DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki Huawei i Honor oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki Huawei i Honor oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.

Moderator: Moderatorzy

 #1090743  autor: radoslavv
 23 lut 2020, 12:15
Czesc. Planuje zakup p30 pro. Dobra oferte cenowa znalazlem w jednym z komisow. Telefon jest nowy, pudelko zafoliowane, polska dystrybucja (to jeszcze potwierdze na stronie przed zakupem).

Zastanawia mnie jednak kwestia gwarancji, bo wg regulaminu na stronie i po rozmowie na czacie powinienem miec dowod zakupu z autoryzowanwgo punktu ktorym komis nie jest. Chlopak z czata pisal ze nie zawsze serwis będzie wymagal takiego dowodu, ale moze. Facet z komisu przekonuje ze wszystko jest serwisowane tylko po imeiu. Majac samsunga faktycznie tak bylo. Oddawalem go na wymiane baterii to nie potrzebowali zadnej faktury ani nic.

Jak jest w przypadku Huaweia? Korzystal ktos z Was ostatnio z serwisu w ramach gwarancji w punkcie lub przez D2D?

Z gory dzieki za info.
 #1090754  autor: Remington
 23 lut 2020, 13:43
Nie rozumiem, dlaczego tak zależy Ci na gwarancji. NIGDY gwarancja nie jest lepsza od rękojmi (no może poza dobrami luksusowymi typu Rolls Royce itp.). Jedyne co może komis, to skrócić okres rękojmi do roku, jeśli przedmiot był używany.