Strona 1 z 1

[iPhone] Serwisowanie

Post:20 sie 2008, 22:52
autor: didek
Znamy już wstępne zasady serwisowania telefonów iPhone zakupionych w Polsce. Serwisem urządzeń zajmie się firma Regenersis z siedzibą w Raszynie pod Warszawą.

Regenersis Warsaw Sp. z o. o. jest polskim oddziałem brytyjskiej korporacji zajmującej się serwisem zaawansowanych technologicznie urządzeń elektronicznych. Obecnie firma poszukuje doświadczonych techników do działu napraw płyt głównych komputerów, a także telefonów komórkowych.

Nieoficjalnie wiadomo, że Apple chciało pozbyć się problemu serwisowania iPhone'a i oddała serwis Polakom pracującym w tej firmie. Plotki mówią, że firma jest na tzw. okresie próbnym. Jeśli Apple nie będzie zadowolone ze współpracy, może odsyłać zepsute telefony do własnego serwisu w Holandii.

Najważniejsze, że klient będzie mógł oddać zapsuty telefon do salonu - to operator będzie musiał zatroszczyć się o wysłanie sprzętu do serwisu.

Zródło MyApple.pl

Post:21 sie 2008, 08:46
autor: Kaczy
didek pisze:Plotki mówią, że firma jest na tzw. okresie próbnym.
Tak jak mi się od razu skojarzyło. Owa firma Regenersis to nikt inny jak CRC.
Takie info można przeczytać na stronie http://www.crc-polska.com/

No a CRC to już od wielu lat działa na polskim rynku.

Post:21 sie 2008, 09:09
autor: dechomenon
CRC jak każdy serwis potrafi być dziadowskie...wysyłam telefon do naprawy na to ze nie działa net, to wraca z uszkodzonym aparatem.

Post:21 sie 2008, 20:09
autor: bongogong
Era jak narazie sama serwisuje iPhone'y w swoim centrum serwisowym. Ciekawe jak sie to rozwinie ;)

Post:22 sie 2008, 21:38
autor: quzo
bongogong pisze:Era jak narazie sama serwisuje iPhone'y w swoim centrum serwisowym. Ciekawe jak sie to rozwinie ;)
era nie będzie ich serwisować tylko wymieniać zepsuty na nowy

Post:23 sie 2008, 16:37
autor: didek
quzo pisze:
bongogong pisze:Era jak narazie sama serwisuje iPhone'y w swoim centrum serwisowym. Ciekawe jak sie to rozwinie ;)
era nie będzie ich serwisować tylko wymieniać zepsuty na nowy
Jedno i drugie rozwiązanie wydaje mi sie mało pradopodobne, lub sieć Era nie wie w co sie pakuje, raz seriwsowanie u siebie duze koszty osprzetu seriwsu jak i przeszkolenia ludzi, pomijam fakt iz watpie ze Apple po takiej naprawie w nie autoryzowanym serwisie, uzna gwaracje, dwa wymiana na nowy... jasne przy tym ze sprzęt apple nie jest tluczony dla mas jak nokia czy inne firmy, po za tym bedzie to dość kosztowne ;). Predzej sam Apple bedzie wymieniał sprzęt na nowy w to uwierze, ale nie w to że Era ma naprawiac to u siebie lub wymiac zepsute iPhony na nowe.