Strona 1 z 1

[S7230] telefon traci zasięg który nie wraca.

Post:13 gru 2011, 20:00
autor: forum_tg
Mój telefon nie wiadomo z jakich przyczyn raz na jakiś czas traci zasięg (średnio co dziennie, co dwa dni), ale zaznaczam że ikona określająca zasięg nie znika (ta co jest w lewym górnym rogu), czyli patrząc na telefon wydaje się że jest maksymalny zasięg (widać to po kreskach) oraz że jest ikona 3G+. Są to zdarzenia losowe, nie powtarzają się o tej samej godzinie.
Że straciłem zasięg mogę się tylko zorientować po tym, jak będę chciał wykonać jakieś połączenie i nie będę mógł (gdy dam połącz, na ekranie pojawia się napis ze telefon łączy, a po chwili napis: rozłączono). Oczywiście wiadomości tekstowych też w tym czasie nie mogę wysłać.
Żeby zasięg wrócił i telefon mógł normalnie funkcjonować to muszę go wyłączyć i po chwili jeszcze raz włączyć. czekanie i zmiana miejsca położenia telefonu kompletnie nic nie daje, już nie raz czekałem specjalnie kilkadziesiąt minut żeby zasięg wrócił, ale on nie wraca, dopiero pomagało włączenie i wyłączenie telefonu.
Jest to bardzo duży problem, gdyż po pewnym czasie dostaje wiele smsów oraz informacji z sieci że mam nie odebranych połączeń, a ja nawet nie jestem świadomy ze telefon nie funkcjonuje poprawnie.
Telefon jest nowy, używam go od 8.8.2011, posiada oprogramowanie wgrane przez serwis, gdy był u nich. Już dwukrotnie był i dwukrotnie wgrywano mu oprogramowanie.
Telefon działa w sieci Play (ja mam kartę SIM z sieci Play i z tej sieci korzystam, ale telefon nie posiada blokady SIM).
Zaznaczam ze posiadam w domu inny telefon pracujący w sieci Play i on zasięgu nie traci (też Samsung ale starszy model oraz Nokie - są cały czas włączone). Mój telefon traci czasami zasięg który "nigdy" sam nie wraca nawet w domu, gdzie normalnie mam bardzo dobry zasięg i nigdy nie zdarzyło się żeby w innym telefonie kiedyś zasięg był słaby.
Do momentu pierwszej reklamacji działał poprawnie, a potem z dnia na dzień zaczęły powstawać duże problemu i telefon tracił zasięg.

Celem pewności że to nie jest wina karty SIM, została ona przeze mnie wymieniona na nową i w dalszym ciągu są wyżej opisane problemy, więc jednoznacznie z tego wynika ze jest to problem po stronie telefonu.

Czy ktoś z Was wie co może być nie tak? telefon już był dwa razy na reklamacji w serwisie Regenersis i nic ciekawego nie zrobili, telefon jak nie działał, tak nie działa poprawnie az teraz 3 raz wyladował na rekalmacji, za każdym razem tylko zmieniali oprogramowanie i stroili.

Post:13 gru 2011, 23:01
autor: orson_dzi
A sprawdzałeś jak telefon działa z kartą innego operatora?

Post:14 gru 2011, 07:04
autor: forum_tg
jak teraz wróci to mogę spróbować, ale co mi to da?

skoro sieć Play działa u mnie super, jak napisałem wcześniej posiadam inne telefony w tej sieci (żona oraz służbowy) które sa non stop włączone i się z nich korzysta i takich problemów nie ma i nie było nigdy.

Co najwyżej potwierdzę że ten Samsung gryzie się z siecią Play.

Post:14 gru 2011, 11:50
autor: orson_dzi
tomektg pisze: co mi to da?
Będziesz wiedział, czy dalej męczyć Samsunga, czy zacząć męczyć Play ;) .

Post:15 gru 2011, 19:29
autor: forum_tg
orson_dzi pisze:czy zacząć męczyć Play ;) .
a czy sieć jest w stanie w takim przypadku coś zrobić?

Post:15 gru 2011, 20:05
autor: Xy
Może karta SIM uwalona? Włóż ją do innego telefonu tak w ramach testu. Na jakieś dwa, trzy dni...

Post:15 gru 2011, 22:15
autor: orson_dzi
tomektg pisze:czy sieć jest w stanie w takim przypadku coś zrobić?
Ale przynajmniej będziesz wiedział, że to nie jest wina telefonu. Jedną stronę problemu będziesz miał w ten sposób rozwiązaną.

Post:02 kwie 2012, 19:37
autor: killer19
Odświeżam temat! Mam ten sam problem. Dokładnie takie same objawy i tylko wyłączenie telefonu pomaga. tomektg Jak możesz to napisz czy znalazłeś jakieś rozwiązanie. Drugi dzień mam inny telefon i sprawdzam czy na tym tez będzie taki problem. Brat włożył swoją kartę z PLAY do s7230 i narazie u niego wszystko jest oK, ciekawe co bedzie dalej.

Post:02 kwie 2012, 19:51
autor: Maniiiek
Sprawdź czy masz IMEI, w moim J700 były podobne objawy jak się okazało, że mój IMEI to same zera.

Post:02 kwie 2012, 20:16
autor: killer19
sprawdzone, imei mam normlany

Post:03 kwie 2012, 13:13
autor: play4you1
killer19 pisze:Odświeżam temat! Mam ten sam problem. Dokładnie takie same objawy i tylko wyłączenie telefonu pomaga. tomektg Jak możesz to napisz czy znalazłeś jakieś rozwiązanie. Drugi dzień mam inny telefon i sprawdzam czy na tym tez będzie taki problem. Brat włożył swoją kartę z PLAY do s7230 i narazie u niego wszystko jest oK, ciekawe co bedzie dalej.
Wyeliminuj blad urządzeń końcowych, bo to najbardziej prawdopodobna przyczyna
1) wymień kartę sim w POS ( darmowe)
2) zrób porządek z softwerem: możesz przywrócić ustawienia fabryczne/ wgrac upgrade systemu