WitekT pisze:Ja nigdy nie uciekałem od dyskusji, ale jeżeli druga strona unika odpowiedzi na trudne pytania, to trudno nazwać to dyskusją...
A możesz skomentować moją wcześniejszą wypowiedź dotyczącą istotnej rozbieżności w treści strony, na której zamawia się premium z treścią regulaminu? W tym miejscu nie ma nawet kwestii interpretacji tego co jest reklamą, tylko czysty fakt, że na stronie jest wyraźnie "usuwa
wszystkie reklamy" a według regulaminu jednak jedna może się pojawić.
WitekT pisze:Nie wiem czy zauważyliście, że od 1 października zniknęła spora część reklam i wszystkie latające.
Dla użytkownika premium jest kompletnie bez znaczenia, jak uciążliwe reklamy wyświetlają się pozostałym. Mogą być nawet takie z uciekającym krzyżykiem — bo w końcu jedną z korzyści zakupu premium ma być ich kompletny brak. Jeżeli jednak argumentujesz, że obecnie bez premium jest znacząco lepiej, to jednocześnie wskazujesz, że premium straciło mocno na wartości.
WitekT pisze:Artykuły sponsorowane wyświetlały się użytkownikom premium już wcześniej - ale dopiero teraz, po przejęciu przez Comperię, zostało to zauważone. Czemu? Bo znowu zakłada się jakąś złą wolę - czemu pytam?
Może na przykład dlatego, że klienci dużo więcej wybaczają małej firmie prowadzonej przez pasjonatów, licząc na przyjacielskie podejście na zasadzie wzajemności, a w stosunku do korporacji nie żywią podobnych sentymentów?
Zauważ także, że to nie jest odpowiedź na meritum, tylko tłumaczenie "przecież od zawsze było trochę wbrew obietnicom, więc o co chodzi?".
WitekT pisze:Cholernie ciężko jest zmienić system tak, żeby userzy premium nie widzieli tego cholernego artykułu sponsorowanego, który wyświetla się raz na kilka miesięcy na 7 albo 10 dni.
Postawcie zatem gwiazdkę w stosownym miejscu z przypisem, że usunięcie
wszystkich reklam nie oznacza braku prezentacji materiałów sponsorowanych, itd. Wówczas pretensje będą faktycznie bezpodstawne, bo każdy wiedział co kupuje. Taką zmianę można wprowadzić praktycznie natychmiast.