DAJ CYNK
  • Wszystko, co związane z Bada OS
Wszystko, co związane z Bada OS

Moderator: Moderatorzy

 #521892  autor: forum_tg
 13 gru 2011, 20:00
Mój telefon nie wiadomo z jakich przyczyn raz na jakiś czas traci zasięg (średnio co dziennie, co dwa dni), ale zaznaczam że ikona określająca zasięg nie znika (ta co jest w lewym górnym rogu), czyli patrząc na telefon wydaje się że jest maksymalny zasięg (widać to po kreskach) oraz że jest ikona 3G+. Są to zdarzenia losowe, nie powtarzają się o tej samej godzinie.
Że straciłem zasięg mogę się tylko zorientować po tym, jak będę chciał wykonać jakieś połączenie i nie będę mógł (gdy dam połącz, na ekranie pojawia się napis ze telefon łączy, a po chwili napis: rozłączono). Oczywiście wiadomości tekstowych też w tym czasie nie mogę wysłać.
Żeby zasięg wrócił i telefon mógł normalnie funkcjonować to muszę go wyłączyć i po chwili jeszcze raz włączyć. czekanie i zmiana miejsca położenia telefonu kompletnie nic nie daje, już nie raz czekałem specjalnie kilkadziesiąt minut żeby zasięg wrócił, ale on nie wraca, dopiero pomagało włączenie i wyłączenie telefonu.
Jest to bardzo duży problem, gdyż po pewnym czasie dostaje wiele smsów oraz informacji z sieci że mam nie odebranych połączeń, a ja nawet nie jestem świadomy ze telefon nie funkcjonuje poprawnie.
Telefon jest nowy, używam go od 8.8.2011, posiada oprogramowanie wgrane przez serwis, gdy był u nich. Już dwukrotnie był i dwukrotnie wgrywano mu oprogramowanie.
Telefon działa w sieci Play (ja mam kartę SIM z sieci Play i z tej sieci korzystam, ale telefon nie posiada blokady SIM).
Zaznaczam ze posiadam w domu inny telefon pracujący w sieci Play i on zasięgu nie traci (też Samsung ale starszy model oraz Nokie - są cały czas włączone). Mój telefon traci czasami zasięg który "nigdy" sam nie wraca nawet w domu, gdzie normalnie mam bardzo dobry zasięg i nigdy nie zdarzyło się żeby w innym telefonie kiedyś zasięg był słaby.
Do momentu pierwszej reklamacji działał poprawnie, a potem z dnia na dzień zaczęły powstawać duże problemu i telefon tracił zasięg.

Celem pewności że to nie jest wina karty SIM, została ona przeze mnie wymieniona na nową i w dalszym ciągu są wyżej opisane problemy, więc jednoznacznie z tego wynika ze jest to problem po stronie telefonu.

Czy ktoś z Was wie co może być nie tak? telefon już był dwa razy na reklamacji w serwisie Regenersis i nic ciekawego nie zrobili, telefon jak nie działał, tak nie działa poprawnie az teraz 3 raz wyladował na rekalmacji, za każdym razem tylko zmieniali oprogramowanie i stroili.

 #521938  autor: orson_dzi
 13 gru 2011, 23:01
A sprawdzałeś jak telefon działa z kartą innego operatora?

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)

 #521965  autor: forum_tg
 14 gru 2011, 07:04
jak teraz wróci to mogę spróbować, ale co mi to da?

skoro sieć Play działa u mnie super, jak napisałem wcześniej posiadam inne telefony w tej sieci (żona oraz służbowy) które sa non stop włączone i się z nich korzysta i takich problemów nie ma i nie było nigdy.

Co najwyżej potwierdzę że ten Samsung gryzie się z siecią Play.

 #522007  autor: orson_dzi
 14 gru 2011, 11:50
tomektg pisze: co mi to da?
Będziesz wiedział, czy dalej męczyć Samsunga, czy zacząć męczyć Play ;) .

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)

 #522349  autor: forum_tg
 15 gru 2011, 19:29
orson_dzi pisze:czy zacząć męczyć Play ;) .
a czy sieć jest w stanie w takim przypadku coś zrobić?

 #522357  autor: Xy
 15 gru 2011, 20:05
Może karta SIM uwalona? Włóż ją do innego telefonu tak w ramach testu. Na jakieś dwa, trzy dni...

Alcatel OT301 ➡ Motorola T180 ➡ Ericsson R310s ➡ SE K700i ➡ Samsung SGH-X450 ➡ Nokia 3310 ➡ SE K550i ➡ Nokia 6650d ➡ Xperia Neo ➡ Lumia 820 ➡ Xperia S ➡ HTC Desire 820 ➡ HTC One M8 ➡ Huawei P9 ➡ Galaxy S6 ➡ Nokia 7.2 ➡ Galaxy A71

 #522402  autor: orson_dzi
 15 gru 2011, 22:15
tomektg pisze:czy sieć jest w stanie w takim przypadku coś zrobić?
Ale przynajmniej będziesz wiedział, że to nie jest wina telefonu. Jedną stronę problemu będziesz miał w ten sposób rozwiązaną.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)

 #544883  autor: killer19
 02 kwie 2012, 19:37
Odświeżam temat! Mam ten sam problem. Dokładnie takie same objawy i tylko wyłączenie telefonu pomaga. tomektg Jak możesz to napisz czy znalazłeś jakieś rozwiązanie. Drugi dzień mam inny telefon i sprawdzam czy na tym tez będzie taki problem. Brat włożył swoją kartę z PLAY do s7230 i narazie u niego wszystko jest oK, ciekawe co bedzie dalej.

 #544887  autor: Maniiiek
 02 kwie 2012, 19:51
Sprawdź czy masz IMEI, w moim J700 były podobne objawy jak się okazało, że mój IMEI to same zera.

B-brand - unikaj jeśli nie znasz prawdziwego producenta.

 #544895  autor: killer19
 02 kwie 2012, 20:16
sprawdzone, imei mam normlany

 #545005  autor: play4you1
 03 kwie 2012, 13:13
killer19 pisze:Odświeżam temat! Mam ten sam problem. Dokładnie takie same objawy i tylko wyłączenie telefonu pomaga. tomektg Jak możesz to napisz czy znalazłeś jakieś rozwiązanie. Drugi dzień mam inny telefon i sprawdzam czy na tym tez będzie taki problem. Brat włożył swoją kartę z PLAY do s7230 i narazie u niego wszystko jest oK, ciekawe co bedzie dalej.
Wyeliminuj blad urządzeń końcowych, bo to najbardziej prawdopodobna przyczyna
1) wymień kartę sim w POS ( darmowe)
2) zrób porządek z softwerem: możesz przywrócić ustawienia fabryczne/ wgrac upgrade systemu