Strona 1 z 1

[S8500] popsuł sie wyświetlacz

Post:24 sty 2012, 20:11
autor: major
Witam
W tamtym tygodniu padł mi wyświetlacz w moim wavie. Cały dzień jezdziłem samochodem, rano wszystko było ok, po kilku godzinach gdy go wyjełem z kieszeni to na ekranie nic nie było widać tylko mienił sie różnymi kolorami. Aparat że jest na gwaracji to poszedłem do puntku Play i go oddałem, dziś mi zadzwonili i powiedzieli że to uszkodzenie mechaniczne, nie podlega gwaracji i jak chcę to moga to naprawić za jedyne 500zł. Macie jakiś pomysł co z tym zrobić, a może ktoś był w podobnej sytuacji?

Post:24 sty 2012, 20:49
autor: kerim36
major pisze:nic nie było widać tylko mienił sie różnymi kolorami.
nic mi to nie mowi

gdyby bylo zdjecie, jak ten ekran wygladal to moznaby stwierdzic czy byl wylany (co nie podlega gwarancji), czy bylo cos innego

Post:24 sty 2012, 21:40
autor: Maniiiek
gdyby bylo zdjecie, jak ten ekran wygladal to moznaby stwierdzic czy byl wylany (co nie podlega gwarancji), czy bylo cos innego
Nie był. Wave ma SAMOLED. Nie wiem jaka usterka mechaniczna ekran diodowy mogła by do czegoś takiego doprowadzić, ale na pewno ekran byłby zbity. W Play najprawdopodobniej robić im się nie chce i jelenia szukają :roll:

Post:25 sty 2012, 07:05
autor: major
Niestety nie mam aparatu żeby zrobić zdjęcie bo jest jeszcze w serwisie. Na pewno wyświetlacz nie był zbity. Jak włacze telefon to pojawiaja sie tylko różno kolorowe paski.

Post:25 sty 2012, 10:31
autor: Niezgodna7
Może inny serwis wyda drugą expertyze? * Raczej wyświetlacz padł samoistnie, tak strzelam...

Post:25 sty 2012, 10:56
autor: Maniiiek
Calm7 pisze:Może inny serwis wyda drugą expertyze? * Raczej wyświetlacz padł samoistnie, tak strzelam...
Albo softu wina tylko spece się nie znają.

Post:25 sty 2012, 11:16
autor: thonka
Maniiiek pisze:W Play najprawdopodobniej robić im się nie chce i jelenia szukają :roll:
przeciez takie rzeczy ida na serwis producenta, play nie ma tu nic do rzeczy... pytanie do jakiego serwisu to oddali. bo jak do lokalnego to jeszcze jest zawsze glowny czyli regenersis.

Post:25 sty 2012, 11:27
autor: Maniiiek
thonka pisze:
Maniiiek pisze:W Play najprawdopodobniej robić im się nie chce i jelenia szukają :roll:
przeciez takie rzeczy ida na serwis producenta, play nie ma tu nic do rzeczy... pytanie do jakiego serwisu to oddali. bo jak do lokalnego to jeszcze jest zawsze glowny czyli regenersis.
To w serwisie robić im się nie chce. Na jedno wychodzi.

Post:25 sty 2012, 12:46
autor: major
to co radzicie zrobić. Odebrać telefon i iść samemu do serwisu, czy przez inny salon Play to załatwić?

Post:25 sty 2012, 12:54
autor: Maniiiek
Sam idź. A jak stwierdzą usterkę mechaniczną to zapytaj co zostało niby uszkodzone i w jaki sposób.

Post:25 sty 2012, 13:16
autor: thonka
pytanie czy nie dostanie telefonu z karta gwarancyjna z napisem "anulowano"...

Post:25 sty 2012, 16:24
autor: Maniiiek
I tak mogą zrobić. Ja w takim wypadku.... zmieniłbym soft. Bo nic na fizyczną usterkę nie wskazuje, a zmiana softu może problem rozwiązać. A jeśli nie pomoże to na pewno i nie zaszkodzi.

Post:29 sty 2012, 09:31
autor: major
Panowie samsungiem zajme się w wolnej chwili. Teraz mam HTC hero i chciał bym przegrać aby kontakty z samsunga dziłały właśnie na htc. Tak jak wczesniej piszałem nie ma możliwości aby połączyć wavea z kies bo miałem ustawienie z "palca", ale kontakty są na karcie pamięci niestety hero ich nie chce czytać. Co mogę zrobić?

Post:29 sty 2012, 09:41
autor: Maniiiek
Znaleźć plik z kontaktami, otworzyć za pomocą notatnika i ręcznie przepisać.