Problem z Regenersis i iPhone 3G.
Post:17 mar 2010, 21:42
Witajcie.
Po półrocznym użytkowaniu iPhone'a zauważyłem pękającą obudowę w okolicach włącznika i wejścia minijacka oraz zaczęła się "rozszczelniać" obudowa. Ponieważ moi znajomi też mieli takie problemy - oddali na gwarancję i po 2ch tygodniach wymienili na nowego.
Zrobiłem tak samo. Udałem się do najbliższego punktu Orange i zgłosiłem zauważone usterki. [Czytałem już o zalewaniu iPhonea i na formularzu mam napisane, że znaczniki na telefonie białe - bo tak pewnie by wrócił z zalaniem] Przez trzy tygodnie zero odzewu z serwisu + na stronie po wpisaniu IMEI'a był stan odebrania iPhone'a od kuriera. Jest taki sam stan do teraz! Wysłano urządzenie: 16.02. Na stronie serwisu: Data oddania do naprawy(dd-mm-rrrr): 18-02-2010 Ostatnia zmiana statusu urządzenia: 18-02-2010 Status naprawy: W trakcie naprawy w centralnym serwisie - Regenersis (WARSAW) Sp. z O. O.
Parę dni temu zadzwoniła do mnie kobieta z punktu Orange, żebym przyszedł osobiście do nich, co zrobiłem. Otrzymałem fakturę na kwotę 872,31 pln - koszt wymiany telefonu na nowy. Oraz aby odzyskać mojego iPhonea muszę zapłacić coś koło 80 PLN za kuriera i "ekspertyzę"
Próbowałem skontaktować się już parę razy z Regenersis. Każdy telefon kończył się tym, że nic się nie dowiedziałem.
Na konkurencyjnym forum "myapple" jest wątek o podobnych przypadkach dokonanych przez ten serwis.
Macie jakieś pomysły jak rozwiązać sprawę i odzyskać sprawny telefon?
Po półrocznym użytkowaniu iPhone'a zauważyłem pękającą obudowę w okolicach włącznika i wejścia minijacka oraz zaczęła się "rozszczelniać" obudowa. Ponieważ moi znajomi też mieli takie problemy - oddali na gwarancję i po 2ch tygodniach wymienili na nowego.
Zrobiłem tak samo. Udałem się do najbliższego punktu Orange i zgłosiłem zauważone usterki. [Czytałem już o zalewaniu iPhonea i na formularzu mam napisane, że znaczniki na telefonie białe - bo tak pewnie by wrócił z zalaniem] Przez trzy tygodnie zero odzewu z serwisu + na stronie po wpisaniu IMEI'a był stan odebrania iPhone'a od kuriera. Jest taki sam stan do teraz! Wysłano urządzenie: 16.02. Na stronie serwisu: Data oddania do naprawy(dd-mm-rrrr): 18-02-2010 Ostatnia zmiana statusu urządzenia: 18-02-2010 Status naprawy: W trakcie naprawy w centralnym serwisie - Regenersis (WARSAW) Sp. z O. O.
Parę dni temu zadzwoniła do mnie kobieta z punktu Orange, żebym przyszedł osobiście do nich, co zrobiłem. Otrzymałem fakturę na kwotę 872,31 pln - koszt wymiany telefonu na nowy. Oraz aby odzyskać mojego iPhonea muszę zapłacić coś koło 80 PLN za kuriera i "ekspertyzę"
Próbowałem skontaktować się już parę razy z Regenersis. Każdy telefon kończył się tym, że nic się nie dowiedziałem.
Na konkurencyjnym forum "myapple" jest wątek o podobnych przypadkach dokonanych przez ten serwis.
Macie jakieś pomysły jak rozwiązać sprawę i odzyskać sprawny telefon?