DAJ CYNK
  • Uwagi dotyczące serwisu - propozycje zmian, zauważone błędy, itp. Także komunikaty administratorów forum.
Uwagi dotyczące serwisu - propozycje zmian, zauważone błędy, itp. Także komunikaty administratorów forum.

Moderator: Moderatorzy

 #631247  autor: code
 05 maja 2013, 21:33
chciałbym złożyć zażalenie.

Portal zarabia dzięki reklamom, które można wyłączyć wykupując konto premium. (To bardzo fajne i od zawsze czekałem na taką możliwość)
Skoro Portal zarabia, czyli w jakiś sposób potrzebuje moich pieniędzy. Jeśli chce, a ja chcę dać, to możemy oczekiwać, że jak ktoś chce ode mnie wziąć pieniądze, a ja chce dać, to mamy idealną sytuację.

zacznę od tego, że tych pieniędzy chciałbym dać więcej, ale nie ma takiej możliwości. Nic a nic - miesiąc i już. Bez żadnego przypomnienia dodatkowo. Nic tylko wyczekiwać na ten dzień miesiąca, kiedy reklamy uderzą młotem w czachę, kiedy ich tam zwykle nie było. I nie, nie chce słyszeć o tym, że można sprawdzać sobie kiedy się wpłaciło, bo a) zanim się sprawdzi i tak reklamy się uruchomią oraz b) to komu powinno zależeć na regularnym wpłacaniu - mi?

Kolejną rzeczą to przyjmowanie wpłat. Mam konto w banku i kartę kredytową, czyli można powiedzieć, że jestem przygotowany do płacenia online. Numeru telefonu w obce ręce nie powierzam (co powoduje, że od sześciu lat nie skontaktował się ze mną żaden telemarketer). Ale nie - tu Portal chce mi sprawę utrudnić, uniemożliwiając płacenie kartą kredytową (czemu?), oraz każąc robić przelew (autentycznie, po wybraniu opcji płatności, jest na niej napisane, że mam zrobić przelew pod wskazane konto i czekać, aż się odświeży, oczywiście zgodnie z sesjami elixir). Na miłość, co? nawet za bilety PKP (intercity i interregio, jakby ktoś pytał) można zapłacić online, to znaczy nie tylko że Panie w internetach, ale ze skutkiem natychmiastowym. Nie interesuje mnie tłumaczenie, że tak a nie inaczej dowozi DotPay. Ktoś w Portalu decyzję o wybraniu takiego a nie innego Partnera podjął i to ta osoba ponosi konsekwencje. Nie chce słuchać, że poprzez inne banki jest inaczej (strzelam, bo nie wiem), bo dla jednego Portalu nie będę zmieniał banku - sorry. Tak samo nie chce słuchać o adblockach i wycinaniu reklam na proxy - grozić tu nikomu nie chcę i nie będę. To zresztą wygląda bardzo śmiesznie, grożenie włączeniem adbloka, ale to inna historia

jako Użytkownik zgłaszam i się żalę z nadzieją, że komuś będzie jednak na moich pieniądzach zależało.

pozdr

 #631269  autor: uzyszkodnik
 05 maja 2013, 22:21
Faktycznie, dziwi brak możliwości zapłacenia za np. rok góry. Zwykle przy płatnościach za dłuższy okres klient dostaje rabat. Może władze Portalu zakładają, że nie będzie chętnych do dokonania większych płatności?

Co do konieczności dokonania klasycznego przelewu (sesje elixir) to właśnie wykupiłem konto premium. Płaciłem szybkim przelewm z mBanku (pay by link) i konto jest aktywne od razu. Na liście widać sporą liczbę obsługiwanych banków więc zwykły przelew jest tylko jedną z wielu możliwości.

--
użyszkodnik

 #631275  autor: code
 05 maja 2013, 22:29
uzyszkodnik pisze:Na liście widać sporą liczbę obsługiwanych banków więc zwykły przelew jest tylko jedną z wielu możliwości
własnie po kliknięciu w mój bank, mam wyświetloną planszę z przelewem manualnym. to jest pierwszy i jedyny Portal, na którym widzę coś takiego..

[ Dodano: 2013-05-05, 22:31 ]
uzyszkodnik pisze:Może władze Portalu zakładają, że nie będzie chętnych do dokonania większych płatności?
chyba nie chcą pieniędzy ;-)

 #631277  autor: Sig
 05 maja 2013, 22:39
Jakbyś jeszcze napisał co to za bank, to można by znaleźć powód...

I'll touch you in any way or manner that my professional judgment indicates.

 #631498  autor: code
 07 maja 2013, 14:49
Sig pisze:Jakbyś jeszcze napisał co to za bank, to można by znaleźć powód...
BPH, ale moim zdaniem to nie usterka - DotPay nie dowozi w tym przypadku.

 #635751  autor: Sirmark
 28 maja 2013, 02:52
Przepraszam, coś uciekł mi ten temat.
code, wszystkie uwagi oczywiści przyjmuję.
Konto można wykupić na więcej niż miesiąc, choć na razie tylko opcją miesięczną. Nie trzeba też czekać na koniec okresu ważności. Dłuższe okresy będą dodane.
Uwaga o powiadamianiu o końcu premium jest oczywiście słuszna i już zwiększyłem temu piorytet.

Natomiast co do obsługi płatności, to już nie my ustalamy zasady. Korzystamy z zewnętrznej firmy, która obsługuje płatności i to są jej zasady.
Nie my wymagamy podania nr telefonu, my zresztą nie mamy dostępu do tych danych.
Otrzymujemy tylko potwierdzenie pozytywne wykonania określonej transakcji lub negatywne.
Firma od płatności, w tym przypadku dotpay, daje ci parę możliwych kanałów płatności.
Faktycznie nie ma płatności kartami. Z powodu jakichś obostrzeń tego nam nie włączyli od razu. Zweryfikuję tę sprawę.

Natomiast zwykły przelew bankowy to jest jedna z chyba 40 opcji do wyboru. Nikt nie zmuszą, aby ją wybierać. Ale jeżeli twój bank nie umożliwia tzw. przelewów ekspresowych to inaczej się nie da (a całe rozwiązanie dostarcza dotpay). Dla porównania można zobaczyć jak dany bank obsługuje inny integrator, np payu.pl
Co do samego BPH to akurat występują dwa kanały płatności, w tym jeden z w pełni automatyczną płatnością.

--
Masz juz 18 lat? Oddaj Krew