 lut 2013, 18:19
To pierwsze to usługa pod tytułem HD Voice (Jesteś w T-Mobile?). Czysty dźwięk bez szumów jeśli obydwaj rozmówcy mają odpowiednie telefony i są w zasięgu 3G. Jeśli nagle dźwięk ulega pogorszeniu oznacza to, że jednej osobie urwało zasięg 3G i stąd to wszystko ;)
Co do dzwonków to nie pomogę. Od czterech lat mam ustawiony cały czas ten sam i nie bawię się w przypisywanie melodyjki do każdego kontaktu ;)

Alcatel OT301 ➡ Motorola T180 ➡ Ericsson R310s ➡ SE K700i ➡ Samsung SGH-X450 ➡ Nokia 3310 ➡ SE K550i ➡ Nokia 6650d ➡ Xperia Neo ➡ Lumia 820 ➡ Xperia S ➡ HTC Desire 820 ➡ HTC One M8 ➡ Huawei P9 ➡ Galaxy S6 ➡ Nokia 7.2 ➡ Galaxy A71

 #613072  autor: 3echo
 11 lut 2013, 18:29
Tak jestem w sieci T-Mobile,ale jeśli chodzi dźwięk rozmówcy to nie mam żadnych zastrzeżeń.Jak narazie wszystkich słyszę bardzo wyraźnie i oni mnie.Chodzi mi o sygnął dzwonka,który po paru sekundach robi się stłumiony i to niezależnie od tego czy to jest główny dzwonek czy przypisany do kontaktów.Jednak jak pisałem wcześnie nie zawsze tak jest.Dzwonek wybrałem ze swojej galerii,ale nie wydaje mi się,aby to miało jakieś znaczenie.

 #613094  autor: Xy
 11 lut 2013, 19:58
Oj, myślałem, że chodzi Ci o to jak słyszysz rozmówcę ;) Lekko nie doczytałem ;)
Zaś co do dzwonka... Na komputerze jak go odtwarzasz lub w odtwarzaczu w telefonie wszystko jest ok i dopiero jako dzwonek coś się z nim dzieje? Jeśli tak to najprawdopodobniej uwalony soft i trzeba się wziąć za PC Companion i zaktualizować telefonik. Proste to jak sprężyna, nic nie zepsujesz :)

Alcatel OT301 ➡ Motorola T180 ➡ Ericsson R310s ➡ SE K700i ➡ Samsung SGH-X450 ➡ Nokia 3310 ➡ SE K550i ➡ Nokia 6650d ➡ Xperia Neo ➡ Lumia 820 ➡ Xperia S ➡ HTC Desire 820 ➡ HTC One M8 ➡ Huawei P9 ➡ Galaxy S6 ➡ Nokia 7.2 ➡ Galaxy A71

 #613100  autor: 3echo
 11 lut 2013, 20:13
Dokładnie tak jak piszesz...na PC czy w Walkmanie idzie bez zarzutu.Dopiero jak ktoś zadzwoni to tak się dzieje.Jeśli chodzi o PC Companion to jak podłączę telefon pod niego to wyświetla mi,że posiada najnowszą aktualizację.Teraz nie wiem co dalej :(

 #613111  autor: Xy
 11 lut 2013, 20:30
Inne pliki muzyczne zachowują się tak samo? Jeśli tak to gwarancja w kieszeń i leć do serwisu :)

Alcatel OT301 ➡ Motorola T180 ➡ Ericsson R310s ➡ SE K700i ➡ Samsung SGH-X450 ➡ Nokia 3310 ➡ SE K550i ➡ Nokia 6650d ➡ Xperia Neo ➡ Lumia 820 ➡ Xperia S ➡ HTC Desire 820 ➡ HTC One M8 ➡ Huawei P9 ➡ Galaxy S6 ➡ Nokia 7.2 ➡ Galaxy A71

 #613115  autor: 3echo
 11 lut 2013, 20:34
Nie wiem jak się sprawuje na innych plikach,bo ich nie ustawiałem jako dzwonek,ale dwa z nich tak słychać,czyli dzwonek główny i kiedy żona dzwoni :D Spróbuje go jeszcze raz zaktualizować,zobaczę co z tego wyjdzie.

[ Dodano: 2013-02-11, 20:14 ]
Niestety dalej to samo.Może poczekać,aż wyjdzie nowa aktualizacja?

[ Dodano: 2013-02-22, 17:23 ]
Wysłałem maila do serwisu Sony.Odpowiedzieli w ten sposób:
"...
Szanowny Panie Krzysztofie.

