DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki Huawei i Honor oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki Huawei i Honor oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
 #1083434  autor: maroo
 08 lis 2019, 12:45
Witam

Posiadam Huawei Mediapad M5 lite 10 LTE (BAH2-L09). Tableta używałem sporadycznie co kilka dni. Kilka dni temu zauważyłem, że nie ma w ogóle zasięgu pomimo włożonej karty sim. Sprawdzałem na innej karcie i jest to samo. karty sprawdzałem w innym urządzeniu i działają. Gdy wyjmę kartę to jest ikona braku karty. Raz, gdy ponownie włożyłem kartę to na chwile pojawił się pełny zasięg (bez ikony LTE pomimo włączonej transmisji danych) i zaraz znowu była ikona braku zasięgu. Byłem w salonie plusa i po ich stronie wszystko jest ok. Po wi-fi wszystko śmiga. Ogólnie to wszystko działa poza tym, że nie ma zasięgu.

Gdzie szukać przyczyny? Dlaczego tak się dzieje?
 #1083443  autor: maroo
 08 lis 2019, 13:43
Kupiłem w komisie z kartonem i wszystkim, ale bez dowodu zakupu. Czyli raczej niespłacone raty? Co teraz?
 #1083445  autor: maroo
 08 lis 2019, 14:25
Informujemy, że właścicielem urządzenia jest Polkomtel Sp. z o.o.
Nie widzi mi zasięgu na Plushu ani na Orange.
Jeśli ta blokada by była to ikona zasięgu nie powinna się i tak pokazywać? Teraz z włożoną karta mam coć podobnego: Obrazek
 #1083447  autor: Remington
 08 lis 2019, 14:57
W wyniku blokady żadna polska sieć nie wpuszcza danego IMEI.

Kupiłeś sprzęt z wadą prawną więc najlepiej zacząć od reklamacji w komisie. Wydruk odpowiedzi Plusa jest niezbitym dowodem tej wady.
 #1084373  autor: maroo
 22 lis 2019, 12:09
Pomimo posiadania jedynie nic nie dającego paragonu z komisu udałem się do serwisu Huawei. Po krótkiej rozmowie i sprawdzeniu tableta w systemie przyjęli mi go. Po kilku dniach był do odbioru. Została wymieniona płyta główna. Jakakolwiek była przyczyna problemu, nowa płyta główna go rozwiązała. Oczywiście jest inny nr imei i gwarancja jest liczona od nowa :D
 #1099122  autor: konrades
 11 lip 2020, 19:32
Cześć! Mam dokładnie to samo... A więc iść śmiało do serwisu Huawei i zrobią to nieodpłatnie w ramach gwarancji ? (tablet kupiłem nowy, w folii, mam rachunek ze sklepu GSM/komisu)


maroo pisze:
22 lis 2019, 12:09
Pomimo posiadania jedynie nic nie dającego paragonu z komisu udałem się do serwisu Huawei. Po krótkiej rozmowie i sprawdzeniu tableta w systemie przyjęli mi go. Po kilku dniach był do odbioru. Została wymieniona płyta główna. Jakakolwiek była przyczyna problemu, nowa płyta główna go rozwiązała. Oczywiście jest inny nr imei i gwarancja jest liczona od nowa :D