Strona 1 z 1

Problem z serwisem Apple

Post:05 mar 2018, 01:18
autor: pabiczek
Witam. Jako, iż nie mam już pomysłu co robić dalej postanowiłem zapytać bardziej doświadczonych użytkowników, być może komuś przydarzyła się podobna sytuacja.

Apple niedawno wprowadziło do swojej oferty wymianę baterii w urządzeniach iPhone, w dość korzystnych cenach. Jako, że mój iPhone 6 potrzebował dużo czasu na ładowanie, a bateria nie była już w pełni swoich możliwości, postanowiłem oddać go do serwisu na tę usługę. Telefon w dniu oddawania go był w pełni sprawny - załadowany, bez żadnych ukrytych mankamentów. Ładowałem go jeszcze kilka godzin przed oddaniem do serwisu. W sklepie iSpot, przy obecności jednego z pracowników, urządzenie zostało wyzerowane (na polecenie pracownika). Sprawność urządzenia jest udokumentowana zdjęciem, które zrobił pracownik w czasie, kiedy iPhone był zerowany. Po jakimś czasie otrzymałem e-mail z informacją, że bateria w moim urządzeniu nie może zostać wymieniona, ponieważ urządzenie nie reaguje na ładowanie. Dostałem informację, że jest to wina płyty głównej oraz kosztorys związany z wymianą urządzenia na nowe. Poprosiłem o przesłanie telefonu do sklepu, w którym go oddawałem. Gdy odebrałem iPhone, był wyłączony i nie reagował na ładowanie żadną(mam kilka urządzeń Apple w domu, wszystkie ładowarki są sprawne) ładowarką. Nie wykrywał go również iTunes. Podkreślam, że telefon normalnie ładował się i funkcjonował przed oddaniem go do serwisu. Po kilku telefonach i korespondencji mailowej z Apple dowiedziałem się, że płyta była uszkodzona już wcześniej, oraz, że nie jest to ich winą.

Podsumowując: do serwisu oddałem telefon działający, bez żadnych mankamentów, a jedynym tego powodem była moja chęć wymiany baterii na nową, ponieważ (w moim odczuciu) nie pracowała tak, jak powinna.



I tu pojawiają się moje pytania: czy miał ktoś z Was kiedykolwiek podobną sytuację? Co robić?

Jakiś czas wcześniej oddawałem do nich Macbook'a, w którym padała matryca. Została wymieniona na nową, razem z całym tylnym panelem. Dostałem nawet na nią dodatkowy rok gwarancji, przez co byłem przekonany, że serwis jest profesjonalny i w taki sposób funkcjonuje. Teraz jednak jestem zażenowany całą sytuacją.



Z góry dziękuję

Re: Problem z serwisem Apple

Post:05 mar 2018, 05:51
autor: ogromny
Raczej nie ma czegoś takiego jak profesjonalny serwis. Ostatnio pojechałem po odbiór telefonu ponad 4tygodnie w serwisie i uwaga maja taki za..ol, ze nawet kartki nie wydrukowali z opisem co zrobili gosc w sklepie wydrukował. A tam "uaktualnienie oprogramowania" i niech klient naładuje telefon ponad 30 minut przed użyciem. Gosc w sklepie naładował i telefon tak samo się restartuje jak restartował, nasza polska rzeczywistośc.

Re: Problem z serwisem Apple

Post:05 mar 2018, 08:05
autor: matteo
No cóż, to tylko potwierdza brak kompetencji w iSpot.

To, że raz Ci się udało w iSpot nie oznacza, że to profesjonalna firma. To największy reseller w kraju, straszliwa masówka. Sprzedaż, serwis i usługi doradcze na poziomie niemal zerowym. Wiedza żadna, jedynie przypadkowa. Ludzie tam pracujący mogliby również pracować w sklepie spożywczym, bo dla nich nie ma żadnego znaczenia, czy sprzedają Apple czy ziemniaki.

Szkoda, że nie pytałeś wcześniej, bo wówczas na pewno odradzilibyśmy Ci iSpota.

Jeżeli jesteś w stanie udowodnić ich winę, to próbuj walczyć. Masz możliwości: od złożenia oficjalnej reklamacji po sądowe załatwienie sprawy.

Re: Problem z serwisem Apple

Post:05 mar 2018, 10:57
autor: f0ku5
z iSpota korzystaj wyłącznie podczas kupowania sprzętu, serwis polecam realizować w Cortlandzie. Niebo, a ziemia. Weź do nich tego "uszkodzonego" iPhone'a i niech zerkną na niego swoim fachowym okiem.