DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci

Moderator: Moderatorzy

 #1113513  autor: nyxa11
 16 mar 2021, 15:04
Dzień dobry wszystkim graczom jak i zwykłym użytkownikom B) Swego czasu dowiedziałem się, że mój NAT w światłowodzie od T-mobile jest ograniczony co uniemożliwia mi granie w niektóre tytuły gier online.

Od znajomego dowiedziałem się, że jakiś miesiąc temu zmienił właśnie u nich prywatne IP na publiczne z jakąś tam dopłatą 10-15zł/msc nie pamiętam dokładnie. Po moich telefonach do nich dowiedziałem się, że nie dysponują taką ofertą dla normalnych użytkowników ( co mnie śmieszy, bo kumpel dostał ) i jedynie w ofertach Biznesowych mają coś takiego zawarte.

Teraz pytanie, czy jest może jakaś możliwość dostania tego publicznego IP, czy też pozostaje mi zerwanie umowy i szukanie czegoś innego?

Liczę na pomoc, bo jestem trochę zielony w tych sprawach.
 #1113518  autor: f0ku5
 16 mar 2021, 17:45
Żaden zamknięty NAT nie uniemożliwi Ci granie w gry. Po prostu nie możesz robić rzeczy typu stawianie własnych serwerów, ale grać możesz bez przeszkód.
 #1113529  autor: nyxa11
 16 mar 2021, 20:37
Jak mogę grać bez przeszkód skoro z ograniczonym NAT siedzę w lobby 30 minut nie znajdując żadnego meczu. Gdyby prywatne IP nie miało żadnego wpływu na gry online to ludzie nie wydzwanialiby do dostawców z prośbą o publiczne IP. Prywatnym IP uniemożliwiają mi przekierowanie portów potrzebnych do grania w niektóre gry Online czyt. CoD Warzone np.

Dla przypomnienia: https://imgur.com/a/zn3g6U8
 #1113538  autor: f0ku5
 16 mar 2021, 22:06
Nie rozumiemy się zbytnio. Nadal twierdzę, że zablokowany NAT nie przeszkadza Ci w żaden sposób grać. Do tego żadne przekierowanie portów nie jest potrzebne. Przekierowane porty są potrzebne do hostowania.