Strona 1 z 1

Ip4S - za chichy głośnik

Post:01 kwie 2014, 20:53
autor: SACZI
Pierwsze uruchomienie, pierwsze połączenie i ... rozczarowanie.
Prawie nie słychać rozmówcę w głośniku.
Głośność przyciskami ustawiona na maksa, ale to i tak za mało.
Gdzie w iP ustawia się głośność głośnika?
Nie po to aneksowałem umowę, żeby telefon odsyłać ...

iOS 7.0

Post:01 kwie 2014, 21:27
autor: Ramirez
Wygląda na to że ten typ tak ma. Według Gsmarena ma bardzo niska głosnośc rozmów 65 dB.
http://www.gsmarena.com/apple_iphone_4s-4212.php
To naprawdę niewiele. Pewnie miałeś telefon który miał z 75 dB i dlatego teraz tak boli zmiana.

Post:01 kwie 2014, 21:52
autor: SACZI
OK, ale ja praktycznie nic nie słyszę w głośniku ...
Póki co aktualizuję system do 7,1 i zobaczę co się stanie.
Jutro poproszę kumpla o 4S i sprawdzę na innym egzemplarzu.

Post:01 kwie 2014, 22:02
autor: Ramirez
Może byc fabrycznie uszkodzony głosniczek. Juz miałem kiedys taki telefon, nówke ze sklepu gdzie nie było prawie nic słychać. A tak z ciekawosci spytam, jaki miałes wczesniej telefon?

Post:01 kwie 2014, 22:05
autor: SACZI
SGS 3 Mini.
Ciągle go mam na drugim numerze.

Post:01 kwie 2014, 22:09
autor: Ramirez
Czyli wedłg gsmarena s3mini 66dB czyli powinienes miec odniesienie. Pewnie jakis zepsuty egzemplarz iphona trafiłeś.

Post:01 kwie 2014, 22:21
autor: SACZI
Po aktualizacji jest odrobinę lepiej. Chyba lepiej (albo w domu już ciszej).

EDIT
Ramirez, pamiętaj, że skala dźwięku jest skalą logarytmiczną i 66dB to nie jest kilka % więcej od 65dB.

Post:01 kwie 2014, 22:42
autor: ra-v
A na głośniku albo dołączonych słuchawkach jest głośno?

Ja rozmawiałem z ludźmi którzy mają iPhone 4S i problemu nie ma, nikt się nie skarżył, że źle mnie słychać, a raczej papy do telefonu nie wydzieram.

Zobacz ewentualnie w Ustawienia / Ogólne / Dostępność czy jakieś dziwne tryby się nie połączały.

Jak dla mnie to jakaś wada frabryczna.

W ostateczności możesz przywrócić do ustawień fabrycznych.

Post:02 kwie 2014, 10:25
autor: dwaeuro
iP jest cichy i do tego bardzo słabo podbija głos rozmówcy, ale nie powiedziałbym, żeby aż tak. Moim zdaniem wada fabryczna niestety...

Post:02 kwie 2014, 18:56
autor: SACZI
Dzwoniłem dzisiaj do Apple PL i do operatora.
Z obydwóch źródeł usłyszałem, żeby odesłać telefon z umową.

[ Dodano: 2014-05-02, 21:42 ]
"Kilkudniowe" opóźnienie w opisie rozwiązania problemu.
Odesłałem telefon z umową do operatora.
Po 5 dniach, jak się umawiałem, otrzymałem telefon z BOK operatora i ponownie przedłużyłem umowę na tych samych warunkach.
Nowy telefon, w kolorze srebrnym działa już poprawnie.
Tzn., faktycznie jest cichy, np. w porównaniu do wspomnianego SGS3mini, ale jest już OK (przy młocie pneumatycznym faktycznie będzie niesłyszalny ;) ).
Drugim razem wziąłem 5s.