Dziękujemy za kontakt z pomocą techniczną Sony Xperia.

Przede wszystkim jest nam bardzo przykro, że doświadcza Pan problemów podczas użytkowania Pana telefonu.

Chcielibyśmy zasugerować Panu próbę użytkowania telefonu Sony Xperia™ Miro z inną kartą SIM. Proszę zauważyć, że jeżeli telefon jest dostosowany do konkretnego operatora sieci (brandowany), zalecane jest użytkowanie telefonu z kartą SIM jedynie tego operatora. Proszę sprawdzić czy z inną kartą SIM telefon działa sprawnie.

Jeżeli z inną kartą SIM problem się powtarza, proponujemy wykonać reset telefonu. Z głównego menu prosimy wybrać Ustawienia>Kopia zapasowa i resetowanie>”Ustawienia fabryczne” lub „Resetowanie ustawień”.

Resetowanie ustawień przywraca pierwotne ustawienia bez usuwania danych użytkownika. Prosimy pamiętać, że opcja „Ustawienia fabryczne” na urządzeniu spowoduje usunięcie wszystkich danych z telefonu Sony Xperia™ Miro, w związku z tym prosimy utworzyć wcześniej kopię zapasową danych. Z zasady wskazane jest, aby tworzyć kopię zapasową w regularnych odstępach czasu. Proponujemy także wizytę w sklepie internetowym (Sklep Play), który zawiera różnego typu aplikacje, w celu pobrania aplikacji do tworzenia kopii zapasowych i przywracania danych, na przykład MyBackup lub Backup Master.

Jeśli mimo wszystko problem nie ustąpi, sugerujemy, aby wykonać kopię zapasową danych i przeprowadzić aktualizację telefonu Sony Xperia™ Miro za pośrednictwem programu PC Companion, który jest dostępny do pobrania za darmo na komputer ze strony http://www.sonymobile.com/pl/tools/pc-companion/. Aplikacja ta jest również fabrycznie zawarta w pamięci telefonu, w celu bezpośredniej instalacji w przypadku połączenia telefonu przez kompatybilny kabel USB do komputera.

Aby przeprowadzić aktualizację oprogramowania, należy podłączyć telefon do komputera i uruchomić program PC Companion. Jeżeli telefon posiada najnowszą wersję oprogramowania, proszę wybrać opcję „napraw telefon”, która zainstaluje ponownie najnowsze oprogramowanie w telefonie.

Alternatywnie, mogą Państwo zaktualizować oprogramowanie bezpośrednio z telefonu, poprzez Ustawienia>Informacje o telefonie>Aktualizacja oprogramowania>Aktualizuj. Pobieranie aktualizacji może być dokonane bezprzewodowo, bezpośrednio z telefonu przez Internet, za pomocą przesyłu danych 2G/3G lub za pomocą połączenia sieciowego Wi-Fi ™.

Jednocześnie pragniemy poinformować o możliwości dokonania ogólnego testu funkcjonalności urządzenia Xperia za pomocą aplikacji „Tester funkcji telefonów Xperia” dostępnej bezpłatnie w sklepie Google Play.

Jeżeli problem nadal występuje, chcielibyśmy zaproponować przesłanie telefonu do naszego autoryzowanego centrum serwisowego w celu sprawdzenia urządzenia:

W-support, Wrocław
www.w-support.pl
tel: 71 33 11 870; 71 33 11 880
adres: Aleja Armii Krajowej 61, 50-541 Wrocław
..."

Nie chcę zapeszać,ale od czterech dni wszystko działa jak należy.Najpierw musiałem wykonać parę zaleceń z serwisu,czyli:
1.Reset telefonu
2.Przywrócenie ustawień fabrycznych
3.Później zainstalowałem program "Contact2SIM",wykasowałem kontakty z SIM,wcześniej przenosząc je do pamięci telefonu.Po czym na nowo skopiowałem kontakty z telefonu na SIM.
4.W ustawieniach sieci ustawiłem GSM/2G.Wcześniej miałem WCDMA/GSM/2G/3G
5.Później telefon mi upadł ,ale na szczęście był w futerale i nic mu się nie stało.

Chciałem zauważyć,że do tej pory nie wiem co mu pomogło .Każdą wymienioną czynność wykonywałem osobno,tzn nie jedną po drugiej w odstępach czasowych.Mam nadzieję,że już się naprwił