Strona 1 z 1
Multimedia i adres biblioteki
Post:02 maja 2016, 22:54
autor: Quetzal
Od wczorajszego wieczoru nie mogę otworzyć katalogu biblioteki:
http://kalisz-kp.sowwwa.pl/sowacgi.php
(do tej pory działało).
Serwer biblioteki działa, gdyż wszedłem do biblioteki na telefonie internetem od Playa.
Czy osoby mające internet z Multimedia Polska mogłyby sprawdzić czy u nich się otwiera?
(jeśli Wam tez się nie otwiera to będę mógł napisać reklamację).
Re: Multimedia i adres biblioteki
Post:03 maja 2016, 19:37
autor: Quetzal
Już ustaliłem, że inni abonenci Multimediów z mojego miasta mogą się łączyć z tym adresem.
Odłączyłem ruter i podpiąłem kabel prosto pod komputer - bez zmian.
Tak jakby serwer biblioteki odrzucał mój IP?
tym dziwniejsze, bo z drugą biblioteką :
http://www.kalisz-mbp.sowwwa.pl/sowacgi.php?KatID=537
łącze się bez problemu.
Ma ktoś jakiś pomysł.
(nie mam firewalla poza windowsowym).
Re: Multimedia i adres biblioteki
Post:03 maja 2016, 19:54
autor: tyre23
Ustaw inne DNSy.
Re: Multimedia i adres biblioteki
Post:03 maja 2016, 20:42
autor: Quetzal
To nic nie daje.
Re: Multimedia i adres biblioteki
Post:04 maja 2016, 11:52
autor: tyre23
Po zmianie DNS polecam jeszcze wejście w Start -> Uruchom -> cmd i wpisać ipconfig /flushdns
Jeżeli to nie pomoże to użyj w cmd polecenia tracert [adres biblioteki]
Będziesz mógł wówczas zlokalizować gdzie połączenie się urywa.
Re: Multimedia i adres biblioteki
Post:04 maja 2016, 20:18
autor: Quetzal
tracert dla obu bibliotek - do tej, do której wchodzę i do tej do której nie wchodzę wygląda identycznie (w sumie to zrozumiałe, bo obie biblioteki są na jednym serwerze sowy).
Więc co się dzieje?
Re: Multimedia i adres biblioteki
Post:04 maja 2016, 21:01
autor: tyre23
Jaki masz komunikat po wejściu na niedziałającą stronę? "Nie ma takiego serwera", biała strona czy coś podobnego?
Re: Multimedia i adres biblioteki
Post:04 maja 2016, 21:38
autor: Quetzal
Przekroczono limit czasu połączenia
Re: Multimedia i adres biblioteki
Post:09 maja 2016, 15:44
autor: Quetzal
Nikt nie ma jakiegoś pomysłu?
W tej chwili sytuacja jest dość komiczna.
Muszę wyłączyć ruter, podpiąć telefon jako modem i dopiero wtedy mogę się połączyć z druga biblioteką.
Powinienem napisać raczej do Multimediów, czy raczej do administracji biblioteki?