Cześć wszystkim!
Jako że jestem trochę "zielony" w tych sprawach zgłaszam się do Was z prośbą o pomoc. Potrzebuje usług dla call center a konkretnie chodzi o:
- tylko połączenia przychodzące
- możliwość nagrywania rozmów
- możliwość bieżącego odsłuchu
- możliwość przekierowania na call center, połączeń z komórek
- bardzo dobra jakość rozmów, bez opóźnień
Czy powinienem brać pod uwagę tylko VoIP czy można rozważyć także ISDN? Co byście polecili? Od czego uzależnione są opóźnienia przy VoIP?
Pozdrawiam,
Krzysztof
Jako że jestem trochę "zielony" w tych sprawach zgłaszam się do Was z prośbą o pomoc. Potrzebuje usług dla call center a konkretnie chodzi o:
- tylko połączenia przychodzące
- możliwość nagrywania rozmów
- możliwość bieżącego odsłuchu
- możliwość przekierowania na call center, połączeń z komórek
- bardzo dobra jakość rozmów, bez opóźnień
Czy powinienem brać pod uwagę tylko VoIP czy można rozważyć także ISDN? Co byście polecili? Od czego uzależnione są opóźnienia przy VoIP?
Pozdrawiam,
Krzysztof